Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت چشم نوزاد
سلام پسرم دوماهشه ازوقتی بدنیا اومده هردوچشمش عفونت داره واب میاد دکتر قطره باکتی مایدهر۶ساعت وپماد شب قبل ازخواب داده گفتن شایدمجرای اشکش بسته باشه روزی چندبارهم بااب گرم چشاشومیشورم ولی دوباره تا دارو روقطع میکنم همونجوری میشه.چیکاربایدبکنم مجرای اشکش بازبشه تاچندماهگی اینجوری میمونه مرسی
- غذای کودک
سلام ،،ایا میتونم به پسر یکساله ام تن ماهی ،،،گوشت بلدرچین بدهم ؟؟ مرسی
- یبوست نوزادن
سلام نوزاد ۱۷روزه دارم که دوروزه شکمش کارنکرده قطره بایولاکت و سگا گریپ هم مصرفرمیکنه الان ازدردبه خودش میپیچه لطفا راهنماییم کنیدچکارکنم
- کلیه
دخترم دوماهشه بخاطر بیقراری به دکتر مراجع کردیم سونوگرافی سنگ کلیه نشون داد توی آزمایش خون شم گلاکت وگلبول سفید وپتاسیم وکلرایدش بالاس آزمایشاتش نشون دهنده چیه خیلی نگرانم
- واکسن
سلام آقای دکتر من دیروز واکسن دوماهگی نوزادم را زدم روز اول کامل هر ۴ساعت استامینوفن دادمذو کمی تب داشت تا ۳۷.۴ شده بود تبش که کم کم الان دومین روز شروع شده از شب اولین روز تبش اومد پایین شد الان شده ۳۶/۷ آیا خوبه؟؟سردش که نیست؟؟کمی سرد هست مشکلی پیش نمیاد؟؟دستو پاهاش خیلی اوقات سرده
- تب اسهال و استفراغ
با عرض سلام و تبریک عید سعید فطر خدمت شما آقای دکتر آقای دکتر دخترم یک و ساله و چهار ماه دارد الان چند روز است بی قرار است شدید و مدام دستش را توی گوشش میبرد و می زند توی سرش از صبحی هم دو بار بالا آورده است و شکمش دو بار کار کرده الان هم احساس میکنم داغ است تو رو خدا کمکم کنید
- پاسخ به قطره آهن و مولتی ویتامین
سلام و خسته نباشید
با تشکر به خاطر پاسخ به سوالات پرسیده شده.
آقای دکتر میتوانم علت اینکه در پاسخ در مورد قطره های آهن ومولتی ویتامین که پرسیده شد،علت استفاده از زینک را بپرسم و آیا اینکه زینک باعث خسخس سینه میشود یا نه؟ - شربت پاراکید
سلام با توجه به اینکه پسرم ١٠ ماهشه و انفولانزا شده من ٢.۵ سی سی شربت پاراکید بهش دادم و بالا اوردش باز بهش بدم در ۴ساعت بعد یا نه؟ اگر خیر پس چی و چه مقدار بهش بدم؟
- کم شدن ادرار و بی اشتهایی
سلام دکتر دخترم دو ماه و نیمه س کم تر شیر میخوره و ادرارش هم کم شده میشه لطفا بگید اصلا باید هر چند ساعت چند سی سی بخوره چون بهم میگن زیاد میدادی الان طبیعی هستش
- افت قندوتشنج
سلام اقای دکتر شب ساعت ۸شب کیسه ابم پاره میشه ۱۵روززودتراززایمانم وبیمارستان فرداظهرش بچرو به دنیامیارن وبچه افت قندداشتش وفرداش که اومدیم خونه شب تاصبح بچه مشکلی نداشت ظهرش تشنج میکنه و۲۰روزبیمارستان نگه میدارن .ام ارای گرفتیم گفتن اسیب شدیدپشت سربخاطرتشنج .میخواستم بدونم میشه مثلامادرزادی بوده یابه دلیل تشنج وافت قندشده اسیب مغزی؟
- سرفه
سلام وقت بخیر بچه سه روزه دارم از روز دوم عق میزنه و روز سوم هم از صبح چهار بار سرفه کرده بنظرتو سرما خورده ؟ممنون از شما
- خلط گلو
سلام اقای دکتر دخترمن یک ماهشه و اینکه خلط گلو داره من با پوآر بینی و قطره سدیم کلر بینیش رو تمیز میکنم خلط میاد ولی گلوش رو نمیدونمچیکارکنم گاهی وقت ها نفس نمیتونه بکشه چیکارکنم
- نشستن نوزاد
سلام وقتتون بخیر خسته نباشین، ببخشید پسر من سه ماه و نیمشه از وقتی وارد چهار ماهش شده همش دوس داره بشینه همه جارو نگا کنه وقتی میخوابه زور میزنه دستا و سر و بدنشو میاره بالا تو بغلم که یکم به حالت نشسته نگهش میدارم بازم خودشو میاره بالا که مثل آدم بزرگا کاملا بشینه، زود نیس از الان اینطوری میخواد بشینه؟ یا میتونم کم کم نشستن بهش یاد بدم؟
- حساسیت به شیر گاو
با سلام پسرم هفت ماهش تموم شده، به شیر گاو آلرژی پیدا کرد. پنج روز اسهال داشت، داخل انگشت های دستش زخم شده شبیه ب اگزما، شربت سیتریزین و پماد هیدروکورتیزون بنطر شما میتونم براش استفاده کنم؟
- نوزاد دخترم
نوزاد دختر من دو ماه نیم است یک سمت بدن نوزا د مثلا دست وپا صورت نوزاد در سمت راست کوچکتر از سمت چپ نوزاد است .ایا بیماری یا سندرمی است یا اشکالی ندارد در بزرگی زشت نیست که بدن تابه تا باشد..
- وزن گیری نوزاد
با سلام نوزاد پسر یک ماهه من هنگام تولد ۳۴۴۰ وزن داشت و حالا بعد از گذشت یک ماه به وزن ۴۱۰۰ رسیده آیا وزن گیری مناسب و کافی بوده با اینکه باید وزن میگرفت؟
- سرفه نوزاددوماهه
سلام ببخشید اقای دکتر من پسرم دوماهشه تب ۳۷ درجه داشت الان بهترشده تبش اما سرفه خش دار میکنه سینش گرفته نفس میکشه خس خس میکنه راه بینیش روگرفته دکتربردم گفت شیرمادرخودش داروعه چیزی نداد شربت ایورامی برای دختر۵ سالم نوشته میتونم بهش بدم؟چیابهش بدم خوبه؟ممنون
- آبریزش بینی
با عرض سلام و خدا قوت آقای دکتر نوزاد دو ماه و نیمه دارم یک هفته است آبریزش بینی دارد قطره کلراید سدیم و پماد آ د برای بینی استفاده کردم بهتر نشد الان دو روز سرفه های خلط دار میکند و آبریزش بینی اش بدتر شده است ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- پوسته پوسته
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم بدنش پوسته پوسته میشود باید چه کنم
- کم وزنی
سلام دکترپسرم ۸ماهشه باابن که روزی ۳وعده غذاکمکی بهش میدم وشیرم زیاده روزی 5بارم شیرمیخوره ولی وزنش پایینه اینم لگم روزی ۳بارشکمش کارمبکنه وشکمش سفت کارمیکنه خداخیرتون بده چکارکنم

