Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام وقت به خیر پسر من 5سالشه فاویسم داره برا عفونت دندون بردم آموکسی سلین داده با مترونیدازول مشکلی برا فاویسم نیست آموکسی بدم ممنون
- قبضیت
سلام دخترم دوماه و۵ روز مدفوع نکرده برایش شربت لکتروز داد اما فایده نکرد باز شافت کرد علانم باز ۶ روز شده مدوفوع نکرده چی کار کنم
- وجود خون کم رنگ در ادرار نوزاد چهار روزه دختر
- سلام.خسته نباشید .من یه پسر ۳۲ ماه دارم پارسال وزنش ۱۲/۸۰۰بود بهار کرونا گرفت و لاغر شد از اون موقع تا الان ۱۲/۴۰۰هستش که خوراکشم خوبه ولی وزن گیری نداره.به نظرتون وزنش بده؟ مشاور تغذیه میگه شاید کم خونی داره .به نظرتون چی کار کنم
- تب واسهال
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید بچه ۹ماهه که دندان فک پایین ۲تا دراومد بجز بی اشتهایی مشکل دیگه ای نداشت اما دندان فک بالاش سه روزه که لثه اش ترکیده،بیقراری،تب،اسهال وسرفه داره شکمش خیلی میره و آب خالیه اصلا چه کارش باید کرد؟؟؟؟
- ریسه رفتن کودک
سلام، خسته نباشید.
اقای دکتر کودکی دو ساله دارم گاهی رمان گریه نفسش قطع میشه اما اینبار قطع شدن نفسش طولانیتر شده بود و دور آبش هم کبود شده بود بعدش یه خرده بیحالی و سست شد میخواستم بدونم آیا این قطع تنفس باعث آسیب به مغز میشه؟
ممنون.
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام وقت بخیر .دخترم ۶ ساله اش میخام واکسن ۶ سالگی بزنم وزنش ۱۹ کیلو شربت بروفن چند سی سی وهر چند ساعت بهش بدم شربت تایلوفن اگر خواستم بدم چند سی سی وچندساعتی بدم بهش. باسپاس
- داغی پشت سر نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماهشه پشت سرش داغه بعضی وقتا. تبشو میگیرم بین 36/8تا37 ینی تب داره؟ شربت استامینوفن بهش بدم؟
- سفکسیم
برای اسهال میشه سفکسیم ۱۰۰ داد
- تب۹
سلام دخترم تب داره ۲۱ ماهش هس ۱۳ کیلو چقد از شربت ازیترومایسن بدم؟ دوزش چند باشه؟
- امپرازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید برای نوزاد یک ماهه من امپرازول تجویز کرده بودید هر روز ناشتا یک سی سی، متاسفانه بار اول متوجه دستور نشدم و طبق بروشور دارو به ازای هر کیلو نیم سی سی یعنی در واقع دو سی سی بهش دادم، موردی پیش نمیاد؟ نگران شدم
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه قد وزن نرماله ولی تا حالا آزمایش نداده از 7ماهگی به تجویز شما قطره آدزیر دادم تا الان میتونم تا دو سالگی ادامش بدم یادر کنارش نیازی به مولتی ویتامین هم هست ؟یه شربت برا تقویت سیستم ایمنیش برام تجویز کنید تشکر
- نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر من از مراجعین شما هستم امروز متوجه کبودی روی باسن پسر سه ماهم شدم که تا الان نبود یعنی بدو تولد این کبودی وجود نداشت علتش چی ؟؟
- اسهال
با سلام پسر هفت ماهه ی من چهار روز پیش تب کرد بعدش اسهال شد که دکتر براش شیاف استامینوفون تجویز کرد و گفت بخاطر دندون درآوردن هست و برای اسهالش هیچ دارویی نداد دوتا از دندونای جلویی پایین نیش زده الان هنوز اسهال داره ولی کمتر تبش کلا قطع شد توی اسهالش کمی خون دیدم خیلی نگرانم آیا بخاطر دندونش هست خیلی نگرانم
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دور سر نوزادم هنگام تولد ٣٤ بود در يكماهگي ٣٦، دو ماهگي ٣٧ و سه ماهگي ٣٨ شده. الان دور سر نوزادم كمه؟ چيكار بايد بكنم؟
- پسرم دو سالشه خورده زمین دو تا پاهاش از هم باز شد حالا خیلی ورم کرده چه کنم
پسرم دو سالشه خورده زمین پاهاش از هم باز شد حالا یک پاش ورم کرده چه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید بچه من 24 روزشه خیلی تو خواب زور میزنه و بی قرار و بغلش میکنی خودشو میبره عقب.. قطره کولیک اید هم میخوره ولی باز اینجوری میشه.. شکمشم روزی حداقل دوبار کار میکنه
- شربت سفیکسیم برای بچه یک نیم ساله
سلام پسرم یک سال و نیم هست، یه هفته پیش با تب و استفراغ شروع شد تا سه روز تب مداوم به بهتر شد یهو دوباره ابریزش بینی و عطسه و سرفه خلط دار، تا پنج روز تب داشت بعد دوباره واسه یه روز استفراع، بعد تا الان که هفت روزش هست اسهال داره، بردمش دکتر سفیکسیم 100داد هر 12ساعت 5سی سی سعی میکنم اسهالشو با دادن او ار اس با سرنگ، کنترل کنم ولی همچنا بی حاله و همش خوابه، الان میخوام بدونم سفیکسیم واسش زیاد نیست دوزش، ممنون میشم پاسخ بدید، سه روزه دارم بهش میدم
- کم شدن ادرار نوزاد
دخترم هفت ماهشه از وقتی غذای کمکی بهش میدم ادرارش کم شده.... پوشکشو نگاه میکنم صورتی یا نارجی هم نیست
- سرما خوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه خس خس سینه داره و سرفه میکنه یه خورده آبریزش بینی داره تب نداره بهش شربت ستادین دی بدم؟ امکان داره بخاطر حساسیت به مواد غذایی باشه؟

