Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع روشن
سلام خسته نباشید رنگ مدفوع پسرم خاکستری شده شش ماهش تموم شده و قطره اهنن میخوره و شروع ب غذا خوردن کرده ... البته یک بار این اتفاق افتاده
- اطفال
سلام خدمت شما ،پسرم ۷ سالشه ،الان یک ماه هست ک مدام سرفه میکنه اونم سرفه های خلطی،دکتر بردم بهش شربت افاکسیم ۱۰۰ داده، سینش پخته ،قرص جویدنی مونته لو کاست هم داده ولی اصلا خوب نشده چیکار کنم،راهنمایی کنید
- امپرازول
سلام اقای دکتر ممکنه کپسول امپرازول نوزاد را عصبی کنه هشت ماهشه الان ده روز داره میحوره دوسه روزهمش حالات عصبی داره چیزی میخواد حرص میخوره خودش میلرزونه؟.ایا از امپرازول؟
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
ببخشید برای بچه ۲ ساله ازیترومایسین ۲۰۰ چه ساعتی باید مصرف کنه و اینکه چه مقدار یک قاشق غذا خوری اوکیه؟؟
- آيا ميتونم از آلمان با شما صحبت كنم
دكتر هاى آلمان متاسفانه فقط ميگن كودك سالم هست و جيغ زدن او لازم وقت است،شايد باور نكنيد من دچار مسئله روحى شدم و قادر به نگهدارى او نيستم،شير فراوان دارم ولى ميدوشم،خواهش ميكنم كمكى از نظر دارويى براى آرامش بچه و يا چاى بچه و هر چيزى كه ميدانيد براى نجات من بفرمائيد،انشاءالله مادرم به ايران آمد حتما جبران خواهد كرد،ممنونم
- انگل
سلام.پسرم چند لک سفید رو صورتشه و شبا دندون قروچه میکنه زیاد و مقعدش خارش داره شربت متروندازل دادم فایده ندارد فاویسمی ممنونم میشم راهنماییم کنید
- برای کودک ۲۰ماهه چقدر مصرف شود
- گرسنگی نوزاد
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه کولیکی دارم . مدام گریه و بیقراری میکنه و این وسط من نمیدونم کدوومگریه ش مربوط به گشنگی ش هست. از کجا بفهمم گشنه ش شده یا گریه هاش مربوط به دلدرش هست؟ از روی ساعت مشخصی شیر بدم یا راه دیگه ای هم هست؟
- ویزیت
سلام آقای دکتر مطب تشریف بیارین.برای ویزیت میخوام دخترم بیارم
- خربزه برای کودک یکساله
از چه سنی میشه به کودک خربزه داد؟
- تماشای تلویزیون از چه سنی مجاز است
با سلام و عرض متانت و تشکر بابت اینکه دلسوزانه وقت میزارید نوزادی سه ماهه دارم و در حال تربیت با روش دو زبانه هستم و برای این امر نیاز دارم که برخی کارتن های زبان انگلیسی رو به مدت سه ساعت برای فرزندم پخش کنم تماشای تلویزیون تا چه سنی برای کودک ممنوع هست ؟
- ويتامين آد
سلام.براي نوزاد ٢٥ روزه شير خشكي چند قطره،ويتامين آد بايد داد؟و اينكه قطره آهن از كي بايد شروع شه دادنش؟ممنون
- شلام اقای دکتر دخترم یکسال و یکماهش تمومه متخصص اطفال برا وزن پایینش و قدش شربت کیدی کر و ایروفیکس نوشته ایا خوبه به نظرتون
- علت خورده قطره استامینوفن
سلام ببخشید دخترم قطره استامینوفن کامل خورده لطفا راهنمایی کنید ممنون
- رشدوزن ودورسر
سلام پسرم۱۰ماهه ودوروزشه.ازپایان۷ماهگی تاالان وزنش۹کیلودورسرش۴۵هیچ رشدی نداشته شیرهم خوب میخوره غذاتاحدودی خوب میخوره ازلحاظ جسمی وحرکات مثل بقیه هم سن وسالانش خوبه.ولی نگرانم .اقای دکترطبیعی سوال بعدیم اینکه پسرم یبوست گرفته یه مدتیه همش تیکه تیکه وسفت مدفوع میکنه ؟
- روغن زیتون
سلام اقای دکتر میشه ب غذای نوزادهشت ماهه ک یبوست داره روغن زیتون اضافه کرد؟
- تکرر ادرار
سلام دخترم چهار سالشه چند روز هست روزی یبار تو شلوار ادرار میکنه میگه خودش درمیاد چکار کنم بنظرتون مشکلی داره
- وزن
سلام پسر8ساله دارم سه ماهه داداشش به دنیا اومده هم دنبال بهانه هست که گریه کنه به شدت لاغر شده 4کیلوکم کرده کودکی اسم الرژی داشت الان بهتره دارو مصرف نمیکنه قبلا زادتین و اسماتیک میدادم دور چشاش گود وکبود شده اشتهاش کم شده میخاستم لطف کنید داروی تقویتی معرفی کنید ممنون از لطف شما
- ویتامین دی برای دوسال به بالا
سلام. دخترم دوسالو دوماهش هست. میخواهم بهش ویتامین دی بدم. قطره ویتامین دی ۱۲هزار رو تهیه کردم. دکتر داروخانه گفت هر هفته نیم سی سی یعنی نصف قطره چکان بدهید. درسته؟
- پسرم ودخترم هفت سالشونه دو شیشه شربت سفیکسیم خوردن وگلو دردشون خوب نشد تب هم میکنن بخدا دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم

