Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر پسر من چهار ساله هست هم مدفدعش سیاه هست هم سفت علت وی میشه خیلی نگرانم
- میزان و مقدار مصرف قطره دی ۳
سلام دکتر جان خسته نباشید. برای کودک سه سال ونیم آیا میشود هر روز قطره دی ۳ داد مشکلی ندارد به طور کامل یکسال این قطره رو هر روز به فرزنم بدم ممنون
- خون درادرار
سلام نوزاد من پسرهستش و ۲۰ روزه هست و از روز ۳ ام که بدنیا اومده تو ادرارش یه رنگ صورتی شبه خون خیلی کم هست ولی تا الان که ۲۰ روزشه ادامه داره
- خاروندن
دختر ۴ماه م رفلاکس پنهان داشت حالا ترش کردنش کمتر شده، ولی به شدت خارش بینی داره و صورت ممکنه از رفلاکس باشه؟امپرازول رو تا چند ماهگی بهش بدم؟ شنیدم زیادیش مضره.
- عفونت چشم نوزاد و بسته بودن مجاری اشک
- میزان مصرف شربت سفسکسیم۱۰۰برای کودکان زیر سه سال
سلام وقت بخیر من به کودک ۲.۵ ساله ام ساعت ۹ شب شربت سفکسیم ۱۰۰ دادم بعد شوهرم ندانسته باز ساعت ۱۰ شب دوباره بهش شربت داده هر کدوم یک قاشق غذاخوری دادیم چکار کنم
- تغيير شير خشك
سلام.دخترم ٢و نيم ماهشه و در طول ١ ماه اخير ٣ مدل شير خشك عوض كرديم چون بهش نميساخت و باعث نفخ يبوست يا اسهال ميشد.به تجويز پزشك اپتاميل پپتي تهيه شد كه كودك طمعش رو دوست نداره و نميخوره..حالا به نظرتون نان اچ ا بگيرم كفايت ميكنه؟لطفا راهنماييم كنين براي تعويض شير خشك كودك چطور اقدام كنم؟منظورم اينه شسر قبلي رو ناگهاني قطع كنم و جديد رو شروع كنم يا تركيب كنم اول؟
- شربت زینک سولفات
سلام خییلی ممنون بابت راهنماییتون آقای دکتر.واقعا ممنونم.فرموده بودین به دخترم شربت زینک سولفات بدم ،خواستم بپرسم این شربت آیا باعث یبوست هم میشه؟ دخترم چندوقتی درگیر یبوست بود و اذیت میشد،تازه بهتر شده..بازم ممنون.
- انگل
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
باعرض سلام وخسته نباشید من یک نوزاد سه ماهه دارم که هم کولیک داره وهم ریفلاکس معده وعلاوه بر این نوزاد من به شیر گاو حساسیت دارن بردم دکتر اینجور گفتن نوزاد رو با شیر خودم تغذیه میکنم ولی حالا شیرم کمه میخولم به عنوان کمکی شیر خشک بهش بدم چه شیر خشکی مناسب کولیک ورفلاکس هست که من براش تهیه کنم .
- نمودار رشد
سلام پسر من تو هجده ماهگی وزنش 10کیلو و 400 و قدش 81بود هر دو تاش پایینتر از خط سبز روی نمودار رشد بود نگرانم به نظر شما وزنش کم نیست ؟از نظر قدی قدش کوتاه نیست برای بلند شدن قدش چیکار کنم؟
- گوشت
سلام غذابی که خودم درست میکنم گوشت گوساله داره میتونم به نوزاد نه ماهه ام بدم مثظو م از ابش نه از گوشتش
- سرماخوردگی کودک۳سال و۱۱ماهه
- یبوست نوزاد 3 ماهه.
سلام. من تا یک ماهگی به پسرم آپتامیل ایمیونوفورتیس میدادم و روی 3،4 بار شکمش کار میکرد و بعد از یک ماه چون کوایک داشت دکتر آپتامیلha دادن و پسرم دیگه پی پی نمیکرد که مجدد دکتر بردم و براشون هر 8 ساعت mctoil تجویز کردن که باز گفتن مقعدشو با گوش پاک من تحریک کنم و فقط با این شرایط پی پی میکرد و 2 ناهگی مجدد بردم و این بار گفتن آپتامیل ha و پپتی مخلوط بهش بدم و پودر پیدرو لاکس هر روز یک قاشق چایخوری با 30 سی سی اب.. هنوزم درست نشده و فقط با تحریک مقعد کارشو انجام میده.. میتونم شیرشو عوض کنم.
- تب کودک
سلام دختر من 7سالشه13کیلو وزنشه همش تب میکنه دکتر سفیکسیم داده نمیدونم چه اندازه بدم بخوره و چند ساعتی بدم ممنون
- حالت تهوع واستفراغ
سلام نوزاد شش ماهه من بهش امروز مولتی ویتامین دادم بهش تهوع استفراغ دست داد خیلی شدید بود بردم بیمارستان یه شربت دادعلتش رو بایدچکار کنم ممنون
- طسلام وقت بخیر نوزاد من یک هفته دیگه وارد هفت ماه میشه خیلی خوابش سبک هست شب وروز
- ازمایش
با سلام میشود علایم کمبود پلاکت خون در بچه دو ساله رو بگین
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
پسرم بی حال بود وشدید تب میکردواسهال کمی. بردم دکتر این شربتهاروداد. کوریزان پدی لاک. کو آموکسی کلاو. پلارژن کیدز.. وشربت تایلوفن براتبش.. شب دوباره حالش بدشد بالا میآورد بردمش جای دیگه گفت گلوش عفونت نداره را بهتون آموکسی کلاو داده واین تهوع مال همین.. منم ندادم دیگه نمیدونم بدم یا نه چکارکنم؟
- قطره پاراکید
سلام برای کودک یکساله باوزن 8کیلوچقدرقطره پاراکیدبدهم ؟

