Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۰ماهشه شربت پدی کلد بدم خوبه
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶.۸۰۰ از دیروز صبح زیاد میره دستشویی برای دفع ادرار و هم وقتی بعد از ظهر که از پیش دبستانی اومد خونه و خوابید جاشو خیس کرد هم دیشب شب که خوابید جاشو خیس کرد. علتش چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟ درد یا سوزش و علامت دیگه ای نداره
- اسهال
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال 8 ماه داره پنج روز پیش دل درد و اسهال به رنگ زرد شد بهش پودر کیدی لاکت زینک دادم بعد سه روز خوب شد روز چهارم اصلا دستشویی نکرد ولی امروز دوباره نفخ شدید باد شکم و اسهال زرد رو داره .چی بهش بدم .ممنون
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله
پسرم ۸ ساله ست. حدود یه چند روز هست که هر ۱۲ ساعت هفت و نیم سی سی بهش سفیکسیم ۱۰۰ دادم اما امروز بدتر شده. آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش شروع کردم. خواستم بدونم هر چند ساعت و چند سی سی بهش این دارو رو بدم
- عفونت ادراری کودکان
عفونت ادراری نشون داده آزمایش ،برای خارش و عفونت ادراری چه دارویی بدم؟
- خون دماغ شدن دختر۲۲ماه ام
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید الان چند وقته دخترم دچار خون دماغ میشه ۳ هفته پیش اتفاق افتاد تو ۱۰ روز ۴ بار خون دماغ شد الان ۲ هفته بود که خون دماغ نشده بود تا اینکه امروز تو خواب خون دماغ شده بود تو جاش و صورتش خون بود میخواستم بدونم این خون دماغ شدنش خطر ناکه؟
- لاغری کودک پنج ساله
سلام خدمت شما جناب آقای دکتر کرم بین دخترم پنج سال و شش ماهشه با وزن ۱۸ کیلو و قد ۱۱۰ که کمبود وزن داره اما قدش خوبه خیلی دکتر تغذیه و اطفال بردم و همش ویتامین میدن که تاثیر چندانی هم نداره دخترم هم همش میل به تنقلات مغازه داره و غذا در حد ۷ یا ۸ لقمه میخوره به نظرتون چیکار کنم که وزنش بیشتر بشه و غذا بخوره ؟اگر هم ویتامینی مد نظرتون هست ممنون میشم بفرمایید وزن تولد ۳۴۰۰
- دورسر
سلام دخترم یکسالشه دورسر۴۵ نرماله بدو تولد ۳۵ بوده؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
سلام .نوزاد۳ماهه من ۵روزه شکمش کار نکرده.بردم دکتر قطره داده ولی دو روز گذشته بعدمصرف دارو ولی بازم شکمش کار نکرده
- سرفه و آبریزش
پسرم ۷سالشه یکماهه سرفه آبریزش داره کلی دارو مصرف کرده حالا دکترش میگه سینوزیت عفونت داره یه کم بهتر شده حالا دوباره سرفه وآبریزشش داره شروع میشه. میشه راهنماییمکنید
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند
- مدفوع کودک
با سلام و وقت بخیر استاندارد دفع مدفوع در کودک ۳ ساله هر روز است؟؟ منظور اینکه کودک ۳ ساله باید هر روز بصورت روری یک بار دفع مدفوع داشته باشه؟؟
- سفالوهماتوم
- مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام . دخترم یک و سال و نیمش هست . آبریزش بینی داشت که شفاف بود الان حالت زرد شده . شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ بهش بدم یا آزیترومایسین ۱۰۰ ؟؟ چه مقدار؟ چند ساعتی ؟ چند روز
- کم وزنی
باسلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ ماه وسه روزه اشه وزن بدو تولد۲/۵۵۰بوده والان در۱۰ماهگی۷/۳۰۰.خیلی دیر به دیر وزن میگیره شیرخشک اصلا نمیخوره غذاهم روزی دویا سه پیاله میخوره ،دکتراطفال بردیم بهترشد ولی همش اشتها آورمیده باید چکارکنیم وزنش مناسبه غذایی که میخوره کم نیست،واینکه نه کم خونی داره نه تیرویید .هنوز دندان هم درنیورده بنظر شما دخترمن مشکلی داره؟؟
- لکه پوستی
سلام اقای دکتر دختر من ۲ سال و ۹ ماههشه الان ۳ هفتس ۳تا لک سفید کوچیک افتاده روی صورتش بردم پیش متخصص پوست گفت یه چیزی شبیه شوره سر بعد پماد ساختگی کلوتریمازول و گلیسیرین و تریامسینولون داد ۲ هفته زدم ولی تغییری نکرده
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر م ۷ سالشه و بیشتر اوقات میگه دلم درد میکنه و غذا نمیخوره آزمایش و سونوگرافی انجام داد مشکلی نداشته داخل ماشین هم تهوع داره...ولی موقع غذا فقط ۴ قاشق میخوره ومیگه دلم درد گرفت نمیدونم چکار کنم .وزنش کمه و سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده
- سلام دخترم یازده ماهشهر عفونت واژن داره بهش دمنوش آویشن بدم ضرر ندارد
دادن دمنوش آویشن به نوزاد یازده ماهه
- قرص
سلام . اقای دکتر دندونم درد میکرد دکتر قرص ترامادول برای مصرف داد و من به اشتباه و حواسم نبود خوردم تا چندساعت به بچم شیر ندم؟

