Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفت شدن جای واکسن کودک توسط زدن واکسن ۱۸ماهگی
سلام۲۲تیرواکسن۱۸ماهگی زددخترم هم دست هم پا دستش خوب بود ولی پاش قرمزشده بودداغ بودخوب شدالان۷روزازواکسن گذشت جای واکسنش اندازه یه گردوحالاشایدکمتریابیشترسفت سفته یکم هم ورم داره پاهاش لطفاراهنمایی کنید چیکاربایدبکنیم ممنون
- عطسه
سلام، خسته نباشید. پسر 3ساله من روزی 4 و5بار عطسه میکنه وهیچ علائم دیگری ندارد. خواستم بپرسم چیز خاصی نیست؟
- اسهال و تهوع
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه، ۱۷ کیلو، ۴ روز که دلدرد داره، بی اشتها هست، بی حاله روزی دوبار دفع داره که آبکیه شبها تب و لرز داره درمانگاه بردم گفتن ویروسیه، سرم و پنتوپرازول و دمیترون تو سرم تزریق کردن. پروبیوتیک هم دادم. امروز کمی استفراغ کرد چه باید بکنم؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۷ سالشه یک ماهه سرما خورده و سه مرتبه هم دکتر بردیم ولی هنوز سرفه و خلط گلو دارد چه باید بکنیم.
- شربت آسماویت
سلام آقای دکتر وقت بخیر، پسر دوسال و نیمه ای دارم طبق دستور شما بهش آدزیر میدادم بعد شما دستور دادید آسماویت بهش بدم شربت آسماویت تموم شد مجدد آسماویت خریداری کنم و یک قاشق مرباخوری به پسرم بدم یا شربت دیگری تجویز میکنید؟ ممنون
- کم وزن
آقا دکتر به نظر تون شیر خشک عوض کنم
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- واکسن
پسرم دیروز واکسن 18 ماهگی ش پاش رو زدم وقتی اومدم خونه دیدم ابله مرغان گرفته آیا مشکلی پیش نمیاد براش
- سلام دخترم ۹ ساله است و ۳۸ کیلو وزنش است ، گوشش درد می کنه دکتر اآموکسی ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت دو قاشق غذاخوری داده ، ولی دکتر قبلی چند ماه پیش ۸ سی سی داد، الان میترسم زیادش باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- فاطمه
سلام آقای دکتر پسرم بخاطر کم اشتهایی و وزن کمش دکتر بهش شربت زینک گلوکونات داد الان تموم شده میخواستم بدونم میتونم هر شربت زینکی بهش بدم یا همون گلوکونات بدم
- دوزمصرف سکفسیم
سلام وقت تون بخیر .اگه ممکنه دوز مصرف شربت سفکسیم برای کودک ۴ ساله رو بفرمایید.ممنون میشم.
- شربت آموکسی سیلین 125
باسلام. برای نوزاد دوماهه شربت آموکسی سیلین 125 چند بار و چه دوزی باید مصرف شه. 7 کیلو وزن. ممنون
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- یبوست
باسلام آقای دکتر دخترم چندروز یه بار دستشویی میکنه دکترم بردم شربت پارافین و پودرپدیرلاکس داده وقتی میدم فرداش مدفوع میکنه بعدش باز دستشویی نمیکنه به خودش میپچه دلش دردمیکنه همش زور میده ولی نمیتونه اجابت مزاج کنه ممنون میشم جواب بدید
- التهاب واژن کودک
سلام دختر من ۲۱ ماهش هست یک ماه هست که دچار التهاب و قرمزی در واژن شده چند بار دکتر بردم حتی دکتر زنان هم بردم ولی خوب نشده شربت سفکسیم مصرف کرد بهتر شد وقتی تموم شد دوباره برگشت لطفا راهنماییم کنید دختر خیلی اذیت میشه
- واکسن
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من قبل از واکسن هجده ماهگی به پسرم قطره استامینوفن دادم و تقریبا دو ساعت بعد واکسن زده شده به توصیه دکتربهداشت دوباره تاکیید کرد بعد دوساعت بهش قطره استامینوفن بدهم و گفت دفع شده و هر چهارساعت تکرار کنم الان خیلی نگرانم بعضی ها میگن دادن قطره استامینوفن قبل از واکسن از اثر پذیری آن کم میکند یا اینطور نیست؟
- سرماخوردگی
دخترم ابریزش بینی داره الان دو هفته است ولی تب نداره میتونم اموکسی سیلسن ۱۲۵ بهش بدم ؟
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- مناسب بودن دارو
آیا شربت ستادین دی برای کودک ۵ سال برای سرماخوردگی با علایم تب و سرفه و آبریزش کاربرد دارد؟نحوه مصرفش چه جوری باید باسه؟
- وزن و قد
سلام دکتر دخترم۱۱ شهریور ۱۷ماهه میشه وزن۸و۵۰۰ قد ۷۴ و دور سر ۴۵ تولد وزن۳و۶۰۰ قد ۵۰. دورسر۳۵ ایا نرماله؟چی بدم بهش وزن بگیره ۶ماه شیر خودمو خورده ۶ماهم شیرخشک نان از۱۲ماهگی شیر بز ایا میتونم شیرگاو بدم و بز روقطع کنم؟ راهنمایی کنید

