Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع کودک
با سلام و خسته نباشید پسرم 6 ماهشه حدود یک هفته است که خیلی کم کم مدفوع میکند مثلا میبینم که مدفوع کرده خیلی کم عوضش که می کنم دوبازه یکم بعد میبینم که یه کوچولو مدفوع کرده ؟ میخواستم ببینم علت خاصی دارد ؟
- زردی کف پا
کف پای پسر ۶ ساله ام زرده البته هیچ علائم و مشکلی نداره حدود ماه پیش هم شما ویزیتش کردین ومشکلی نداشت ولی این زردی نگرانم کرده. ویتامین دی و قطره آهن هم استفاده میکنیم
- سلام اقای دکتر
سلام اقای دکتر پسرم۱۲روز پیش مریض شد براش اسپری و مونته لوکاست داد ن برای صرفه دوبار سرفش خلطی شد بردم دکتر اموکسی کلاو داد الان ۵روزه اموکسی میدم ولی هنوز خلط داره اصلا خوب نشده عکس ریه هم مشکلی نداشت ایا اسپری سالبو رو براش بزنم واینکه الان پنج روزه اموکسی میدم ادامه بذم یا قطعش کنم ممنون میشم بگید چیکار کنم این خلطا بره
- سلام دختر من ۲ ساله هست از چشمش چرک میده میشه قطره استفاده کنم چقدر ممنون
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه
- انگل
سلام مدتیه که پسر بزرگم در ناحیه مقعد خارش گرفته ولی کم و بعضی شبها اذیت میشه. با قرص مشکلش حل میشه و یا راسته که میگن تمر هندی میتونه برطرفش کنه؟؟ممنون
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام ارز ادب ببخشید اقای دکتر ی سوالی دارم ، پسرم ۱ سال و ۶ ماه و ۱۹ روزشه وقته واکسن ۱۸ ماهگیشه و امشب تب کرده و من نمیدونم ک سرماخورده یا بخاطر دندون دراوردنه، میخواستم بدونم میتونم صب ک شد ببرم واکسن بزنه یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🙏🙏
- جذب پوشک
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره اوایل ببخشید مدفوع جذب پوشک نبود الان ۲ماهه مدفوع جذب پوشکه و خلط دار،وقتی غذا میدم دیگه جذب پوشک نیست ،این یعنی حساسیت به لاکتوز؟
- تب بی حالی ۱۷ روزه
سلام تروخدا کسیی میدونه کمم دخترم ۱۷ روزه همش تب میکنه بیحاله بردم انواع دکترا ۳روز بستری شد ولی مرخص ک شد هنوز تب داره بالا میاره خواهش میکنم کسی میدونه کمکم کنه کجا ببرم😔
- مقدارمصرف آزیترومایسین ۲۰۰برای ۸ سال
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای بچه های ۸ ساله چقدر باید باشه و هرچندساعت مصرف بشه
- خواهر زاده من 24 روزش هست دور ناخونش تیره هست رنگش میخواستم ببینم علتش چیست
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰
انگشت اشاره پسر ۸ سالم شکسته و زخم شده دکتر آتل بسته و سفکسیم۱۰۰ نوشته ۱۲ ساعت ولی مقداری را ننوشته وزن ۲۵ کیلوگرم است
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- واکسیناسیون
سلام وعرض ادب واحترام پسرم امروزیکساله شده وبایدواکسن یکسالگی تزریق کنه،اما خانه بهداشت بنابه دلایلی برای۲۱ خردادیعنی یازده روزدیگه نوبت داده،میخواستم بپرسم این میزان تأخیردرزدن این واکسن مشکل وضرری برای پسرم ایجادنمیکنه؟ خیلی ممنون ازشما
- فسفر زیاد کودکان
سلام وقتتون بخیر پسرم دوهفته پیش آزمایش داده متخصص غدد براش نوشته امروز جواب آزمایش رو گرفتم باتوجه به اینکه فردا تعطیله میخواستم بپرسم فسفر آزمایش خونش باید بین ۴ تا ۵ باشه نرمال الان بین ۴ تا ۶ هست یک عدد بیشتره سنش ۳ وخورده ای است وتمام موارد خونش هم پایین هست میخواستم بدونم خیلی زیاده قبلا هم دوبار آزمایش ادرار داده نرمال بوده تمامی موارد آزمایش هم فقط قسمت خون وپلاکت کم هست کلسیم وقند وتیرویید ادرار همه نرمال هست ممنون از جوابگوییتون
- چچین ما منظم در ران بچه یکساله
مدتی است که متوجه شدم بچه پایش را کج میگذارد آزمایش ویتامین دی وکلسیم واهن خوب است ولی چین بابایه زانو در ران سمت چپ با راست فرق دارد وهم سمت چپ عمیقاست
- سوال در مورد آزمایش مدفوع
میزان wbc در آزمایش مدفوع کودک ۳/۵ساله ۵_۱۰نوشته شده است آیا خطرناک است؟؟
- درد
سلام اقای دکتر.وقت بخیر.خواهرم ۱۳سالشه.حدود۱سالونیم هست که به بلوغ رسیده.یه مدته همش میگه زیرشکمم انگار یه توپ حرکت میکنه و داخلش آب هست.درد شدیدی داره.طوریکه دیشب بیمارستان بستری شد تا دردش ساکت شه.دکتر زنان بردیم کیست تخمدان و.آپاندیسیت هم نداشت.سونوی شکم.لگن.رحم .مثانه.کلیه.و همه چیزرا امروز انجام دادیم همه چیز نرمال بود.ازمایشات کیست تخمدان هم داد که خداروشکر همه نرمال بود.فقط خیلی درد داره.بهمون گفتن باید دکتر اطفال تشخیص بده.علت این درد چی میتونه باشه؟خیلی نگرانیم.ممنون میشم راهنماییم کنید.
- تیرویید لب مرز
سلام
پسرم سه سال و ۲۶ روزش هست. شبکه بهداشت گفت که خوب رشد نکرده. با وزن ۱۴۷۰۰ و قد ۹۵ و نیم بردمش دکتر. بعد از آزمایش گفتن که میکروب معده داره و کمبود ویتامین دی و tsh ۵.۹ وt4 ۱۷.۵. آیا پسر من به کم کاری تیروئید مبتلاست؟ این اعداد میشه زیاد بشه یا بعدا ها ممکنه به کم کاری تیروئید مبتلا بشه؟
با تشکر

