Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام خسته نباشید پسرمن الان یماهشه ولی اصلا خواب نداره متخصص هم بردمش گف سالمه ایا شربتی چیزی هس که بخرم بدم بخوره تا بخابه چون ازبیخابی خیلی اذیت میشه همشم بیقراره گریه میکنه چشاش ازبیخابی قرمز شده
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- خوردن اب هویچ وحساسیت برای کودک هشت ماهه
سلام صورت پیر هشت ماهه جوش ریز قرمز رنگ زده اب هویج را هم بار اول هست خورده علتش چی میتونه باشه گردن وگوش هم چند ساعت بعد ریخته بیرون جوش قرمز
- قطره آهن
سلام وقت بخیر آقای دکتر پسرم چند روز دیگه شش ماهش کامل میشه میخواستم بپرسم قطره آهن چی براش بگیرم؟ و اینکه شیرخشک نان میخوره آیا مولتی ویتامین آهن دار احتیاج داره یا نه؟
- وزن
سلام جناب آقای دکتر وقت شما بخیر، نوزادم وزن تولدش چهارکیلو بود. امروز وارد نه ماهگی شده ، وزنش یازده کیلو هست. میشه نظر خود را بفرمایید لطفا. اگر وزنش زیاد هست برای کم کردن وزنش چه کاری از دست من بر میاد. شیر خشک میخورد به همراه غذای کمکی که شامل فرنی و حریره بادام و سوپ مرغ می باشد. یک دنیا سپاس و قدردانی از شما که وقت شریف خود را در اختیار ما میگذارید. همیشه دعاگوی شما هستیم
- شربت استامینوفن پاراکید
شربت پاراکید بعد از باز شدن تا چه زمانی قابل استفاده می باشد
- دستگاه بخور
سلام بچه ام ۱۱ ماهشه وقتی شبا میخوابه موقع نفس کشیدن بینی اش صدا میخوره از قطره بینی استفاده میکنم میخوام بخور بگیرم بعضی ها میگن بخور گرم و سرد کدومشو بگیرم آقای دکتر ؟ ممنون
- کاهش ادار و مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم ۱۱ ماهشه ۲ ماهه روزی دو بار ادار میکنه و بعضی وقتا ۵ یا ۶ روز یبار مدفوع میکنه ازمایش ادار گرفتیم گفتن سالمه مشکل از کجاس؟؟؟
- افتادن
- واکسن کزاز
سلام آقای دکتر امروز بچم افتاد روی زمین یه میخ هم اونجا افتاده بود نمیدونم پاهاش به میخ خورد یا نه ولی چون افتاد زانوش یکم زخم شد واکسن کزاز لازمه بزنه؟
- مدفوع نکردن
سلام پسردوماهه ای دارم یبوست داشت پنج روزی بودمدفوع نکرده وچهارمین روزسفت مدفوع میکردوبردم دکتردکترگفت ویتامین بده وجایی که میخوابه روخنک کن وروزبعدمدفوع راحتی داشت وسفت نبودالان بازم سه روزمدفوع نکرده بایدچیکارکنم !لازم دکترببرم؟ ونوزادان بایدچندروزیکباربایدمدفوع کنند؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یک ونیم ماهش هست یکم بینیش گرفتس و یه کمم سرفه میکنه عطسه هم میکنه بردمش دکتر فقط دو قطره داد یکیش برای چشمش که از چشمش اشک میومد و یکیش برای بینیش دیگه چیزی نداد اگه شربت سرما خوردگی پدی کلد بدم بهش مشکلی پیش میاد وزنش ۳ و نیم کیلو هست
- سلام اقای دکتر پسرم 9 ساله 2 هفته متوجه شدم کف پا هاش ویکم کف دستش زرد شده خیلی میترسم چشماش سفیده حالش هم خدارو شکر خیلی خوبه چکار کنم زودتر خوب بشه
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک یکسالو نیم
سلام دختر من یکسالو نیم دقیق سن دارد .و وزنبین ده تا یازده کیلو.چه مقدار شربت آزیترومایسین باید بهش بدم
- کودک
چرا دختر سه ساله من اطراف مقعد ان قرمز وترشحا ت شفید دارد
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
مقدتر مصرف سفکسیم۱۰۰ برای پسر۵ساله با وزن۲۰ کیلو چقد است؟
- سرفه
سلام خسته نباشید پسر ۴ ساله دارم چندروزه سرفه خلطی داره سه شب خیلی زیاد بود الان کمتره ولی بازم داره تب و ابریزش نداست و نداره . شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم و نئوتادین ۱۲ ساعت واسپری سالباتومل هم میزدم که دکتر گفت برلی سرفه خلط دار نیاز نیست میخواستم بپرسم شربت ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم چون هنوز داره سرفه یانه؟ امروز پنجمین روز سرفشه
- سلام دوتا دختر دارم دوقلو گاهی پاهایش میلرزد گفتم بگیم قابل نگرانی است
- سرفه خشک
سلام آقای دکتر ،پسرم 3سال و شش ماهه هست سه روز پیش علایم سرماخوردگی داشت روز اول بیحالی و کمی آبریزش داشت بهش شربت سرماخوردگی کوریزان دادم الان آبریزش و یا تب نداره گرفتگی بینی داشت که اسپری بینی و بخور استفاده میکنم امروز دچار تک سرفه شده مخصوصا موقع خواب چه دستوری میفرمایید ممنونم
- شیر شب
سلام . آقای دکتر فرزند من نوزده ماهشه. شب ساعت نه شام و شیرش رومیدم تا ده میخوابه. صبح هم حدود ساعت نه صبحانه میخوره ایا لازم هست پر طول شب یه وعده شیربدم؟

