Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان خلط نوزاد3ماه چه داروی باید استفاده بشه؟
- جوانه گندم
با سلام کودک من یکسال و چهار روزه است میشه پودر جوانه گندم داخل ماست بهش بدم ممنونم
- شیر نخوردن
سلام دکتر. شربت زینکم براش میدم روزی یک سی سی. فرنی هم شروع کردم. شیر خشک آمپتامیل یک یه هفته بهش دادم روزی یه بار زیاد دوست نداره ولی وقتی گشنشه مجبور میشه میخوره اسهالشم با شیر خشک برطرف میشه معدش هر دو سه روز یا یک روز در میون کار میکنه اشکال داره آیا ادامه بدم شیر خشک رو؟
- تب
سلام آیا با تب ۳۸باید قرص دیازپام را داد به کودکی که سابقه تشنج داشته
- درباره شامپو وصابون بچه
سلام آقای دکتر من برا دخترم که 3سالش هست شامپو ایروکس استفاده کردم بعد موهاش خشک شد و موخوره گرفت خواستم شامپوش عوض کنم شما کدام شامپو رو پیشنهاد میکنید با تشکر
- اسهال و درمان سوختگی ناشی از اسهال
سلام اقای دکتر.پسری ۱۰ ماهه دارم که شیر خودم و شیر خشک کمکی میخوره وزنش تا الان ۹۴۰۰.تقریبا پنج روزه اسهال داره روزی هفت هشت بار بیرون روی داره در اثر اسهال ناحیه مقعد و روی رانهاش سوختگی زیادی داره خیلی درد داره و گریه میکنه سه روزه دو بار دکتر بردم فقط یه قطره پدی لاکت روزی دوبار هربار ۵ قطره تجویز کردن بی فایده بوده حتی ده قطره تو هروعده هم دادم تاثیری نداشته .پماد تریامسینولون با کلوتریمازول و زینک دادن هرسه رو ترکیب میکنم میزنم هربار که مدفوع داره با یک شربت زینک اونم روزی سه سی سی که همه اینها تاثیری براش نداشتن.گفتم کدی لاکت براش بنویسین که میگن زیر یک سال نمیدیم نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم راهی جلوی پام بگذارید کته سیب درختی و زمینی ماست هم میدم ولی...نیاز به آزمایش یا هردارویی که صلاح میدونید برام بگین بگیرم .خیلی ممنونم
- استفراغ
پسر دو سال و شش ماهه از ساعت ۳ دمای بدنش بالا رفت ولی الان از ساعت ۵ و نیم شروع کرده بالا آوردن. سه بار توی یکساعت بالا آورده.همش انگار توی معده اش احساس بدی داره و ترش میکنه. یک بار هم دفع مدفوع داشته شکمش هم نرمه.
- سلام جایی هستم شیر نان1 در دسترس نیست جایگزینش چه شیری بدم
- سلام پسرم 25روزش هست سرفه میکنه بهش شربت چی بدم ختنش کردیم
- سلام خسته نباشید دکتر برای پسرچهارساله من شربت سفیکسیم نوشته ولی نمیخوره طعمش ودوست نداره جایگزینش چه شربتی میتونم بدم گلوش چرک داره
- آفت دهان
سلام آقای دکتر پسرم 2/5ساله است سه روزه آبریزش بینی و دهان داره آزیترومایسین دادم روزی یک بار اما الان متوجه شدم روی زبونش زخم شده وارد خوردن غذا میترسه چسب هم بدخواب شده وساعتی بیدار میشه بهونه میگیره ولی خوابه برازبانش قطره بنفش زدم چکار کنم
- لرزش سر و بدن کود
با سلام و خسته نباشید🌸 پسرم شش ماه و نیمشه و خداروشکر هییچ مشکلی از بدو تولد نداشته ، دیروز عصر بعد از بیدار شدن از خواب یکساعته همونطور که دمر بود و سرش رو بلند کرده بود یکهو شروع به لرزیدن کرد طوری که من از راه دور لرزش سرش رو دیدم، سه چهار ثانیه ای هم طول کشید حالتش عادی بود فقط وقتی نزدیک شدم احساس کردم کمی رنگش زرد شده بود، علتش چیه آقای دکتر؟ افت قند خون؟
- سوال
سلام اقای دکتر خسته نباشید ممنون از پاسخگویی شما بنده راجب هویج برای سوپ و اب هویج سوال کرده بودم فرمودید ممکن یبوست بیاره. نوزادم الان دچار یبوست هسش میخواسم ببینم چ چیزی جایگزین هویج در سوپ کنم ؟؟؟.
- ضربه خوردن سرکودک
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم دیشب افتادوپشت سرش به سرامیک خورد اون لحضه علایم خاسی نداشت اما بعداز تقریبا بیست ساعت بعد استفراغ کرد آیا خطرناک است بایدچکارکنم ؟؟؟
- درباره نوزاد هفت ماهه
سلام آقای دکتربچه من شکمش درد میکنه بردم دکتر این دارو راداد آفا کسیم ۱۰۰داد گفت هر ۱۲ ساعت بدم به بچه م هفت ماهشه بچه من از دیروز مدام گریه میکنه فکرمیکنم دل پیچه داره
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- سلام وقتتون بخیر پسرم ده ماهشه مدام پشت گردنش رو میخوارونه رفلاکس هم داره البته دو نوبت ساشه استفاده میکنه علت خارش چی میتونه باشه جای نگرانی داره ممنون
- دیرنشستن نوزاد
سلام .من یه نوزاد دختر 8 ماهه دارم که از بدو تولد یک کیلو و هشتصد بوده الان پنج کیلو و ششصد هست . فقط باتکیه دادن میشینه و بعد از بیست دقیقه خسته میشه . غلت میزنه ولی چهار دست و پا راه نمیره . میخاستم بپرسم که دیر نشستنش طبیعیه یا مشکل داره ؟
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید حساسیت به شیر خشک و مشکل داشتن با یه شیر خشک چند مدت بعد از مصرف شیر مشخص میشه. دختر من شش ماهشه نان اچ آ مصرف میکرد پیدا نشد یه هفته است نان ساده بهش میدم امروز یه ساعت خیلی شدید گریه کرد علتش چیه لطفا راهنمایی کنید ممنون

