Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما
سلام آقای دکترپسرم ده ماهشه آبریزش داره و موقع شیر خوردن یکمی خرخر داره سرفه اصلا نداره.ممنون میشم بگید چی بگیرم براش بیمار خودتون هست
- رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید نوزاد دوماه ونیم ه ای دارم که حالت رفلاکس معده دارد .در واقع فقط حالت تهوع دارد اما استفراغ ندارد دکتر برایش شربت رانیتیدین تجویز کرده است .وقتی تهیه کردیم دارو خانه به ما همین شربت های بزرگ رانیتیدین 240 میلی گرم که افراد بزرگسال مصرف می کنند را دادکه روزانه 1/5سی سی اش تجویز شده .ایا دادن این شربت به نوزاد برایش مشکلی ایجاد نمی کند ؟؟
- اسهال نوزاد
- واکسن دو ماهگی
سلام خسته نباشید،
واکسن دو ماهگی نوزادم را میخوام بزنم. اگر تب کرد قطره استامینوفن پاراکید ضرر ندارد؟ چه اندازه و چند ساعت باید بهش بدم؟
- سرفه خلط دارنوزاد۳ ماه
سلام به شما دکتر بزرگوار پسرم ۳ ماهشه دکتر بردم میگه سرمانخورده معاینشم کرد ولی بچم سرفه های خلط دار و گرفتگی بینی داره بعضی اوقات بینیشم میاد ولی قرمزی چشم عطسه نداره بیحال نیست رنگ مدفوعش معمولیه البته اکثرا یبوسته دکترش با تاکید میگفت سرما نخورده اگر نخورده پس علت سرفه خلط دار وگرفتگی واب بینی چیه اب دهانشم زیاد میده
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم چهل روزه شه از وقتی که به دنیا اومده اسهاله هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک نان چکار کنم شیر خشک رو عوض کنم
- گریه نوزادسه ونیم ماهه
سلام آقای دکتردخترم سه ماهونیمشه همش گریه میکنهبایدفقط بگیرمش بغلم راه برم تاآروم شه اگه مکس کنم یابزارمش زمین جیغ میزنه وگریه میکنه به نظرتون مریضن؟
- خاروندن
سلام پسر ۴ ماهم سرشو میخارونه حتا وقتی از حموم میارم
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- اسهال8 ماهه
سلام، پسرم بعد گذاشتن شیاف گلیسیرن اسهال شده...بعد هر شیر شکمش کار میکنه...طبیعی هست؟ خودش خوب میشه یا نه؟ممنون
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد دختر دو ماهش کامل نشده یبوست گرفته هم شیرمادر میخوره هم شیرخشک اپتامیل یبوست هست چیکار کنیم
- میزان مصرف شیرخشک
سلام اقای دکتر . نوزاد چهارماه تمام دارم . شیر خشک میخوره. در عرض بیست وچهار ساعت بیست الی بیست و سه پیمانه شیر میخوره .وزنشم هفت کیلو هست. اونجوری که من میدونم میگن به ازای هر کیلو وزن بدن نوزاد باید پنج پیمانه در ۲۴ ساعت مصرف کنه این یعنی الان باید نوزاد من ۳۵ پیمانه مصرف کنه که بیست پیمانه مصرف میکنه. ایا مشکلی هست؟ به پروتیین گاوی حساس هست و آپتامیل پپتی یک میخوره
- شیرخشک
سلام دکتر یه دختر چهار ماهه دارم که تا دوماهگی شیرخشک بیومیل پلاس میخورد چون اضافه وزن داشت گفتن شیرشو عوض کن بیومیل پلاسو عوض کردم نان دادم نان بهش نساخت اونو عوض کردیم بهش سوپرامیل دادیم که به زور میخوره دکتر به دلیل رفلاکسش سیمیلاک کانفورت داد رفلاکس داره اما اصلا بالا نمیاره و وقتی سیمیلاک....میخوره سریع بالا میاره پیشنهاد شما چه شیرخشکیه؟؟؟
- سلام دکتر خسته نباشید پسر من ۵ ماهش خس خس سینه داره باید چکار کنم دکتر بردم میگه الرژی داره
- اسهال نوزادان
سلام خسته نباشید تر خدا جوابمو بدید پسرم یکسال نیمه هس اسهال استفراغ داره بردیمش دکتر دو روز بستری شد یکم بهتر شد اوردیم خونه دوباره هر چی میخوره استفراغ میکنه اسهالشم کامل خوب نشده بیحاله خیلی نگرانم ترو قران جوابمو بدید چکار کنم
- پنیر و شیربالاآوردن
سلام . آقای دکتر بچم 21 روزشه تازگیا کمی شیر یا پنیرک بالا میاره اشکال نداره؟
- میزان شیر
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماه و سه روزه توی بیست وچهار ساعت چن بار باید شیردهی بشه و هر بار چن میلی لیتر باید شیر بخوره؟
- کبودی ناخن نوزاد
سلام و خسته نباشین .دکتر دختر من نز چهل روزشه بالای ناخن های دست و دوتا انگشت شصت پاش بنفش رنگ مثل کبودی شده .علتش چیه باید چکار کرد ممنون میشم راهنمایی کنین
- mct oil
سلانم اقای دکتر .من پسرم۳ماه و۲۰روز داره چقدر بایدmct oil بخوره بعد اینکه فاویسم داره میتونه این روغنو استفاده کنه ضرر نداره
- نوزاد۵ماه با مخاط بینی سبز رنگ وابریزش بینی اموکسی سیلین مصرف میکنه چند روز باید مدت مصرف این دارو باشد

