Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش
سلام اقای دکتر ازمایش برای پسر دوساله ام دادم هموگلوبین 11.1 بود mchc بودش 30.7 کراتین بود 0.27 این سه تا رو L زده بود میخوام بدونم چه دارویی باید استفاده کنه
- شیرخشک
باعرض معذرت دکتر پسرم شیرخشک اپتامیل اچ آ ۲ استفاده میکنه و هیچ مدل شیرخشک اچ آ موجود نیست در داروخانه ها الان میتونم شیر خشک معمولی بهش بدم یا خیر چون الرژی ب پروتئین گاوی داره ممنونم
- واکسن آنفلانزا
سلام و خسته نباشید اقای دکتر پسرم 4ماهشه واکسن انفلانزا باید بزنم یادیرتر؟واینکه خوب بزنم؟
- آبربزش
سلام پسرم دوسال و ۴ ماه داره آبریزش بینی داشت ۳ روز بهش سیتریزن دادم ابریزش خیلی کم شده ولی بینی اش گرفته ته حلقش خلط داره قطره بینی میریزم تاثیری نداره چیکار کنم آقای دکتر وزنش ۱۳ کیلو هست ، زنده باشید
- دارو
سلام شربت پلارژین کیدز دادم به بچه حساسیت پوستی ایجادکرده چیکارکنم
- سوال برای کودک 9ساله
سلام دکترخسته نباشیدمن دخترم 9سالشه دوشب تب شدیدکردبردمش دکتربهش پروسپیتان وقرص کوآموکسی دادبعدازپنج روزبدن وصورتش پرازکهی شده علتش چی میتونه باشه ممنون میشم جواب بدین
- شیرخشک
سلام دکتر دخترم امروز پنج ماهش تموم شد از کی باید شیر خشک نان اچ ا دو رو براش شروع کنم؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید .پسر من ده سالشه دوهفته پیش سرماخوردگی داشت بردم دکتر دارو داد اول روزها تک سرفه داشت بعد روزها خوب شد الان شبها سرفه داره موقعی که میخواد بخوابه تا یک ساعت بعد آروم میشه دیگه نداره شربت اکسپورانتا میدم به نظر شما چی بدم بهش
- شیر نخوردن نوزاد چهل و پنج روزه
نوزادم هنوز دوماهش نشده تا هفته پیش شبا برای شیر بیدار میشد اما الان ساعت دوازده که میخوابه صبح ساعت چهار یا پنج بیدار میشه میخوابع و اصلا شب بیدار نمیشه روزا درعوض خوب شیرمیخوره چیکارکنم شب بیدارش کنم یا نه؟
- قطره آهن
با سلام 1-میخواستم بدونم قطره آهن سیدرال به اندازه کافی آهنه داره یا قطره فروگلوبین به نوزاد بدم. 2- قطره آدزیراین ترکیبات رو داره، میخواستم بدونم میزان آهنش کافی هست یا باید قره اختصاصی آهن بدم. با تشکر فراوانترکیبات ( هر 100 ميلي ليتر ) :نام مقدار نیاز روزانهVitamin D3 400 IU *Zinc 5 mg *Iron 15 mg *Vitamin A 1500 IU *
- نفخنوزاد
- تغذیه
با سلام آقای دکتر نوزادی دارم که ده روزه وارد هشت ماهگی شده ایا میتوانم برایش اش گندم درست کنم در ضمن این صورت ما نان را به صورت ریز ریز به او میدهیم با این حال نمیتواند اصلا نام بخورد مارا راهنمایی کنید:
- ناف نوزاد
سلام .من یک نوزاد پسر دارم الان روز هفتم تولدش هست.هنوز نافش نیفتاده یه کمی هم تورم شبیه به عفونت هم داره .البته دو مرتبه الکل سفید زدیم بهتر شده.آیا این تورم طبیعی است یا نیاز به ویزیت متخصص داره.ممنون
- شیر نخوردن کودک
با سلام پسرم 3 ماهشه فقط شیر خودم رو میخوره وزن گیریش تا الان خوب بوده ولی مدتیه که شیر با فشار وارد دهنش میشه نمیتونه قورت بده گریه میکنه و سرشو عقب میکشه میخوام بدونم به مرور زمان بهتر میشه و آیا تولید شیر با نیاز کودک هماهنگ میشه یا نه
- قد کودک
سلام خسته نباشید دکتر میخواستم بپرسم برای رشد قد کودک داروی خاصی وجوددارد یا نه اگه ممکنه بهم معرفی کنید؟
- پسرم هسته هلو قورت داده حالت تهوع داره چ کارکنم
- دخترم ۷ روزه است وترشح خونی داره
سلام آقای دکتر دختر من ۷روزش وترشح خونی داره اول سفید بود الان قرمز من پیش متخصص بردم گفت ترشح عادی اماخونی بودنش معلوم نبود تازه اینجوری شده تو اینترنت زده تا دوهفته عادی یعنی رفع میشه من خیلی میترسم
- شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر پسرم ۶سال ونیم داره و ۲۰ کیلو وزن دکتر شربت سفکسیم براش نوشته ولی نگفته چند سی سی میخواستم بدونم چند سی سی باید بخوره
- نرمی حنجره نوزاد
پسرم نرمی حنجره داره من چند نفرو دیدم گفت تا۶ ماه خوب شدن ایا ممکنه پسرمنم خوب بشه تا ۶ ماهگی تازه رفته تو۶ ماه
- دورسرنوزادپسر
خسته نباشید دور سرنوزاد هفت ماهه و هشت روزه ام ۴۳ است کل حرکاتش عادیه ولی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید

