Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفهههه
سلامدکتر شربت تئوفیلین جی برا ۳ونیم سال چه دوزی باید بدم و چندساعتی؟
- سلام دختر من ۶سالشه با وزن ۲۸
- گرفتگی صدا کودک
سلان وقت بخیر پسر من یک سال و ۶ ماه دارد و صداش ۳ روزی هست گرفته و صبح هم یک مقدار آب داشت ولی انرژی بازی کردنش مثل همیشه هست اصلا بیحال نیست دلیلش جی میتونه باشه
- رزولاو اسهال
باسلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۱۷ ماهشه هفته پیش رزولا گرفته و چندروزه دونه هاش از بین رفته ولی همچنان اسهال هست البته روزی دو بار ، اشتهاشم به شیر وغذا کم شده ، بهش روزی ده قطره پرو بی بی و ۳ سی سی زینگ میدم ، شما یه کپسول به پسرم میدادین وقتی اسهال میشد ؛ میتونم بدم اونو؟!
- کرفی
سلام پسرم ۵ سال است با ۱۷ کیلو وزن، سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره بینی اش کیب شده شما فرمودین اسپره نانوکس بگیرم خلط هم داره دکتر جان چی بگیرم ؟ آقای دکتر زود بیاین مطب ، ممنون
- سنگکلیه
دخترم دوسال و نیمشه سنگ کلیه داشت سنگ شکن کرد و بعد از سنگ شکن دکتر پای سیترات پتاسیم داد حالا بورس باید عمل بشه...عمل لوزه اشکالی ندارد ؟ و اینکه چند روز داروی کلیش بخاطر عملش قطع میشه اشکالی نداره؟
- پوست
سلام و خسته نباشید.آقای دکتر من پوشک بچه سه ماهم رو تند و تند عوض میکنم و کلی پماد ضدسوختگی میزنم ولی الان چندروزه قرمز نشده ولی مقعدش و کشاله های رانش زبره و انگار پوستش زبر شده چیکار کنم یا طبیعیه؟
- مسواک
سلام جناب دکتر برای بچه سه ساله برای مسواک زدن میشه از خمیردندان استفاده کرد من همیشه فقط با آب ولرم برای پسرم مسواک میزنم
- استفاده از شربت دی ۳ و نئوزینک
با سلام دکتر جان کودک سه سال و چهار ماهه تا چند ماه میتونه هر روز به صورت مستمر شربت ویتامین دی ۳ استفاده کنه؟ در مورد شربت نئو زینک هم همین سوال رو داشتم تا چند ماه مستمر چند سی سی میتونه استفاده کنه؟ آیا این دو شربت رو میشه ترکیبی هم استفاده کنه مثلا یک ماه شربت دی ۳ رو هر روز استفاده کنه ماه بعد شربت نئوزینک رو هر روز استفاده کنه؟ یک دنیا ممنون از راهنمایی شما سپاس فراوان
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم
- زینک
سلام آقای دکتر خداقوت دختر من ۱سال و نیمه س دکتر ب خاطر اینکه موهاش خیلی کم بود زینک نوشت از ۸ماهگی لیکوزینک منم گاهی بهش دادم موهاش خیلی فرقی نکرده آهن هم سیدرال میدم.دیگه زینک ندم؟ممنونم ازتون خدا حفظتون کنه
- تغذیه مناسب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دوازده ماه و چهار روزشه آیا میتونم بهش شیر پاستوریزه گاو بدم و صبحانه تخم مرغ ابپز نمیخوره نیمرو میشه بخوره از غذای ابپز خوشش نمیاد بیشتر پنیر خوشش میاد تا بقیه چیزا میشه ی راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- سلام دخترم 8ماهه شیرم کمه وشیر خشک نمیخوره میتوانم شیر بز بدهم
دخترم 8ماهه شیرم کمه میتوانم از شیر بز برایش استفاده کنم
- سلام شایان آسم داره الان علائمش عفونت گلو هم هست ۲۰ کیلو چقد ازیتروبدم بهش
- زردی پا
کف پام زرده باید چکار کنم؟
- نخوردن شیر مادر و شیر خشک نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشین دخترم ۳ ماهو نمیشه.تا الان کلا کم شیر میخورد ولی میخورد سینمو ، شیشه شیر اصلا قبول نکرد چند مدل امتحان کردم نخورد.ولی وقتی با سرنگ میدم تا حدودی میخوره.با سرنگم ۵۰ سی سی یه ساعت طول میکشه تا بخوره.الان دو روزه دیکه سینمو هم قبول نمیکنه.چه پیشنهادی دارین بخدا دیگه خسته شدم کارم همش شده گریه کردن انقد شیر نخورده که شیرم داره خشک میشه
- لجبازی کودک ۲ ساله
یه پسر ۲ ساله دارم اصلا حرف گوش نمیده همه چیزو با گریه بدست میاره گریه که میکنه میزنه تو صورت خودش بعضی وقتا ناخوناشو میکنه با دندون
- سلام دخترم ۸ سالشه گلویشعفونت داره آیاشربت سفکسیم ۱۰۰برایش بدهم؟
سلام دخترم سرماخورده و۸ سالشه گلویش عفونت داره آیا از شربت سفکسیم ۱۰۰ برایش بدم؟
- فاموتیدین
سلام دخترم ۵.۵ سالشه معده ش ترش میکنه دکتر شربت پپسومید داده اما فک میکنم دوزی اشتباهه لطفا دوز صحیح را بفرمایید ممنون از لطف شما ۱۷.۵ کیلو وزن داره دستور مصرف اینطور نوشته (هر شب بعد شام ۲.۵ سی سی)
- عفونت
با سلام فزند من بیماری sma تیپ یک دارد و الان 8 ماهه است که در6 ماهگی در بیمارستان کودکان تبریز به علت خس خس سینه بستری کردیم ولی بعداز یک ماه بازهم خوب نتوانست نفس بکشد و الان هم در بیمارستان بستری هست می خواستم از شما بپرسم آیا این بیماری قابل درمان است و یا نه لطفاً راهنمایی فرمائید

