Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
سلام فرزند من ۱۶ ماهشه و امروز از صبح صداش گرفته تب نداره ابریزش بینی هم نداره گرفتگی صدا خطرناکه؟
- نالیدن و دردشکم
سلام خسته نباشین پسرم یکسال ونیمشه و الان به مدت دوشبه که تو خواب میناله و شکمش رو بالا میبره لطفاً کمکم کنید اصلا خواب نداره ،،لطفا بهم بگین چ غذاهایی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین
- خونریزی
باسلام دختر ۴سالم از واژن خون لکه ای داشت و صبح هم اسهال رفته
- سلام من داداشم مریز شده
سلام داداش من بدن درد داره و هرچی میخوره استفراغ میکنه و دل پیچه داره و تب بالا داره میشه بگید باید چکار کنیم
- درخصوص کودک ۴ ساله
من دخترم 4 سال و 8 ماه دارد وزن تولدش 3 کیلو بوده وزن الانش 15.500 و قدش 103 می باشد ایا قد و وزنش مشکلی دارد؟
- شکم درد و حالت تهوع و عسال
من شکم درد دارم و ازمایش دادام یک قرص
- تب طولانی
سلام جناب دکتر پسرم سه ماهه که مدام تب می کنه چیکار کنم؟ به بروفن هم حساسیت داره
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۲۲ کیلو
سرما خوردگی و سرفه خشک خلط بینی کودک ۸ ساله با وزن ۲۲ کیلو
- سیدرال
سلام آقای دکتر قطره آهن سیدرال برای بچه آلرژیک مناسب هستش؟ میگن توش شیر داره
- شربت برم هگزین
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ساله ورپزنش ۱۵.۵ کیلو هستش سرفه میکنه و لوزه داره برم هگزین و هانی تیم بخوره بهتره یا سیموسپان ؟
- سرفه خ
باسلام دخترم ۴سالشه وسرفه خلط دار داره یه هفته است چه دارویی باید بهش بدم
- شیر خوردن
سلام دکتر خداقوت پسرم یک هفته دیگه وارد۸ماهگی میشه آلرژی به پروتئین گاوی ورفلاکس پنهان داره حدو۱ماهی میشه حین شیر خوردن دوتا انگشت اشاره دستاشو وارد گوش هاش میکنه ویا با گوش هاش بازی میکنه بنظرتون مشکلی داره حین معاینه پزشکی هیچ دکتری نگفت که عفونت گوش داره بنظرتون علتش ممکنه بخاطره رفلاکس باشه یا اینکه مسئله ای دیگه است لطفا راهنماییم کنید متشکرم🙏🏻🌹
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر پسر16 ماهه دارم واکسن انفلانزا بزنه یا خیر؟
- وقت خواب کودک ۱۵ ماهه
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۵ ماهه شب ساعت چند باید بخوابه ؟ و اینکه برای کودکان دیر خواب و بد خواب قطره یا داروی بی خطری هست ؟ واقعا بدخوابی بچم زندگیمون و مختل کرده لطفا راهنمایی کنید
- آفت دهان
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالشه پشت لب پایینش افت زده چیکارباید بکنم قطره ای هست که بدم
- زردی کف پاکودک ده ساله
سلام کف پای پسرم همیشه زردهست.لطفابگیدعلتش چیه؟ درضمن پسرم ،جیگر،پسته،گوشت قرمز،شیرنمیخوره
- پاسخ بهدر مورد سرماخوردگی
سلام امینی هستم بچم سرفه میکنه سینه صدا میده بینیش بسته شده کمکم کنید
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمه از چهار ماهگی چند تا لنف ریز اندازمان نرمال بود یک و دو میل چند تا هنوز هستن تو این دو سال و نیم چهار بار ازش سونوگرافی گرفتم چون روش حساس ام دکتر هم میگفت مشکلی نداره به نظر شما دکتر چهار بار ازش سونو گرافی گرفتم عوارض نداره؟ نگرانم
- اسهال کودک
سلام دخترم 7ماهه هستش و اسهال داره این چند روزی میشه که اسهال داره،ایا میشه از پودر او ار اس بدم اما روش استفاده رو نمیدونم.

