Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فشار دادن دندان ها
باسلام اقای دکتر پسر نه ماهه من تازگیا دندون هاش رو روی هم فشار میده و قریچ قریچ صدا میده چهارتا بالا داره سه تا پایین این مشکلی نداره میترسم ریشه دندون هاش شل بشه همش این دندون هاش رو روی هم دیگه میکشه و فشار میده
- فاویسم
سلام . شربت آموکسی کلاو ۴۵۷ برای فاویسم ضرر دارد؟
- داروی فارمتین ۶۴۳
- سلام آقای دکتر برای دخترم که یک سالش وزنش هم ۱۰ کیلو هست شربت سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده اما مقدار مصرفش گفته نشه باید چقدر بهش بدم
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- کودک
دو روزه پسرم مدفوعش چسبناک و بد بود هست علتش چیه
- کبودی زیر چشم بعدداز بیماری و تب ؟
سلام کودک ۲سال ۱۰ ماهه ۳روز قبل تب کرد پزشک عمومی تشخیص التهاب گوش و حلق دادن ۲تا امپول سفتی زوکسیم به فاصله ۲۴ساعت و شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی دادن الان این چنروز خیلی پای چشمش گود و کبود شده چو ن سابقه سوراخ قلب و تنگی شریان ریوی داشت که تا یکسالگی گفتن رفع شده حالا نگرانم نکنه این داروها اثر بدی گداشته که زیر چشمش کبود شده البته شدید لاغر و کم اشتها هم شده خواهش میکنم بگید مشکلی براش نداشته ؟ متاسفانه شهر ما متخصص اطفال نداره ...
- شب ادراری
سلا م .کودک دوساله نیمم هرشب جاشوخیس میکنه بااینکه میبرمشم بیرون بازم هرروزصب جاش خیسه
- رشد کودک
سلام.بچه من 35هفته دنیا اومد و نوزاد نارس بود وزنش 2.150بود.و اینکه بندناف من دوشریانی بود به جای سه شریانی.الان بچه م هشت ماه و نیمه وزنش6100هست به نظر شما وزنش پایینه و نیاز به بررسی داره یا به خاطر نارس بودنش رشدش کمه. ممنونم راهنمایی بفرمایید
- بیماری کودک
سلام بچه من یک ونیم سال داره واز دیشب اسهال شدیدی داره چه دارویی باید بهش بدم
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر دختر یکسالم از دیشب تب داره امروز صبح دوبار به مقدار زیاد بالا آورده شیاف استامینوفن گذاشتم زیاد تاثیر نداشته روی تبش چیکار کنم
- وزن کم کردن نوزاد
سلام واحترام. تشکر آقای دکتر گرامی که وقت میزارین خداخیرتون بده. پسرمن یک سال ودوماهش وزنش 9 کیلو نیم. موقع تولد2 کیلو و700 بود. دکتربردم چک گفت وزنش کم.. آزمایش نوشت ک نرفتم هنوز.. آیا این آزمایش انجام بدم؟ واینکه بدغذاست وهرچیزی نمیخوره پیشنهادتون چیه وچه غذاهایی بدم بهش.
- زردی کف پا
سلام خسته نباشی من پسرم ۴ساله شه کف پاهاش خیلی زرده می خواستم علتشو بفهم چیه ممنون میشم جواب بدین
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- آزیترومایسین به نوزاد۵ماهه چند سی سی بدم
به نوزاد۵ماهه چند سی سی آزیترومایسین بدم
- تب نوزاد
سلام ببخشید میشه برا تب بعد واکسن ۶ ماهگی شیاف بزنم اخه برا واکسن ۴ ماهگی هر چی پاشویه و قطره جواب ندا. اخرش بردم دکتر میخاستم بدونم برا ۶ ماهگی میشه شیاف داد نارس ب دنیا اومده
- اسهال و بی حالی شدید
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم ۲ روزه اسهال گرفته خیلی و بی حاله. رفلاکس معده داشت که با شربت خوردن خوب شد، ولی اسهال و بی حالی شدید داره. دلیلش چیست؟
- ریزش مو
سلام اقای دکتر خسته نباشین من دخترم ۲۱ ماهش هست و برای جلو گیری از ریزش موهاش همون زینک سلوفات رو بخوره کافیه یا باید قطره دیگه ای استفاده کنه وقتی موهاشو شونه میزنم ن ب اون صورتا ولی احساس میکنم میریزه نگرانم
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند
- اسهال کودک
سلام دخترم ۳سال و۴ماهش هست از دیروز ، تعداد دفعاتی که مدفوع کرده زیاد بوده یعنی ۵،۶بار در روز ، مدفوعش آبکی نیس ،شل هست وداخلش کف دیده میشه رنگ مدفوعش زرد و گاهی به سبز میزنه ،میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنم

