Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری اطفال
برای درمان اسهال میشه ازقطره پدی لاکت استفاده کرد
- زدن واکسن
من فرزندم ۲۵ ماه وارد ۴ ماهگی میشه ولی متأسفانه به خاطر سرما خوردگی که داشت و تعطیلی ها نتونستیم واکسن ۲ ماهگی رو بزنیم حالا باید چیکار کنم الان که باید واکسن چهار ماهگی رو بزنه میشه ۲ ماهگی رو هم زد مشکلی پیش نمیاد
- فاویسم
پسرم 6سالش فاویسم داره دکتر برای عفونت گوش و گلو فارینات250داده با مونته لوکاست ضرر ندارد
- سرفه دختر ۶ ساله
دخترم ۶ ساله میباشد و دو روز هست که تک سرفه دارد وتب ندارد ولی کمی بی حال می باشد ممکن است دلیلش چه باشد؟
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۱۱ ماهش هست،سرماخوردگی شدید گرفته آبریزش بینی گلودرد وزنش هم ۱۰ کیلو هست چقدر و هر چند ساعت باید بهش شربت بدم؟
- پاسخ بهدر مورد سرماخوردگی
سلام امینی هستم بچم سرفه میکنه سینه صدا میده بینیش بسته شده کمکم کنید
- هسته گیلاس
سلام یکدانه اشتباهی هسته گیلاس خوردم ضرر داره یا دفع میشه؟
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ در کودک ۴ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۴ سالشه و حدود ۱۶ کیلو هست می خواستم ببینم مقدار مصرف سفکسیم چقدر هست؟ ممنونم
- ضربه
سلام دکتر خسته نباشید ضربه به سر نوزاد تا چه مدت خطرناکه؟یعنی در دراز مدت مشکلی ایجاد نمیکنه؟ پسر من دو سالشه یک ماهگی چند بار سرش ضربه خورد من نگرانشم فقط گاهی دست از پشت سر و گردن و کمرش میگیرهالبته از نوزادی رفلکس داشت نوزاد که بود بعضی وقتا چشمک میزد گاهی وقتا گردنشو به یه سمت کج میکرد اینجایی که میگم ربطی به ضربه نداره؟
- بیماری سرگاخوردگی واسهال
دکتر به دخترم که ۳۲ کیلو هست سفکسیم ۱۰۰ داده هردوازده ساعتدوزش رو تعیین نکرده
- طریقه مصرف اموکسیسیلین
پسرمن متولد مهر ۹۸ هست و یه دوره ازیتروماسین مصرف کرد ولی هنوز خوب نشده بود گوش درد گرفت و دوباره تب دکتر این شربت را داد ولی روی جعبش نوشته هر ۸ ساعت۱ قاشق مرباخوری یعنی دریته؟نباید ۱۲ ساعتی باشه؟
- میزان خون ۱۳/۹
با سلام وخسته نباشید دختر ۸ساله دارم که در آزمایشی که داده میزان هموگلبین۱۳/۹ هستش از ۱۵/۵آیامشکلی ایجاد می کنه واین که دوباره نیاز به آزمایش مجددهست؟ ممنون
- عطسه
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم۱۵ماه داره از امروز وقتی شیر میخوره بینیش انگار گرفتگی داره صدا میده اما تنفس عادی مشکل نداره تک تک عطسه میکنه علائم دیگه نداره بنظرتون سرما خورده؟چی دستور میفرمایین؟متشکرم
- سلام.پسرم ۶سالشه و ۱۶ کیلو..بینی وگلوش عفونت داره…ازبینی دماغ سبزرنگ میادوشبها سرفه میکنه نمیتونه بخوابه..میخواستم ببینم چه مقدار سفکسیم بخوره؟
سلام.پسرم ۶سالشه و۱۶ کیلو...شبها خیلی سرفه میکنه..بینیشم پره نمیتونهدنفس بکشه..دماغ سبزرنگ میادازبینی...چه مقدارسفکسیم ۱۰۰بخوره؟
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- یبوست کودک۱۸ماهه
سلام دکتر دخترم برای یبوستش بهش پودرپیدرولاکس تجویز کرده میخوام ببینم آیا میشه این پودرو با شیرخشکش مخلوط کنم بهش بدم آیا ضرری نداره چون خالی یا با آبمیوه نمیخوره
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟
- نکسیوم
سلام آقای دکتردختر من یکسالشه رفلاکس داشت هر روزی نکسیوم بهش میدم غذا خوب میخوره هر روزی هم ندم غذا چند لقمه بیشتر نمیخوره به نظر شما قرص بهش بدم یا نه
- میزان شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۵ سال و نیم باوزن ۱۹ کیلو
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسر من یک ساله هستش و یکی دو هفته ای هست که یبوست داره و به سختی مدفوع میکنه یکبار براش شیاف گلیسرین گذاشتم خوب شد مدفوعش روان شد اما یکی دو روز بعدش باز یبوست گرفت و وقتی هم مدفوع میکنه تیکه تیکه هستش و گرد خیلی ببخشید مثل مدفوع گوسفند و بوی بدی هم داره

