Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن پایین نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. نوزاد 9ماهه که وزن تولدش دوکیلو نهصد بوده ودر حال حاضر وزنش هفت ونیم کیلو هستش قطره میم بهش میدم وخیلی کم غذا هستش وشیر مادر رو میخوره. آیا دادن شربت زینک وامگا 3 الان براش خوبه؟ میشه راهنمایی بفرمایید. تشکر
- شربت
باسلام وخسته نباشید آقای دکتر دختر ۴سال و نه ماهه دارم وزنش۱۵ و۱۶ کیلو هستش شربت سفیکسبم ۱۰۰ هر۱۲ ساعتی چند سی سی بدم با تشکر
- کبودی
سلام دختر چهل ودو روزشه از موقع تولد در هنگام عاروق زدن کار کردن شکم وخارج شدن باد شکم گریه زیاد همراه بادرد داشت وسرخ میشد، امروز تب داشت سریع بالا رفت چون از صبح شیر کم میخورد روی ۳۸/۴ رفت خیلی ترسیدم یک شیاف ۱۲۵ استامینوفن براش گذاشت تا شیاف خواست عمل کند تبش تا ۳۹ هم رفت بعد شکمش کار کرد تمیزش کردم شیر هم خورد موقع عارق زدم زیاد گریه وزور زدن داشت عاروق زد اما دست وپاهاش سرد شد وکبود شد انگار خون جمع شده بود وهمچنان سرد بود بعد از نیم ساعت که اروم شد سرش وشکمش شروع به گرم شدن کرد ودرجه تی گذاشتم ۳۸/۷ بود قره استامینوفن نه قطره دادم بهش ودوباره تا اثر کند تا ۳۹درجه هم رفت اما بعد پایین امد اما رنگ دست وپاها طبیعی شد ودماش به حالت طبیعی برگشت ممنون میشم راهنمایی بفرمایید علت رو توضیح بدید
- سفیده تخم مرغ
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من یک سال و15 روزشه میتونم سفیده تخم مرغ بدم رفلاکس هم داره. ممنون
- قرص خوردن
با عرض سلام. آقای دکتر امروز بچه 22 ماهه ام مشغول بازی بود که متوجه شدم دستش قرص باکلفن 10 هست مطمئن نیستم خورده یا نه ولی اگه خورده باشه خطرناکه؟ با این که شک دارم خیلی میترسم خدا رو شکر حالش که خوبه و مثل روزای دیگه هستش
- ترک دست
سلام کف و انگشتان دست پسر ۷ ماه و نیمم ترک خورده چه کرمی بزنم خوب بشه
- تاخیر درراه رفتن
کودکم یکساله هنوز راه نمیره12ماهشه
- مدفوع سفید
ببخشید کودک 2 سال و 1 ماهه من یک بار مدفوع سفید کرد، قبل و بعد اون مدفوع طبیعی دارد، یک بار دیدن مدفوع سفید نیاز به پیگیری دارد؟
- آقای دکتر دختر سه ماه و بیست روزشه سرفه میکنه و دناغش کیپ میشه چیکار کنم
- پروبیوتیک
سلام نوزاد ۲ماهه ام چند شب است جیغ زده و گریه میکند از قطره پرو بیوتیک استفاده میکنم آیا درست است
- چند روز باید به کودک ۳.۵ ساله شربت سفکسیم ۱۰۰داد
- مدفوع سیاه
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر. آقای دکتر پسرم یک سال و دو ماه دارد. تحت نظر شماست. امروز دوبار مدفوع کرد و رنگ مدفوعش سیاه بود. به مکمل آهنش که ربطی نداره چون از شش ماهگی قطره ی آدزوفر را میخورد و هیچ وقت رنگ مدفوعش سیاه نبوده. علت چیست آقای دکتر؟ شما چه دستوری میفرمایید؟ یک دنیا سپاس از جنابعالی
- تشنج
سلام یه بچه چهار ساله دارم ک دوبار تشنج کرده ..و هر دوبار نوار مغز و سی تی اسکن گرفتیم ..هیچ مشکلی نداشته ..بعد همه میگن ببرش دکتر قلب شاید از قلبش باشه ..همچین چیزی امکان داره اصلا ؟تشنج ربطی ب قلب هم داره
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. تسلیت شهادت عزیزان ملت خدمت شما... مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یک سال ودوماهش
- شیر خشک
سلام و خدا قوت ، آقای دکتر دمای آبی که باهاش شیر خشک درست میشه باید چقد باشه؟ الان که هوا گرمه من با آب سرد شیر خشک درست میکنم ؟ مشکلی پیش میاد؟ آبی که در دمای اتاق سرد بشه منظورم هست؟ چه مشکلی پیش میاد با آب سرد شیر خشک درست بشه؟ تشکر
- سرلاک
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. چند ساعت پیش درباره سرلاک پرسیدم. سوالم رو نوشت که ثبت شده. اما نمیدونم چرا سوالم نیست. اقای دکتر درب قوطی سرلاک را وقتی باز کردم ، تا چه زمانی میتونم استفاده کنم؟ ممنونم
- غذای کمکی
باسلام ایامیتوان ب نوزاد ۴ماه ونیم ک وزنش کم میباشد روزانه لعاب برنج داد؟ وزن ۴۹۰۰
- درمان الرژی
اقای دکتر درمان الرژی سرفه چیه؟ چه مدت بعد از مصرف داروها خوب میشه؟ خیلی نگرانشم یکسالو نیمشه و بخاطر همین سرفه ها نباید واکسن یکسالونیمشو بزنم
- سرما خوردگی
یا سلام دختر من ۴ سال و ۷ ماهشه حمام بردم اجازه نداد موهاشو خشک کنم حالا تب کرده و آبریزش بینی داره و بینیش کیپ شده چه دارویی بهش بدم ممنون میشم کمکم کنید خودم می خواستم سفکسیم ۱۰۰ بدم بازم گفتم سوال کنم
- دور سر نوزاد
سلام..فرزند پسری دارم که الان ۷ماهو۲۴روز داره وقتی بدنیا اومد با وزن۳۳۰۰و دور سر۳۵ وزن الانم هم۷۹۰۰هس پسرم رو بردم بهداشت منطقه میگن دور سر پسرم زیاده۴۶هس..بنظرتون مشکلی هس ایا راهی هس بیشتر رشد نکنه..سر پسرم بزرگتر نشه بد فرمتر نشه خیلی ممنون

