Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه کودک از نه ماهگی به بعد
با سلام وخسته نباشید پسرم ۱۰ روز مونده تا نه ماهگیش رو تموم کنه تا این ماه بهش ماست و نان و سوپ و فرنی وزرده ی تخم مرغ دادم با شیر خشک آپتامیل اچ آ دو بعد از این از چه میوه و مواد غذایی دیگه ای می تونم استفاده کنم تا بی ضرر باشه خدا شما رو برای بچه ها حفظ کنه راهنماییهاتون خیلی مفید هستند ممنون
- سرما خوردگی نوزاد ۲۵روزه
سلام نوزادم ۲۵روزش هست سرما خوردو سرفه میکنه میشه بگیت چه شربتی خوبه
- اختلال خواب
نوزاد ۹ ماه و ۱۴ روزه، بعد از گذراندن دوره sleep regression ، خواب او کمی بهبود یافته ، اما از آنجا که تا به حال (به اشتباه) در تشک غلط گیر می خوابید ،با تغییر به تشک معمولی و آزاد با هر غلط به حالت چهار دست و پا می رود و یا مینشیند و ....
- الرژی
سلام ولا من دیگه خسته شدم پسرم ده ماهشه ویبوست شدید داره پیش دکتر بردم گفت الرژی گوارشی داره نمیدونم بهم ربطی دارن یا نه
- خس خس یینه نوزاد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم هشت ماهشه سینش خس خس میکنه صداش گرفته از چه دارویی استفاده کنم میشه لطفا راهنمابیم کنید ممنونم
- سرما خوردگی
پسر چهار ماه سرما خوردگی شدید بینی بنده شیرم بخوبی نمیخوره چی دارو مفیداست
- ایستادن
سلام کودک تاچندماهگی بایدمستقل بایسته ودست از وسایل نگیره وتعادل داشته باشه
- اگزمای نوزاد
سلام آقای دکتر خدا خیرتون بده به خاطر شیوع کرونا نمیتونم دخترمو ببرم بیرون خواهش میکنم راهنماییم کنین. دخترم ۶ ماهشه و صورتش اگزمای خیلی شدیدی داره. قبلا بهتون گفتم و شما پماد آتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که استفاده کردم و عالی بود ولی الان مدتی هست دوباره اگزماش خیلی بیشتر شده و تقریبا کل صورتش رو پوشونده و هرچی آتوپیکس ایروکس میزنم دیگه جواب نمیده نمیدونم چکار کنم. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم اما خوب نشده چکار کنم
- سلام و ادب .پسر داداشم پشت سرش یه توده اندازه گرد هست نوزاد یک ماهه هستش خوب میشه خودش ؟ممنونم ازتون
شرایط زایمان مادر زایمان اورژانسی و دو هفته مانده به زایمان که سزارین اورژانسی میشه فوق تخصص مغز گفت خوبه هیچ مشکلی نداره حال متوجه .یه توده در پشت سرش شدیم
- اسهال
سلام دخترم سه ماهش از موقعی که به دنیا اومده اسهال داره
- بیقراری نوزاد
سلام روزتون بخیر آقای دکترنوزادمن ۴ماهه هست قبلاً شیرخشک آپتامیل بهش میدادم چندروزه ک شیر خشک بچمو عوض کردم وبهش نان. میدم از وقتی عوضش کردم شبا تا صبح بیقراری میکنه ونمیخابه .ممکنه بخاطر شیرخشک باشه البته اینم بگم که دوباره آپتامیل شروع کردم ولی همچنان بیقراره
- تغذیه نوزاد
با سلام نوزاد یازده ماهه ای دارم که غذا را در دهانش نگه میداره و نمیخوره و با اینکه غذاهاش را متنوع کردم بازم در دهانش نگه میداره ممنون میم کمکم کنید
- کیست گردن نوزاد
با سلام علت کیستی که روی گردن نوزاد سه ماه بوجود امده چیست ایا میتونه خطر ساز باشه یا نه با تشکر از اینکه وقت و تجربه تون رو در اختیار ما قرار میدین
- آواکادو
با سلام نوراد من ۶ ماه و ۳ هفته سن دارد میتوانم به آن پوره آواکادو خام بدهم؟
- گوش درد
داروی مناسب برای گوش درد نوزاد ۵ ماهه
- بوی بد واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- شیر دهی
سلام پسرم یک ساله ونیمه دکتر واسه معده قرص دومپریدون۱۰ داده میخواستم بدونم از طریق شیرم بهش منتقل نمیشه نمیدونم به دکتر گفتم شیر میدم یانه واسه بچم ضرر نداشته باشه؟لطفا راهنماییم کنید
- گریپ میکسچر
سلام وقت بخیر .برای نوزاد ۳۵ روزه چند بار در روز میتونم شربت گریپ میکسچر بهش بدم؟و فاصله بین هر وعده شیر (مادر)چند ساعت باید باشه؟
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- پاراکید
سلام آقای دکتر، پسر من واکسن دو ماهگیشو زد ، بهداشت بهم گفت دو برابر وزنش یعنی پنج کیلو، ده قطره استامینوفن بدم، داروخانه بهم سوسپانسیون پاراکید داد که غلیظه و گفت مثه قطره دو برابر بدین، من هم هر چهارساعت روز اول و هر شش ساعت روز دوم ده قطره دادم، درست انجام دادم دکتر یا اینکه کمتر باید میدادم میزان قطره رو

