Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دمر
باسلام و خسته نباشید علت غلت خوردن کودک یکساله در خواب چیه و اینکه همش روی پهلو میخوابونمش ولی غلت میره که دمر بخوابه ممنون.
- استفراغ
سلام اقای دکتر یه دختر یه ساله دارم دو روزه هر چی میخوره بعد نیم ساعت استفراغ میکنه مثلا ظهر بهش غذا دادیم خورده بعد از یه چند دقیقه یه چیز دیگه ای بخواییم بهش بدیم حالش بهم میخوره و هرچی خورده استفراغ میکنه در ضمن اسهال هم داشت شربت اسهال دادیم یک کم بهتر شده شربت استفراغ هم دادیم فرقی نکرده ممنون میشم کمکمون کنی با تشکر
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر بهترین مولتی ویتامینی که میشه به کودک داد چی هستش ؟؟؟؟
- مصرف پماد فلوسینولون در شیردهی
سلام آقای دکتر. خسته نباشید. آیا مصرف پماد دست ساز فلوسینولون و کرم اوره در دوران شیردهی مجازه؟
- دارو
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهه زبانش سفيد شده و اسهال داره دکتر بهش قطره سيتات داد و شربت مترونيدازول و پودر کيدي لاکت ميخواستم بدونم ميتونم شربت ميترونيدازول را با قزره نيستات در فاصله زماني نيم ساعت يا يک ساعته با هم بدم؟؟مشکلي ندارد باهم؟تداخل دارويي ندارند باهم؟
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- فاصله
با سلام و عرض ادب میحواستم بدونم برای کودک سیزده ماهه بین قرص لووتیروکسین و قرص فروس سولفات(چون قطره اهن نمیخوره مجبورم قرص بدم)باسد چندساعت فاصله باشه تا مانع جذب همدیگه و مخصوصا لووتیروکسین نشه؟
- چرک گلوکودک۸ماهه
باسلام کودک من۸ماهشه گلوش چرک کرده آیامیتونم بهش آنتی بیوتیک بدم؟
- استرس وپوشک درمدرسه
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه فقط زمانی که آب میوه به خصوص وقتی آب میوه صنعتی ودلستر وماستو دوغ مصرف میکنه خیلی تکرر ادرار میگیره ایا این خطر ناکه میتونه علتش دیابت باشه مصرف اب میوه صنعتی درکودکان خطر ناک است؟
- سلام علت گرفتگی صدای کودک در نوزده ماهگی
سلام خسته نباشید پسرم یک سال و۵ ماهه است امروز با خواهرش حمام رفت واب سرد ریخت بهش بعداز حمام خوابید وقتی بیدار شد صداش گرفته ولی تب ندارد تقریبا ۲۵ روز پیش کرونا خفیف گرفته بود که ۵ روز ازیترو ۱۰۰ بهش دادم الان علت گرفتگی صدا ممکنه سرما خوردگی باشه باید بهش چه دارویی بدم انتی بیوتیک لازم داره؟ممنونم از راهنماییتون
- روغن زرد
سلام دکتر وقتتون بخیر ب بچه یک ماهه روغن زرد بدیم اشکال داره ؟,کولیک داره
- سلام دخترم تب کرده بود دو روز بعدش دانه های ریز قرمز به دست پا وصورتش زده چی کار کنو
- غذای نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم هفت ماهشه سرلاک وفرنی وسوپ خیلی خوب نمیخوره ولی برنج کته خیلی دوست داره براش ضرر نداره؟
- سلام آیا سوزاندن گوشت اضافه ی ناف نوزاد بعد هاو در بزرگسالی و… ضرر و خطری ندارد و ایجاد نمیکند؟
نوزادم یک ماه ونیم هستش از نافش از زمان افتادن بند ناف همیشه مقدار کمی مایع زرد رنگی میومد روزی یک تا دوقطره بعد از یک ماه ونیم چند قطره خون اومد متخصص کودکان بردم گفت که باید ناف رو بسوزونیم وگرنه عفونت به داخل بدنش میره و ناف رو سوزوندالان نگرانم که سوزاندن ناف مشکلی نداشته باشه
- فسفر بالا
سلام ببخشید من نوزادی رو از بهزیستی میخوام به فرزند خواندگی بگیرم.حالا یه سوال داشتم این دخترم دو ماهه هست که انگار در آزمایشات به عمل آمده فسفرش بالا بوده ولی نمیدونم چند بوده.فسفر بالا خطرناک.راه درمان داره.و راه درمانش چیه؟
- شربت آزیترو وکم شدن ادرار
سلام.خسته نباشید دخترم3ماه ونیمه هستش.بخاطر سرفه های خلطی ودستشو طرف گوشش میبرد ب دکترمراجعه کردم هیچ علایم دیگه ایی نداشت.آزیترو200دادن هر6ساعت2سی سی وزنشم حدود5تا6کیلو هست.دوروزه مصرف کرده ازسرشب ادرار نکرده برا همین نگران شدم
- خوردن قطره
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۱۹ماهشه چندتا قطره آهن ومولتی باید بهش بدم
- شب ادراری
سلام آقایدکتر دختر من 6 سالشه شبا شب ادرای داره دلیلش چی میتونه باشه سالی یه بارم آزمایش کلی ازش برمیداریم تو آخرین آزمایش مشکلی نداشت
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر نوزاد من هشت ماهه هست و آلرژی به وروتیین گاوی داره و رفلاکس پنهان. شیرخشک آپتامیل پپتی دو میخوره. حدود ده روزه یک روز در میان زرده ی تخم مرغ از مقدار کم شروع کردم و الان هربار حدود یه قاشق مربا خوری میخوره.االان بالای معقدش قسمت دنبالچه پنج تا جوش سرسفید زده . روی ران هاش هم چن نا دونه از این جوش ها پراکنده هست. خواستم ببینم دلیل این جوش ها چیه؟
- مدفوع
سلام آقای دکتر اگر من ساعت ها غذا نخورده به نوزادم شیر بدهم ممکنه که باعث بشه مدفوع نوزادم کف کنه هنگام زدن و رنگش هم سبز بشه؟؟

