Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخام
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم دوسالش شده میخوام بهش شیر گاو بدم میشه بهش شیر خام رو بجوشونم بدم درصورت تایید چند دقیقه بجوشونم و ایا درزمان جوشاندن باید شعله اجاق کم باشه یازیاد چون شنیدم که شعله زیاد برای جوشاندن شیر ضررداره ممنون میشم راهنمایی کنید
- مصرف زینک سولفات
سلام دختر ۲۱ماه دارم با وزن ۱۱کیلو و قد ۸۶ اشتها به غذا خیلی کم میخواستم بدونم شربت زینکسولفات میتونه کمک به اشتهاش بکنه و مقدار مصرفش چه اندازه در روز و چه ساعتی میباشد
- سانستول
سلام آقای دکتر پسر 15ماهه دارم میتونم بهش سانستول بدن روزی چند سی سی؟واینکه دیگه مولتی ویتامین ویتوکید روندم؟
- درمان حبس البول نوزادان
با سلام نوزاد دختر 21 ماهه ای دارم که شکایت از بند آمدن ادار دارد آیا درمان فوری خانگی وجود دارد
- دستگاه تناسلی بوی بد
دخترم 5سالش هست بوی بد ناحیه تناسلی داره آزمایش ادرار دادیم عفونت ادراری نداره.مثل بزرگترها عفونت زرد داره با بوی بدون .بادستمال پاک میکنم چیکارکنم دخترم کلیه اش سنگ سازهست به دکترکلیه گفتم ببرش دکترزنان ؟چیکارکنم خیلی نگرانن
- عرق کردن سر
سلام . آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم سرش خیلی عرق میکنه انگار بدنش همیشه گرمه بیشتر سر . ماه پیش ازمایش خون وادرار هم داد البته نه بخاطر عرق همینطوری آزمایش دادیم سالم بود . چیکار باید بکنم؟
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- عفونن ادراری کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال داره عفونت ادرار داشته بعد از دوهفته آزمایش ادرار داده گلبولهای سفید ۶-۸وگلبولهای قرمز۱-۲هست باکتری هم نشون داده لطف کنید بگید ازمایشش از نطر شما چطوره خوبه یابد
- درمورد تغذیه کودک
سلام وقتتون بخیر من یک پسر ۹ساله دارم خیلی خیلی خیلی آروم غذا میخوره جویدن یه لقمه حتی۱۰دقیق طول میکشه وقتی با سرعت میخورم مخصوصا صبحانه بالا میاره من نمیدونم باید چیکار کنم وقت ناهار اشتهای خوبی داره ولی هنگام صبحانه و شام کلا یا اشتها ندارن یا غذای نونی بخوره دقیقا ۲یاعت نیم طول میکشه من نمیدونم چه مشکلی هست اگه ممکنه راهنماییم کنید
- درد گوش
دکتر بعد دوره سرما خوردگی و مصرف دارو خودم آزیترو و بچه ۴ سال آموکسی مصرف کردیم اما همچنان درد گوش داریم و کیپ هستش چکار کنیم باز دارو مصرف کنیم چه خوبه راحت شیم
- سلام پسر من توی چهار ماه رفته اصلا شیر نمیخوره نارس هم بوده خیلی سعی میکنم بخوره ولی نمیخوره موقع تولد وزنش ۱۶۰۰بوده الان هم چهار کیلو هست کم اشتها شده
- تاخیر در واکسن یک سالگی
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه فرزند بنده علایم سرما خوردگی داشت و شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتم تزریق واکسن 1 سالگی رو 2 یا 3 هفته به تاخیر بندازم مشکلی ایجاد میشود؟ ممنون از راهنماییتون
- سینه
سلام دکتر، خسته نباشید.
پسر 15 ساله ای دارم که نوک سینه طرف راستش خیلی سفته انگاریه چیز گرد سفتیه ولی درد نداره در حالی که سینه سمت چپش اینجور نیست. تو رو خدا کمکم کنید. بنظرتون چیزی نیست؟ مشکلی نداره؟ خیلی میترسم. ممنون میشم. - ریزس
سلام یه پسر سه سال و نیم دارم با وزن ۱۵ کیلو از صبح آبریزش بینی داره چه شربتی و چه اندازه بدم ؟ ممنون
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت دکتر بزرگوار پسردوسال ونیمی دارم که دیروز آبریزش بینی وعطسه میکنه البته حال عمومیش خداروشکر خوبه چه دارویی تجویز میفرمایید
- سرما
سلام خسته تباشید اقای دکتر گرامی پسر ۵ ساله دارم لوزه داره و دکتر فرمودند وقتی سرمامیخوره تا سه روز اول اگر مشول خاد نداره دارو بدین . کمی سرفه داره و ابریزش بینی شربت پلارژین بدم خوبه ؟ هانی تیم و برم هگزین رو ازکی شروع کنم ؟ چون سری قبل دکتر داده بودن
- برفک دهان
سلام بچم ۱۱ماهشه سه روزه دهانش برفک زده علتش چی میتونه باشه ،؟ و درمان ،،،؟ ممنونم
- بادام
سلام ببخشید دخترم ده ماهشه و به شیر حساسیت داره میشه بگید بادام رو با چی مخلوط کنم بهش بدم؟؟
- اسهال کودک
سلام چند روزیه ک دختر هفت ماهم اسهال چرب داره قطره مولتی ویتامین کولیف و اهن بهش میدم نمیدونم دلیلش چیه
- نحوه مصرف قرص روی درکودکان ده ساله

