Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چاشنی در غذا
سلام اقای دکتر بچه ۷ ماهه دارم به سوپ وقتی هیچ نمکی یا چیزی که به غذاش مزه بده نمیزنم انگار بچم دوس نداره مثلا فرنی چون کمی شیرینه میخوره ولی پوره سیب زمینی چون بی مزس نمیخوره اصلا نمیشه کمی نمک به غذاش اضافه کرد؟
- حرف زدن
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه پسر چند ماه پیس چند بار گفت بابا دیگه نگفت هر چقدر سعی کردم نگفتم الانم فقط وقتی داره بازی میکنه سرگرم خودشه بعضی کلمات مثل دده یا نه یا آره یا دای رو میگه همیشه نمیگه میخوام بدونم تا چه زمانی نرمال کم حرف زدن کودک چیکار کنم به حرف بیاد بابا مامان بگه
- انجیر
سلام آقای دکتر میشه به بچه ۶و نیم ماهه سیب پخته با کمی انجیر پخته داد؟؟
- ادرارسوختگی نوزاد
با سلام برای ادرار سوختگی دخترم کرم کالاندولا استفاده میکنم، اما تاثیر نمیکنه، و به نظر برسم در بدنش جوش قرمزی هم دیده میشود، لطفا بگید چیکار کنم و کرم مناسب رو برام ذکر کنین
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای نوزاد۱۰ماه
میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برحسب سی سی برای نوزاد ۱۰ ماهه که ۸ کیلو هستش چقدره؟؟
- مدفوع سبز
سلام. درسته که مدفوع سبز رنگ نشونه ی آلرژیه؟
- سرفه کودکان خشک
سسلام پسرم پنج سالش دوماه سرفه خشک داره بردم دکترشربت تئوفلین جی نوشته بدم بهش یانه خیلی میترسم
- آلرژی
سلام پسرم ۳ماه بود صورتش جوش میزد وی کوچولو حالت سوختگی میشد دکتر گفت حساسیت ب لبنیات داره الا ن پسرم ۹ ماهشه من براش ازلبنیات استفاده نمیکنم نمیدونم الان استفاده کنم یا نه جوش صورت دلیل میشه آلرژی باشه
- خون دماغ
سلام آقای دکتر پسرم چند روز پیش حساسیت گرفت آبریزش بینی داشت حالا دو روز هست که شب ها خون دماغ میکنه میشه که از حساسیت باشه چکار کنم دیگه خون دماغ نکنه ممنون از لطفتون
- سلام اقاي دكتر بچم از روزي كه به دنيا اميد اسهال بود پيش متخصص رفتم گفت مدل روده هاي خودش أست بعد ريه هاش عفونت كه كرد گفتن كه اب بزنش كم أست براي اسهال بهم زينك گلوكونات و قطره پدي لاكت و كپسول يوموگي داد و خوب شد و بعدا ز يك هفته ااسهال برگشت
- تب و خلط گلو
پسرم 13ماهشه دو روز تب داره و بینی از داخل خلط داره و سخت نفس میکشه آبریزش ،عطسه،سرفه نمیزنه
- شیرخشک
با سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که چه شیر خشکی برای پسرم بدم که براش خوب باشه الان شیر خودم رو میخوره و شکمش همین که غذا میخوره کار میکنه و الان یک سال و نه ماهش هست وزنش نه کیلو هست چکار کنم وزن بگیره
- حرکت دخترم
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من وارد ده ماهگی شداما نه دندون دراورده به غلت میزنه ونه میشینه ونه سینه خیز وچهار دست وپا میره. متخصص مغز واعصاب بردم نوار مغزی وسی تی اسکن مشکلی نداشت. گفت مشکل عضله هم نداره. بعضی از بچه ها تنبلن.خیلی نگرانم نظر شما چیست؟ لطفاراهنماییم کنید ممنون 9 کیلو ودو سرش 45 قدش 70
- حرف زدن کودک
سلام .پسرم یکسال و هشت ماهش هست کلمه های خیلی کمی رو میگه تقریبا ۱۰تا ۱۲ کلمه میگه ولی خیلی کم تکرار میکنه .وقتی هم بهش میگم مثالا بگو مامان یا ماما نگاه میکنه و میخنده تکرار نمیکنه .البته خیلی چیزها متوجه میشه و باهوش هست .البته ما اصلا با کسی ارتباط نداریم و خیلی کم باهاش حرف زدن تمرین میکنیم ایا این ها تاثیر داره؟یا باید نگران باشم ؟ بی نهایت به تلویزیون هم وابسته هست
- زخم
سلام دکتر عزیز.چندروز پیش پای پسرم زخم شد تقریبا داشت خوبم میشد حالا ازدیروز بادکرده خراش روی انگشت بزرگ پاش افتاده جایی هم هست ک انگشت خم میشه.چی استفاده کنم ک ورمش بخوابه
- چاقی
سلام.من ۲۶ سالمه در دوران شیردهی هستم و بچه ام ۱ سالو یک ماهشه. خیلی لاغر شدم.میخواستم برای چاقی پودر جینسینگ مصرف کنم ولی بهم گفتن با پزشک اطفال مشورت کنم.توروخدا دارویی برای چاقی بهم معرفی کنید که ضرر نداشته باشه
- رزولا
سلام آقای دکترببخشدمیخواستم بپرسم درمان رزولاچیه؟پسر۸ماهم چندروزتب کردبعد دوروزه صورت پشتش وشکمش جوشای قرمززده وبی اشتهاهم شده راه حل چیه آقای دکتر
- تغذیه
سلام دکتر وقتتون بخیرباشه من تو دوران بارداری گوشت قرمز زیاد استفاده میکردم و تو ظرف یکبار مصرف هم زیاد غذا میخوردم پسرم الان دو سالشه من خیلی نگران سلامتی هستم به نظر شما مشکلی پیش نمیاره واسه سلامتیش؟شده یه وسواس واسم نگرانم
- رفلاکس وکولیک
برای کولیک و رفلاکس نوزاد دوماهم چکار کنم خیلی زیادتر شده اذیت میشه
- چشمك زدن
بإسلام.دخترم ١١ماهشه كه الرژي ب پروتين گاوي داره و رفلاكس از ٦ماهگي تا ١٠ماهگي غذاي كمكي فقط سرلاك ميخورد و روزي يكي دو قاشق غذاي كمكي نزديك يك هفته بهش غذاي سفره دادم چشمك ميزنه انگار چيزه خيلي ترش خورده ميتونه از الرژي باشه؟

