Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه اطفال
نوزادم۱۵روزه است که چندروزی است سرفه شدید میکند شبها شدیدتراست جوری که میخواهدخفه شود شیرخشک نان هم میخورداستفراغ که میکند غلط بالامی آورد علت چیست
- گریه شدیدنوزادهفت ماهه
بچه ام هفت ماهشه یک هفته درمیون اسهال وچندشبی ک از خواب بیدار میشه وجیغ میکشه وگریه میکنه ب زور ساکتش میکنم لطفاراهنماییم کنیم ک چه کاری باید انجام بدم
- ضدآفتاب
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه رفتیم فضای باز صورتش جلو آفتاب سوخته قرمز شده چی میتونم استفاده کنم؟از این به بعد میتونم ضدآفتاب کودکان استفاده کنم
- تبخال
سلام،نوزاد 3ماه و ده روز دارم ک هفته پیش عمه اش ک تبخال داشت بوسش کرده منبودم خیلی نگرانم
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
ساام پسرم تازه وارد سه ماهه شده سینش بشدت خلط داره جوری که از یه متری میشه صدای خس خس سینشو شنید چیکار کنم ۵ بارم بردم متخصص بهش شربت خلط اور و اینا داده بدتر شده خوبتر نشده میشه راهنماییم کنید
- ادرارسوختگی
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماه و نیمه.حدود دوهفته دچار ادرارسوختگی شده.من فکرمیکنم بخاطر دندونش باشه،باز میزارم و پماد هم میزنم.بهتر میشه یه روز ولی باز دوباره همون میشه.لطفا راهنماییم کنین که چیکار کنم
- دورسرنوزادپسر
سلام پسرم موقعهتولد۳۶بوده الان ۷ماهه هست دورسرش ۴۶ونیمه آیاخوبه یانه
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- شیر
سلام آقای دکتر دختر ۶۷ روزه ای دارم که اوایل تا سه روز پیش سینه را نمیگرفت و من مجبور بودم شیرم را بدوشم با قاشق بهش بدهم ولی الان سه روز است فقط یه سینه ام را میگیرد اون یکی را هر کار میکنم نمی خورد با یه سینه سیر میشود
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر کرم بین نوزادی دارم که پنج روز است که وارد هفت ماهگی شده است وبه قطره ی آهن ومولتی ویتامین حساسیت دارد وخسخس سینه پیدا میکند آیا شما میتوانید قطره ای را به من معرفی کنید که حاوی آهن ومولتی ویتامین باشد وبا فرزند من سازگار باشد؟
- کم کاری تیرویید
سلام خسته نباشید نوزاد من 7 ماهه است تازه امروز از مرکز بهداشت تماس گرفتند ک تیروویید 6.2 است تازه جوابو ب من دادن حالا من باید چ کاری بکنم اگه ایا علائمی هست ک من متوجه کم کاری تیروویید بشم
- لووتیروکسین
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بهدش از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 خودم احساس میکنم تی اس اچ بیش از حد کم شده سوال من اینه که آیا تیروئید نرمال شده و نیاز به ادامه درمان نیست یا باید تا سه سالگی دارو بخوره؟ درضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه الان دوماه و هشت روزشه وزنش هم پنج کیلو وچهارصد گرم
- استفاده از شربت
ایا استفادهد از شربت سفکسیم برای نوزاد زیر دو ماه توصیه میشود یا خیر
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- ایستادن در دوماهگی
باسلام دکتر پسرمن نزدیک به سه ماهه شدنش هست زیربغلش رومیگیرم بالای شکمم ادای راه رفتن رودرمیاره نمیزارم وزنش روپاهاش بیفته بعضی وقتا خیلی آروم ایستاده نگهش میدارم ولی میگن بایدتاشش ماهگی از این کارا نکنیدبانوزادلطفا توضیح بدید که ضرر داره یانه؟؟ ممنون
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزادم پنج ماه ودهروزشه وزنش ۵۵۰۰هست چکارکنم وزن بگیره خیلی لاغره وزن ابتدای تولدش ۲۶۰۰هست فرنی به زور بهش روزی دووعده میدم اندازه یک قاشق شیرخودمم روهم میخوره
- به نوزادم دارویی که در دمای اتاق بود دادم
سلام به نوزاد ۶ ماهه ام به خاطر واکسن هاش استامینوفن پاراکید که حدود ده روز پیش باز شده بود و در دمای اتاق بود دادم فقط یک بار آیا امکان مسمومیت هست علائم مسمومیت نداره؟
- آیا بی حسی که برای ختنه زده میشود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟
سلام خسته نباشید پسر من هفت ماهشه هنوز برای ختنه نبردیمش آیا آمپول بی حسی که برای ختنه زده می شود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟ممنونم
- استفاده از پوآر بینی
سلام،نوزاد۴ماهه دارم هنگام استفاده از پوار یک بینی نوزاد کیپه و پوار تو حالت فشرده میمونه و باز نمیشه،خطرناکه آیا؟
- ادرار
پسر۴ماهه من وقتی ادرارمیکنه ی کم زور میزنه بعدشم ادرار تیکه تیکه می کنه ممنون

