Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم کدوم مارک شیرخشک برای نوزادبهتره ونزدیک تربه شیرمادره.ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم سرماخورده سرفه زیاد میکنه دارو هم میدم خوب نمیشه هشت سالشه ممنون
- سلام من بچشم خیلی لاغرحستش اشتهاهم داره اماحمین جوری لاغرمونده الان ۶ سالشه وزنان ۱۵کیلوحستش
- آزمایش کشت مدفوع
سلام،
آزمایش کشت مدفوع دخترم که شش ماهشه ، wbc 0-1 و rbc1-2. آیا نرمال است؟
با تشکر
- استفاده از قرص روكين در شيردهي؟
با سلام اقاي دكتر من٢٣بهمن زايمان سزارين داشتم وتا نزديك٦٥روز خونريزي داشتم كه سونوگرافي بقاياي جنين دادم و خداروشكر چيزي نبود و رحم من پاك بود بعد از ان به مدت ١٠روز پاك بودم و دوباره شروع خونريزي تا يك هفته بعد از ان دوباره تا٢٠روز پاك بودم وبعد دوباره تا١٢روز خونريزي داشتم بعد قرص هاي لاينسترنول رو مصرف كردم كه خونريزي ام قطع شه تا يك هفته قطع شد و در حين مصرف قرص دوباره خونريزي ام شروع شد مصرف قرص رو قطع كردم دكتر زنان بهم قرص روكين داد ولي به دليل بودن در رده xنتونستم بخورم در ضمن رحمم هم در اثر بارداري بسيار نازك شده الان بايد چيكار كنم با تشكر
- خشکی پوست
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم 4 سال و نیمشه. مدتیه گوشه چشمش و پوست ساق پا و رانش خشک میشه. کنار چشمش پوست پوست میشه و پوست پاش قسمت خشکی زدش ضخیم میشه. برای چشمش پماد بتامتازون وپماد چشمی زدم. بهتر میشه ولی باز همون جوری میشه. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پمادی براش بگیرم که خوب بشه. ممنون از پاسخگوییتون
- خوردن هسته آلبالو
پسرم ده ساله سه چندتا آلبالو رو با هسته خورده مشکلی براش به وجود نمیاد؟
- یبوست
سلام خسته نباشید نوزادی دارم نه ماه ، کبدی لاکت پودرشومصرف کرد و مدفوع خون واسهالش برطرف شد ، هنوزم میخوره ولی الان یبوست شده آیا بخاطر مصرف کیدی لاکت هست یا غذا ؟
- انگل بچه
سلام دختره من خارش مقعد بی حالی بی اشتهایی لباش همش خشکه زیر چشاش کبود میشه دل درد کاهش وزن بی خوابی خستگی و.. داره علایم انگل رو داره شربت پیروی ساید گرفتم براش دوز مصزفش چجوریه بدم بهش دو سالو یازده ماهه
- تکرر ادرار
سلام پسرم ۴ساله چند وقته که مشکل ادرارپیدا کرده تو شلوارش یکم خیس میکنه بعد میگم برو سرویس میره میگه ندارم.یا گاهی خودش میره سرویس یا کم کم تو شلوارش میکنهمشکلش چی میتونه باشه؟
- روغن زیتون
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه یبوست داره میتونم تو فرنی روغن زیتون بریزم؟ ممنون
- ادرار
پسر۴ماهه من وقتی ادرارمیکنه ی کم زور میزنه بعدشم ادرار تیکه تیکه می کنه ممنون
- مصرف اموکس کولا
سلام دکتر خسته نباشی دخترم دوساله هستش هر کار کردم اموکس ۱۲۵ پیدانکردم براش ۲۵۰ گرفتم براش دوزش چقد باید باشه باتشکر
- جایگزین فارمنتین چیست
در صورتیکه کودک ۲ساله با اولین بار مصرف فارمنتین دچار اسهال شد.داروی جایگزین فارمنتین چیست؟با سپاس از شما
- مدفوع سیاه
کودک نه ماهه ک داره دندون در میاره و تب داشته الان قطع شده اما دارو هایی مثل پلاژین ،استا مینوفن ،و شیاف و شربت کلسیم و اهن هم استفاده میکنه مدفوعش الان سیاه شده و اینکه تازه دو ذوزه ک شربت کلسیم میخوره ایا این سیاه شدن مدفوع طبیعیه
- دونه تب
سلام اقای دکتر پسرم چهار ماهشه امروز تب داشت 39درجه بردمش دکتر الان دونه روی گونه هاش بیرون زده دونه های قرمز طبیعیه؟
- سایز سینه کودک
باسلام جناب آقای دکتر سایز یکی از سینههای دختر یک ونیم ساله خودم بزرگتر از دیگهای مشکل خاصی هست؟
- هیدروسل دو طرفه در جنین
سلام. خسته نباشید.من هفته 38 بارداری هستم. سونوگرافی نوشته هیدروسل دوطرفه در جنین مشاهده شد. خواستم ببینم این بیماری که مربوط به اب اطراف بیضه هاست خطرناکه؟ آیا نیاز به عمل داره؟
- شیر نخوردن
سلام دختر من هشت ماهش هست شیر خشکی هست کامل در بیداری به هیچ عنوان شیر نمی خوره فقط داخل خواب شیر می خوره داخل بیداری شیشه شیر نمی گیره تو دهان فقط داخل خواب بهش بدم
- لرزش دست وپا
سلام دنتر دو ماهم در خواب دست و پایش برا مدت چند ثانیه لرزید البته تو ماشین رو دستم بود دست انداز بود سرش با قنداق فرنگی خپرد به دسته ماشین وولی گریه نکرد درد نداشت

