Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انفلانزا..گک
سلام اقای دکار پسر ۶ ساله دارم بیمارشناست ولی تهران هستیم انفلانزا کرده بود الان سرفه های خیلی شدید داره بیشتر شب اینطوره اسپری سالباتومول و اسپری فلومیست ۵۰ و دکوسالین میزنم آیا اسپری کاتوسین پلاس ۱۲۵ هم بخرم بزنم یانه ؟ چه دارویی بدم سرفه هاش خوب بشه یا خلطش بریزه بیرون
- علت کش و قوس کودک دو سالم بعد از کوید
- سلام یک میخ زنگ زده تو پای رفته رفته باید چکار کنم
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- آزیترومایسین چند سی سی بدم
برای بچه ۷ماه چند سی سی آزیترومایسین بدم کافیه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر بچم سه ماهشه کولیک داشت و شربت کولیک ایز فرموده بودین بخوره تاکی باید ادامه بدم؟
- سلام کودک یکساله دارم که اسهال بلغمی بارگه خونی گاهی دارد.آزمایش مدفوعش ۶تا۸تاگلبول سفیدنشون داده درمانش چیه
- گرفتن کودک از پوشک
باسلام ، کودکی دارم دوسال و نه ماهشه ، از رفتن به سرویس بهداشتی به شدت بدش میاد ، لجبازی میکنه موقع رفتن به سرویس بهداشتی میگه نه نمیروم وقتی هم میبریمش بازیگوشی میکنه سریع از سرویس بهداشتی میاد بیرون که تو اون محیط نباشه چاره چیست ؟
- اسهال کودک همراه خلط
با سلام دختر من ۲ سال ۶ ماهشه اول برج یکبار دچار اسهال و یک مقدار استفراغ شد بردم دکتر دارو داد و حدودا ده روزی طول کشید تا خوب شد.دکتر گفت اسهالش ویروسی بود و باکتریایی شده ۵ روزی دارو دادم خوب شد.چندین روز گذشت دوباره اسهال شد الان پنج روزی هست اسهاله دکترمتخصص اطفال آزمایش مدفوع نوشت آزمایش و انجام دادن گفتن هیچی نیست و کاملا خوبه و هیچ دارویی دکتر نداد.الان هنوز اسهاله و اسهالش انگار توش خلط داره.دیروز ۴ بار امروز ۴ الی ۵ بار شکمش کار کرده و اسهاله نمیدونم چیکار کنم آیا باید دوباره ببرمش دکتر؟؟یا مشکلی نداره و از روش های خانگی درمان اسهال فقط استفاده کنم؟
- ورم كليه
سلام دختررم يك سالشه يه هفته ميشه صبحها ادرارشو باگريه انجام ميده علتش چيه
- بازبودن مطب
سلام خسته نباشید شما کی مطب تشریف دارین میخواستم پسرمو بیارم واسه چکاپ پیش شما،،ممنون
- مقدار مصرف آزیترومایسین
سلام وقت بخیر پسر ۶ ساله من استفراغ و اسهال همراه با تب ولرز گرفته آزیترومایسین و شربت سرماخوردگی و دمیترون و استامینوفن بهش میدم لطف میکنید بفرمایید شربت آزیترومایسین چند سی سی بهش یدم و آیا داروهاش مناسب بیماریش هست؟؟
- تب طولانی
سلام جناب دکتر پسرم سه ماهه که مدام تب می کنه چیکار کنم؟ به بروفن هم حساسیت داره
- دونه قرمز
سلام آقای دکتر دخترمن ۹ماهشه و حدود ۷ماهگی دونه ای زیر بغلش ک واکسن ب ث ژ زدن مساهده کردم ولی هنوز اون دونه هست و قرمزه زیر سینه اش.آسا باید ب پزشک مراجعه کنم
- شربت زادیتن
سلام پسر من یکسال و ۲ماهشه که تا یک ماه پیش خیلی بد میخوابید و شبها زیاد بیدار میشد دکتر متخصص شربت زادیتن داد و گفت گلوش آلرژی داره پس از تقریبا یکماه خیلی بهتر شده و بهتر میخوابه اما دکتر گفت به مد یکماه دیگه هم زادیتن مصرف بشه میخواستم بدونم ضرر نداره مشکلی براش پیش نمیاد.شبها ۵ سی سی مصرف میکنه شربت زادیتن خارجی.
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- واکسن
سلام اقای دکتر برای بچه چهارسال و نیمه که اولین باره واکسن انفولانزا تزریق میکنه چند بار باید بزنیم ؟ واینکه هربار چه مقدار از واکسن تزریق بشه؟
- سرماخوردگی وسرفه
سلام دخترم ۹سالش هست سرفه داره الان دکتر کپسول ژلوکاف را براش تجویز کرد تو بروشور نوشته زیر دروازه سال نباید خورد الان من به دخترم ندم
- اسهال
سلام کودک یکساله من ۱ماهه دچار اسهال شده ازمایش مدفوعش سالم بود دوره درمان با پدی لاکت و قرص لاکتیز هم شده ولی بازم مشکلش برطرف نشد دکتر گفت شاید عدم تحمل لاکتوز باشه و لبنیات رو قطع کنم و شیرخشک آال ۱۱۰ مصرف کنه میخواستم بپرسم ایا میشه عدم تحمل لاکتوز یا عدم تحمل پروتئین گاوی باشه چرا تاحالا این مشکل رو پیدا نکرده و توی یکسالگی دچار مشکل شده؟! آیا میشه بیماری های دیگه مث سلیاک باشه؟
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن

