Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه قرمز رنگ
خسته نباشید جناب دکتر پسر چهار سال و نیم من یک روز تب داشت و بعد قطع شد بعد از دور روز که تب قطع شد دانههای قرمز ریز روی دست و پاهاش زده علتش چه چیزی هست؟
- گرفتگی صدا اول صبح
سلام من دخترم ۲ماه دارم بهش شیر خودم و جدیدن شیر خشک کمکی میدم /چند روز ه صبح که بیدار میشم شیر بدم وقتی سینه سمت راستم تو دهنش میزارم صداش کاملا کیپ میشه و ننیتونه گریه کنه و بعد تیکه تیکه گریه میکنه تا کم کم خوب میشه لطفآ بفرمایید علتش چی هست خیلی میترسم ممنون
- سلام نوزاد دوماه نیم دارم که کنار ستون فقرات کمرش یه برآمدگی داره سنوگرافی بردم گفت مشکلی ندارد ولی من خیلی نگرانم
- دختر ۷ساله برای خس خس سینه چه دارویی مصرف کنه
- اموکسی
سلام دخترم هشتماهشه وزنش هشت و نیم کیلو هستش چقد شربت اموکسی سیلین ۲۵۰ بدم؟
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- واکسن
سلام واکسن دوماهگی پسرم دوهفته گذشته ولی هنوز جاش سفته .چی کار کنم
- سرفه و گلو درد
سلام کودکی دوماه دارم که چند روزه داخل گلو خلط داره وسرفه میکنه وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده بردم دکتر فقط قطره کولیکز داد آیا برای گلو درد دارو هست بهش بدم ممنون
- مصرف آموکسیسیلین اورال125
با سلام.مقدار مصرف شربت آموکسیسیلین 125چقد باید باشد
- ادرارسوختگی نوزاد
باسلام وخسته نباشی من پسر۱۱ماهه دارم که پشتش باادرار خودش سوخته خواستم بدونم چیکارش کنم که خوب بشه چون خیلی قرمز شده ممنون از شما
- چشم
قطره باکتی ماید برای کودک ۴ساله در روز چند بار استفاده کنیم
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد پسر ۱۱ ماهه چند روز پیش پیام دادم بخاطر اسهال شما گفتید ببلاک ال اف استفاده کنید من گرفتم نخورد همون شیر خشک قبلی اپتامیل رو بهش دادم با دارو هاش اسهالش بهتر شدش به روزی سه بار رسید الان از امروز داخل مدفوع انگاری شن زیره هست مدفوع کاملا عادیه ولی داخلش دانه های زیر مثل شن سیاه هست قبلا خیلی وقت پیشم داخل مدفوع دیده بودم امکانش هست بخاطر غذا باشه خرماهم خورده بود دیشب چیکار باید کرد ممنون میشم
- گوش درد
با سلام برای گوش درد نوزاد سه ماهه بوید چکار کنیم؟آیا فقط روش درمان طبیعی مثل استفاده از روغن زیتون هستش؟ممنون
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۸ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. به عنوان کمکی شیرخشک آپتامیل پپتی۲ میدادم. الان اصلا موجود نیست. دیگه چه شیرخشکی میتونم بهش بدم؟
- جوش ریز
سلام خسته نباشید دخترم حدود دوهفته ای میشه ک یه پاش جوش ریز زده بود چنتا دونه بود بعد چند روز زیاد تر شدن الان حدود ۳۰،۴۰ تا جوش ریز اندازه سرسوزن کنار همن و بیرنگ خارش درد و سوزش هیچی هم نداره ، اون یکی پاش هم چنتا دونه حدود ۵،۴ روزه افتاده از چیه ، چی بزنم خوب شه فقط پاهاشه ک یه پاش کمه یکی زیاد ۲۱ ماهه هست
- ادرار نوزاد
با سلام آقای دکتر نوزاد ۵۰ روزه ام ک گفتم دفع ادرارش کم شده است که دیشب ۵ ساعت ادار نکرد خیلی هم بی قرار و نا آرام است و خوابش هم کم شده چه مشکلی میتونه داشته باشه؟؟؟؟
- اسهال آبکی و زردرنگ
کودک ۹ ماهه من ۵ روز است اسهال زردرنگ و شل دارد
- سلام وقت بخیر من کربلا امدم پسرم از دیروز ساعت۵ تا ۱۰ ۷تا ۸ بار استفراغ کرده بردیم دکتر یک امپول دادن و اندازه وزنش۳۰ سی سی تزريق کردن تا ساعت ۳ حالش بهتر شد ولی الان دوباره هرچی خورده بود بالا اورده فقط هم اب و ابمیوه خورده فعلا اسهال نداره تب هم نداره چه دارویی تهیه کنم؟؟؟
- اسهال و زینک سولفات
سلام آقای دکتر پسرم تقریبا ۸سالشه.اسهال استفراغ گرفته چقدر زینک سولفات باید بدم؟
- کیدی لاکت
سلام اقای دکتر برای نوزاد سیزده ماهه میشه پودر کیدی لاکت برای اسهال ناشی از دندان درآوردن استفاده کرد؟

