Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پاسخ بهامیکرون
سلام دختر ۵ ساله ای دارم که پریشب تب شدید گرفت وپس از گذشت دو روز هنوز هم تب داره بهش پروفن وچرک خشک کن میدم ولی حالا بااین وجود تهوع و دل درد وچشم درد هم بهش اضافه شده الان باید چی بهش بدم
- اسهال و بی اشتهایی
سلام آقای دکتر. پسرم ۱۰ روز دیگه یکسالش تموم میشه. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره. دندون بالاش داره درمیاد. چند روزه مدفوعش شل بود. فرمودید زینک سولفات روزی دو سی سی بدم بهش. الان سه روزه بهش میدم. شبی ده قطره پدی لاکت هم میدم. یکم بهتر شده اما همچنان شله. دو روز هم هست انگار بی اشتها شده. شیر و آبمیوه خوب میخوره. غذای سفره رو هم خودش میخوره.ولی نمیزاره من بهش بدم. اما سوپ و فرنیش رو دیگه نمیخوره. تب هم نداره چکار کنم؟ بیارم مطب؟ یا خوب میشه؟
- درد پا بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام دختر من امروز ۴ روزه که واکسن ۱۸ ماهگیشو زدم ولی هنوزم درست نمیتونه راه بره برای رفع مشکل چیکار کنم؟ خیلی نگرانم
- شربت گاویسکون
سلام آقای دکتر خداقوت شربت گاویسکون از اس امپرازول بهتره؟ برا رفلاکس بدم بچم بلکه بتونه بهتر بخوابه .ممنون میشم راهنمایی کنید
- نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم چند روز دیگه دو ماهه میشه گاهی اوقات زبانش رو میاره بیرون خیلی فکرمو درگیر کرده به نظر شما طبیعیه؟
- نوزاد
سلام پسرم 3 ماهشه واکسن دو ماهگی که زدیم خیلی تبش بالا رفت تا 48 ساعت هر 4 ساعت قطره استامینوفن میدادم ولی تبش پایین نمیومد 38 و8 بود مجبور شدم پاشویش کنم که برسه به 38 و3، الان خیلی نگرانم واکسن 4 ماهگی هم همونجوری باشه چیکار کنم؟ طبیعی؟
- جوویدن زبان
سلام چرا نوزاد سه ماه ی من همش انگار داره آدامس میخوره؟
- نوزاد شیر خوار
اگر مادر نوزادی مبتلا ب کرونا باشد آیا میتواند ب بچه شیر مادر بدهد یانه؟؟
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۶۷ روزه دارم که دیشب روی پاهام خوابوندمش و زمانی که خوابید اومدم بذارمش پایین با بالشت بلندش کردم ناگهان از بالشت از فاصله ی حدود ۲۰سانت یا یه کم بیشتر از بالشت سر خورد سرش افتاد روی تشک و صدا داد و ترسید و از خواب بیدار شد یعنی چشماشو باز کرد کمی هم می خواست گریه کنه انگار اما تکون دادم بالشت رو دوباره خوب خوابید می خواستم بدونم جای نگرانی وجود داره با این ضربه به پشت سرش؟؟؟دارم از نگرانی دیوونه میشم تا به حال همچین نمیشد خیلی نگرانم که نکنه روی رشد مغز و هوشش تاثیر بذاره
- واکسن وابریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه 4روز پیش سرما خورد یکم عطسه میکردوابریزش بینی داشت،الان فقط یکم آبریزش بینی داره امروز بردم واکسن شو زدم شربت ستریزین هم بهش میدادم خواستم بدونم اشکال ندارد که زدم مشکلی برایش پیش نمیاد ممنون میشم جواب بدید
- تاول پوستی
سلام دگتر پسر من سرماخوردگی گرفت بعد دوروز انگشتای پاش تاول زد مشگل چیه
- بستنی
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و نیم هست وزنش کمه جدیدا بستنی خیلی دوست داره روزی ۲ تا می خوره مشکلی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- دولیکوسفالی
سلام توی سونو بهم گفتن دولیکوسفالی شدید با bpd80هفته 36 و 3روز ولی ساختمان مغز کاملا نرمال و طبیعی هست و همه چیز دیگه طبیعی است این دولیکو وbpd خطر ناک هست ؟لطفاً جواب بدید ممنون
- برگشت شیر
سلام نوزاد سه ماهه دارم پس از شیر خوردن بلافاصله بالا میاره بعد اروغ زدن هم بالا میاره دوسه تا سرفه هم میکنه بعد کمی گریه میکند انقدر شیر بالا میاره که لباسش همیشه خیس است من باید چه کنم خیلی تشکر از شما بعضی موقعهاوقتی شیر بالا میاره میخواد خفه بشه نفسش تا چند ثانیه گره میشه؟
- سلام وقت بخیر اقای دکتر من این چن روز شیرخشک ببلاک کامفورت پسرم عوض کردم وبخاطر رفلاکسش ببلاک arمیدم الان روزی ۳بار دفع داره ورنگ مدفوعش زرد چرا یعنی نمیسازه بس؟
سلام خدمت آقای دکتر.میخواستم بدونم شیرخشک سوپرامیل بهتره یا بیومیل پلاس.باتشکر
- واکسن ۱۸ ماهگی و آلرژی به تخم مرغ
سلام وقت بخیر کودک 18ماهه خواهرم به تخم مرغ حساسیت داره (با توجه به تست خراش پوستی) پزشک فوق تخصص آسم و آلرژی توصیه کردن که واکسن mmr باید در بیمارستان و بعد از مصرف داروی سیتریزین و قرص پردنیزولون (به مدت سه روز ) این واکسن تزریق بشه سوال من اینه که با توجه به این که گفته میشه که داروی پردنیزولون و واکسن MMR تداخل دارن و کودک ۱۸ماهه است اشکالی نداره که قرص پردنیزولون بهش داده بشه؟ سوال دیگه این که در مرکز بهداشت به ایشون گفته شده که MMR این چندساله دیگه براساس محیط کشت تخم مرغ تولید نمیشه و از سلول انسانی در تولید اون استفاده میشه باز هم امکان داره در کودک ایجاد آلرژی بکنه؟
- مولتی ویتامین
سلام پسر ۴ ماهم یه هفته است که مولتی ویتامین نخورده . البته بیشتر وقتا که بهش میدم نمیخوره و بیرون میاره . ایا حتما باید بخوره نخوره ضرر داره براش
- لرزش سر و بدن کود
با سلام و خسته نباشید🌸 پسرم شش ماه و نیمشه و خداروشکر هییچ مشکلی از بدو تولد نداشته ، دیروز عصر بعد از بیدار شدن از خواب یکساعته همونطور که دمر بود و سرش رو بلند کرده بود یکهو شروع به لرزیدن کرد طوری که من از راه دور لرزش سرش رو دیدم، سه چهار ثانیه ای هم طول کشید حالتش عادی بود فقط وقتی نزدیک شدم احساس کردم کمی رنگش زرد شده بود، علتش چیه آقای دکتر؟ افت قند خون؟
- سلام دکتر پسرم واکسن دو ماهگی زد جاش متورم و قرمز و بعدش کمی کبود و سفت شد بعد یک هفته هم جوش چرکی کوچک دراورد وجوش خودش سرباز کرد و تخیله شد حالا بعد دو واه می خوام واکسن چها ماهگیش بزنم یه کمی جای واکسن قبلش سفته ایا مشکلی هست ومانعی برای تزریق واکسن چهارماهگی نیست
- سرماخوردگی
سلام شب خوش .دخترم هفت سالشه نزدیک یکماه هست سرماخورده سه دوره دارومصرف کرده اما سرف میکنه هنوز سینش صدامیده بیحال هم هست اشتهانداره میخواستم بدون آنفولانزاگرفته یا سرماخوردگیه ممنون

