Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.برای دختر ۲ ساله چه نوع ویتامین بهش بدم ممنونم
- اومیکرون
باسلام خسته نباشید دخترم ۱۶ماهو ۱۸ روزش هست ۱شنبه همین هفته تب لرز بدن درد داشت تا ۳روز تب کرد دارو سفیکسیم و سربت استا و شربت پروفن میدادم بعد از ۳رور تبش قطع شد بعدافتاد به استفراغ و اسهال و دکتر سوزن ضد تهوع زد واستفراغش و اسهالش بند اومد ولی هنوز اوق میزنه دکتر قرص متوکلورامید تجویز کرده و شربت رکولیک تا میخوره یه چیز میاد توگلوش اوق میزنه ۵ روز از اومیکرون میگذره دلیل اوق زدنش چیست از شربت رکولیک هست یا از اومیکرون ؟
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- ضد تهوع
سلام. كدام ضد تهوّع مناسب دوران شيردهي است ؟ (بچم يك سالشه)
- مقدار مصرف آزیترومایسین کودک سه نیم ساله باوزن ۱۷ کیلو
- سلام دختر ۴ ساله دارم وزنش ۱۴ کیلو چقدر بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم
سلام دختر ۴ ساله دارم وزنش ۱۴ کیلو ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر بدم
- سلام پسرم ۵ ساله هست و تب زیاد میکنه .اگه شربت اموکسی کلاو ۴۵۷ بهش بدم عیبی نداره ؟
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید،بچه من الان ۲۳ ماه و ۸ روزشه الان ۱۰ روزه اسهاله همه نوع دارو هم دادم ولی فایده نداره ۱۴ ماهــگی تا ۱۶ ماهگی هم اینجوری شد ک دکتر بردیم گفتن شیر بدون لاکتوز بدین ک بد گیر میاد یا بدون نسخه نمیدن اون مدت ریسورس جونیور دکتر دادن یه ماه دادیم تا ک خوب شد الان باز همونجوریه شیرم گیر نمیاد از شیر گرفتمش غذا هم اصلا هیچی نمیخوره حتی مزه هم نمیکنه من چکارش کنم واقعا کم آوردم&ممنون از لطفتون
- مصرف شربت پلارژین کیدز
با عرض سلام و خسته نباشید آیا کودک ۷ ساله ی مبتلا به فاویسم میتواند شربت پلارژین کیدز مصرف نمیاد؟
- نفخ
سلام نوزادان تاکی نفخ دارند دکتر
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام پسرم۹سال داره و وزنش ۲۸کیلو هست،سرفه میکنه،وآب دماغش زرد رنگ شده،دز مصرفی آزیترومایسین۲۰۰رو برام میگید
- مالیدن چشم
باعرض سلام پسرم حدوداچن هفته ای هست بغضی وقتادرروزهمش به چشماش دست میزنه میخارونه دوسالشه بیشتراوقات بیرون میریم میایم بیشترمیشه دلیلش چی میتونه باشه
- داغ بودن کف پا دست
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وسه ماهشه گاهی وقتا کف دست پا هاش داغ میشه بیقراری میکنه علت از چیست ممنون از شما
- دوز دارو و شربت
سلام بچه با وزن ۲۲ چقد شیاف استامینفون در زمان تب استفاده شود ؟ شربت پروفن چند سی سی ؟ با تشکر
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد
- لرز
باسلام خدمت اقای دکتر. پسرم ۶سال و ۹ ماهش هست. لوزه سوم دارد . از وقتی مدرسه شروع شده سه بار مریض شده .۱۰ ام همین ماه تب و سرفه داشت دکتر رفتیم با سرم و داروی آزیترمایسین خوب شد. از دوباره آخر همین ماه باز اسهال و شکم درد و سرفه و تب داشت.قبل خوابیدن تب نداشت بعد یه ربع خوابیدن توی خواب دیدم بد نفس میکشه اومدم تب سنج بزارم زیر بغلش شروع به لرزیدن کرد وصداش کردم بلند نشد لحاف گذاشتم خوب شد و تبش ۳۷ونیم بود هربار دست میزدم بهش شروع به لرزیدن میکرد و به زور از خواب بیدارش کردم و قبل خواب میگفت که سردشه. چنددفعه پیش هم موقع تب و مریضی توی خواب بدنش اینجوری میلرزید و بعد چند ثانیه خوب میشد. آقای دکتر نگرانم این نشانه تشنجه یا نه؟
- سلام اقای دوکتور ، پسرم نه ماهش هست امروز خسته گورجه سبز رو قورت داده ، چیکار باید انجام بدم خیلی نگرانم؟
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
دوز مصرفی و ساعات آزیترو مایسن 200. 12ساله. وزن31کیلو. عفونت گلو و تب از دیروز شروع شده . تجویز دکتر بوده فراموش شده.
- دفع مخاطی
سلام آقای دکتر خیلی خیلی ببخشید چرا با اینکه رژیم دارم خیلی سفت و سخت باز دفع بچه ۶ماه م مخاطیه؟
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید

