Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تيرگي پشت پلك
علت كبودي پشت پلك نوزاد ٨ ماهه چيست؟ در ضمن وزن گيري نوزاد از ٦ ماهگي تا ٨ ماهگي فقط ٢٠٠ گرم بوده (از ٦٩٠٠ در ٦ ماهگي به ٧١٠٠ در ٨ ماهگي رسيده) آيا بايد شير خشك به نوزاد بدهم
- وزن و قد
سلام دکتر دخترم۱۱ شهریور ۱۷ماهه میشه وزن۸و۵۰۰ قد ۷۴ و دور سر ۴۵ تولد وزن۳و۶۰۰ قد ۵۰. دورسر۳۵ ایا نرماله؟چی بدم بهش وزن بگیره ۶ماه شیر خودمو خورده ۶ماهم شیرخشک نان از۱۲ماهگی شیر بز ایا میتونم شیرگاو بدم و بز روقطع کنم؟ راهنمایی کنید
- کودکم گلوش سوخته
سلام لطفاً کمکم کنید پسرم نوزده ماهشه حدودا ساعت ۹شب سیبزمینی خیلی داغ خورده و الان نفس تنگ میشه (از راه دهانش نفس میکشه) تو خواب مدام گریه میکنه چیکار کنم
- سرفه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم بعد از زدن واکسن چهار ماهگی بی اشتها شده است و سرفه های خفیف دارد و کمی بهانه گیر شده است و صدایش گرفته لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- زبنک
درود خسته نباشید ، پسرم کارن ۵ سالش هست از مراجعین شما هستن وزنش ۱۶ کیلو هست لطف میکنید یه شربت زینک خارجی خوب معرفی کنید ، ممنونم که با حوصله جواب ما رو میدین.
- قطره بایولاکت
سلام خسته نباشید قطره بایولاکت رو تو یخچال نگهداری کردم خراب شده؟
- تب نوزاد
سلام آیا برای نوزاد 5 ماهه از شیاف دیکلوفناک میتونم استفاده کنم برای پایین اومدن تب؟
- کندی رشد
سلام پسرم یک سال داردوزن هنگام تولدش ۲۶۰۰ وقد۴۸ بوده است دریک سالگی وزن ۹۲۰۰ هست وقد۷۵ آیا کندی رشد دارد دکتراطفال میگوید باید یک سالگی حتما ۱۰ کیلوباشد
- نوزاد پنج ماه اگزما زده
سلام اقای دکتر من پسر پنج ماهه دارم ک از دوماهگی صورتش اگزما زد چن تا دکتر بردم اما فایده نداشت درحال حاظر دارم پماد کالامین با پماد آی چشمی استفاده میکنم اگه قطع بشه برمیگرده ممنون میشم جواب بدین باید چیکارکنم
- ویتامین دی
با سلام و عرض ادب
کودک من در یکسالگی ویتامین دی ۱۲ داشت و دکتر گفت هفته ای یک عدد قرص ویتامین دی ژله ای پنجاه هزار بهش بده به مدت ۶ هفته چون ویتامین دی بدنش خیلی کمه میخواستم بدونم هفته ای یه قرص ژله ای با دوز پنجاه هزار براش زیاد نیست؟ - خوردن زیادی قطره
سلام امروز اشتباهی بجای۲۵قطره ۵۰قطره ویتامین آد به دخترم ۵ماهش دادم مشکلی پیش نمیاد فقط امروز اشتباه شد
- واکسن۱۸ ماگی
سلام آقای دکتر دخترم بعداز یک هفته از واکسن ۱۸ ماهگی دونه های قرمز تو بدنش بیشترش روی شکمش دراومد چیکار کنم نیاز هست ببرم پزشک معاینه کنه
- عفونت ادرای دختر سه ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشید .دخترم سه سالشه.تقریبا یه ماه پیش لرز داشت .گاها شلوارش و خیس می کرد و بوی بد ادرار و سوزش و زردی ادرار داشت .بردیم بیمارستان و ازمایش دادیم چیزی نشون نداد.اما پزشک براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته بود .یه مدت خوب بود .الان میگه مثانم درد میکنه و بازم شلوارش و خیس میکنه .دوباره میتونم سفکسیم بدم ؟چیکار کنم .ممنون میشم کمکم کنید.
- شربت زینک و آهن
سلام آقای دکتر من پسرم وارد یکسالگی شد وقتی دکتر شربت زینک بهم داد قطره آهن رو ازش قطع کردم فککردم زینک و آهن یکی هستن...اشکال داره؟؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- حساسیت و عفونت چشم
سلام وقت بخیر.من تازه فهمیدم که پسرم۲۲ماهه ام به البالو و زرد الو حساسیت داره-الان بدن و صورتش به صورت لکه های قرمز حساسیت در اومده-یکی از این لکه ها پست پلکش هست که کمی متورم شده و قرمز و شربت فکسوفنادین کودکان دو سی سی بهش دادم نیاز هست ببرم دکتر وچه اقدامی دیگری باید انجام بدم ممنونم
- واکسن
سلام آقای دکترخسته نباشید ..دخترم تازه رفت 18ماه بهداشت گفت واکسن 18ماهگي فعلان نداریم میخواستم بدونم واکسنش چندروزديربشه مشکلی پیش نمياد.ممنونم
- درمورد خرخر گلوی پسرم
پسرم چهارماهو نمیشه گلوش خیلی خرخر میکنه تازه سرفه خلط دار میکنه دکتر بردمش بستری شد چن روز اولا خوب بود الان دیگه همون جوره
- دست پا صورت زرد میشود نشانه چیست
دست پا وصورت زرد میشود نشانه چیست
- شربت آفاکسیم
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ،دکتر به دختر من که ۱۰سالشه وزنش ۲۵کیلو شربت آفاکسیم ۱۰۰داده ،ولی دوزش و نگفته من ۵سیسی هر دوازده ساعت بهش میدم الان ۳روزه ولی هنوز تب داره عفونت گوششم خوب نشده ،به نظر شما مقدارش کمه؟ برای دخترم چند سی سی باید بدم میشه راهنماییم کنین ممنون میشم

