Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پیدانبودن دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر شما چند وقت پیش شربت فارمنتین ۴۵۷ تجویز کرده بودین من از شما خواستم شربت دیگری تجویزکنین چون داروخونه ها نداشتن شما فرمودین شربت ازیترومایسین ۲۰۰ ،الان این شربت هیچ داروخونه ای نداره فقط یه جا داره ازیترومایسین ۱۰۰ ایا میتونم بگیرم؟؟ ۳ سالشه و وزنش ۱۴ کیلویه چه طورباید بهش بدم؟؟؟
- کمبودوزن کودک ۳ ساله
سلام من یه دخترسه ساله دارم که وزنش ۱۰کیل وقدش ۸۸سانته دکترمتخصص بردم وازمایش داد ومعاینه کردن گفتن مشکلی نداره وسالمه حالاچه دکتری ببرم چکارکنم وزنش بیشتربشه وقدش رشد کنه خیلی ممنون
- ویتامین
سلام واحترام اقای دکتر شربت مولتی ویتامین کیندریوروویتال ب پسرم میدم ازنظر ویتامیناش کامل؟یا جداهم بدم بهش.ویتامین دی کم داشت توازمایش براش آمپول ویتامین دی نوشت دکترش زدم.ازاین ب بعد همون شربت ۵سی سی کافیه...؟پسرم ۱۸ماهشه.
- سلام طرز استفاده داروی سفیکسیم ۱۰۰در کودکان
من خارج از کشور هستم دخترم دائم آب ریزش داره و اینجا آنتی بیوتیک نمیدم من از ایران داروی سفیکسیم آوردم ولی طرز استفاده اش متجه نمیشم ممنونم میشم کمک کنین بچه من ۳سالشه و ۱۳ کیلو هستن
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر دخترم سه سال و پنج روزش هس و الان یک هفته ک سرماخورده الان فقط سرقه خشک داره انقد سرفه میکنه ک اشک از چشماش میاد شربت پلارژین کیدز و سرماخوردگی دادم بی فایده بوده میشه شربت اکسپکتورات بهش بدم
- آمپول بتامتازون
سلام وقت شما بخیر، آمپول بتامتازون برای درمان سرفه و آلرژی در کودکان چه مدت بعد از تزریق، تاثیر در بهبودی نشان میدهد؟
- خمیازه کشیدن پسر پنج ساله در خواب
سلام پسرم پنج سالشه وقتی خوابه خمیازه میکشه دلیلش چی میتونه باشه
- عفونت گلو
سلام،وقت بخیر،گلوی پسرمعفونت کرده بود،دکتر شربت آزیترومایسین و آمپول پنی سیلین تجویز کردن، ۱۰ روز از اتمام دارو میگذره ولی هنوز دانه های ریز سفید رنگ روی لوزه دیده میشه،میتونم شربت سفیکسیم رو براش شروع کنم ؟
- باسلام پسرم ۴سالشه
الان دوروزه که تب داره و گلوش میسوزه ولی عطسه و سرفه و آبریزش بینی نداره .چکار کنم
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- دانههایقرمزرویپوست
پسرمیکسال
- تهوع در مسافرت
سلام خسته نباشید دختر من ۳ سال و نیمشه جدیدا تو مسافرت ها بالا مباره تا ۲ ساعت اولش وفتی ک خوابه خوبه اما وقتی ک بیدار باشه حتی آبم میخوره بالا میاره شنیدم ک قرص بخوره خوبه؟ می خواستم ببینم چ قرصی و چ مقداری بهش بدم
- دیفن هیدرامین کامپاند
ببخشید آقای دکتر سوال دیگه هم داشتم برای کودک ۱۰ ساله همراه سفکسیم میتوان از شربت دیفن هیرامین کامپاند استفاده کرد ؟ فقط گلودرد داره نه تب نه آبریزش بینی
- سرماخوردگی
سلام بچم چهارسال و نیمشه سرماخورده شربت پلارژین و برم هگزین و هانی تیم خوبه بدم یانه ؟
- ابریزش بینی سبز
سلام دخترم ۸ماهشه بعد دوروز ابریزش بینینیش سبز شده و بعد اون تب هم شروع شده،قبلا ابریزشش شفاف بود و تب نداشت. سرفه هم داره لطفا راهنمایی کنید
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- مقداردوزدارو
سلام پسرم 2سال 4 ماهشه با وزن 14 کیلو کوآموکسی کلاو 457 چقدر بدم
- خلط در مدفوع کودک چهارساله
سلام پسرم چهارسالشه چند وقتیه تو مدفوعش خلط میبینم بردم دکتر آزمایش مدفوع انجام داد همه چیز نرمال بود نه خون دیده شد نه عفونت نه چربی نه چرک و انگل حتی تو آزمایش موکوس هم ندیدن پس چرا بازم خلط هست امکان داره پسرم از شکلات ژله ای جدیدش اینطوری میشه و آلرژی داره خیلی نگرانم البته حال عمومیشم خوبه و مشکلی نداره نه دلدرد و سردرد و اسهال استفراغ پس مشکل چیه
- شربت استامینوفن
سلام بعد از تزریق واکسن یکسالگی میتونم به جای قطره استامینوفن به کودکم شربت استامینوفن بدم؟؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دختر من ۳ماه و ۲۳ رو؟ه است و بخاطر سرفه کم وگاها صدا دار به متخصص بردم شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرد ولی نگفت چقدر از دارو استفاده کنم

