Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم مصرف شیر
با سلام دختر من 30 ماهشه . بعد ا شیر مادر اصلا شیر نمیخوره. و مصرف لبنیاتش خیلی پایینه. ما نگرانیم. لازم هست که مکمل استفاده کنه؟ با تشکر
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر نوزاد۱۷روزه دارم ازکجابفهم سرما خورده
- سلام نوزاد دوماهه دارم یدفه دیدم بند انگستش تیره تر شد علتش چی هست
- قي كردن چشم نوزاد
سلام آقاي دكتر ممنونم ازتون بابت وقتي كه گذاشتيد سوال ديگه اي كه دارم اينه ك دخترم چشماش صبح ها ك بيدار ميشه پلكهاش چسبيده بهم متخصص چشم بردم قطره و پماد داد گفت مجراي اشكيش نيمه بازه بايد ماساژ بدم الان ٤ ماهه هيچكدوم درست نشد چكاركنم
- ایستادن کودک
باسلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه روی یک پا وایمیسته البته اون یکی پاشوهم میزاره زمین ولی نوک پاشو میزاره آیا این طبعییه
- امپرازول
سلامدارویاسامپرازولراتاچهمدتبایدبهنوزاددا
- نوزادشش ماه وده روز
باسلام آقای دکتر نوزادم شش ماه وده روزه هست وزنش شش ماهگی ۵۸۰۰هست بدوتولدشم ۲۶۰۰ازچهارماهگی غذای کمکی روشروع کردم ولی اصلا علاق های به خوردن فرنی نداره ولی سیب زمینی میخوره ولی فرنی بهش بدم ازدهنش بیرون میندازه تاالان که داخل هفت ماه رفته از فرنی خوشش نمیاد ونمیخوره به نظرتون چکارکنم مشکلی نداره
- مولتی ویتامین کودکان
سلام وقتتون بخیر ،برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۵ ساله (پسر) که کم خونی مینور داره،ولی قد و وزنش نرمال هست چی پیشنهاد میدید و به چه مقدار؟ که کمتر دچار سرماخوردگی بشه.
- واکسن ب ث ژ
با سلام من یک پسر ۱۱ سال دارم که در ایران منولد شده و واکسن ب ث ژ ایران زده. جای واکسن روی بازوش هست ولی اخیرا متوجه شدم که قطر دایره جای زخم بزرگتر شده. یک دایره کوچک بود ولی الان دایره اش بزرگتر شده ،آیا چیز خطرناکیه و من باید نگران باشم؟؟؟ و البته بگویم که پیسرم وقتی یکسالش بود ما به آمریکا مهاجرت کردیم.
- ادرار نوزاد
باسلام فرزند من ۵روزه ک متولد شده متوجه زردی بچه شدیم بردیم دکتر بستری شد و توازمایش عفونت ۴۰ نشان داد بعد ۳ روز بستری عفونتش تموم شد زردیشم کمتر شده ولی موقع ادرار کردن رنگ پوستش قرمز قرمز میشه و ب سختی ادرار میکنه شایان ذکر است ک سونو گرافیش هم نرمال بود
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام آقای دکتر خسته نباشیدنوزاد من حساسیت داره به شیرچه طور امتحان کنم. حساسیت به شیر خوب شده الان یک سالش ممنون میشم راهنمای کنید
- درمان سرفه کودک
سلام دخترم یکسال و چهار ماهشه سرفه های خشک داره مخصوصا شبا خیلی سرفه میکنه شربت ستیزین براش خوبه؟
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- اسهال شدید و دل درد
سلام دخترم ۷ سالشه و ۲۱ کیلو به خاطر تب خفیف و بینی کیپ و خلط سبز که تو دهنش میومد دکتر کو آموکسی کلاو ۳۱۲ و پدیزان داد بعد یک روز اسهال شد و بی اشتها و دکتر کو آموکسی کلاو رو حذف کرد و آزیترومایسین و متروماکس و پدیزان داده الان دو روزه مدام اسهال شدید آبکی و مدام دل درد داره چی دستور میفرمایید خواهشا دوز رو هم بفرمایید (یه دی سیکلومین خارجی هم داریم)
- فاویسم
سلام اقای دکترنوزاد مبتلا به فاویسم دارم چهل روزه هست. امروز متوجه نشدم یه شیرینی خوردم که روش پسته بود که البته باقالی هستن و به عنوان پسته ی تزیینی به کار میبرن. یکم اون باقالی ها به عنوان پسته زیاد بود ایا میتونم شیر خودمو بدم؟ برا بچه خطری داره؟
- زور زدن ادرار
سلام آقای دکتر خسته نباشیددختره پنج ماهه دارم وقتی داره ادرارميکنه زورميزنه انگار داره مدفوع میکنه ولی دیدم بخاطرادذار داشت زورميزد.نگرانیم آقای ممنون
- مدفوع
نوزاد14روزم 8روزه مدفوع نکرده
- روغن ام تی سی اویل
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم روغن ام تی سی اویل برای دخترم تازه رفته تویکسال وزنش کمه بهداشت بردم داروخانه بهم پیشنهاد داد افزایش وزن وگفت مقوی تاثیری داره؟
- غده چربی
در کنار سر دخترم کنار شقیقه یک توده هیپواکو باابعاد ۳۲ در ۱۱هست ایا این توده خطرناک است؟
- بیماری کودک
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.دخترم ۴ ساله شه سه روزه تب بالا داره و گلوش گرفتگی شدید داره سرفه و آبریزش بینی شدید حالت چرک ماننده.لطفا راهنماییم کنین.به پزشک دیگه مراجعه کردیم درمان نشده. ممنون

