Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده سرکودک
سلام وقت خوش ببخشیدتوسری بچم دوتا غده هس یکش اندازه نخدهس نرم هست که پشتی گوش داره دستم رارویش بانم فک میکنم حرکت داریکشم پوشت سرهس کوچکترهسمیخواستم بیدنم کدام مشکیل نباشه به یک دکترنشان دادم گفت تاعفونت نکرده کارش نداشته باش خیلی میترسم مشکیلی نباشه
- افت قندوتشنج
سلام اقای دکتر شب ساعت ۸شب کیسه ابم پاره میشه ۱۵روززودتراززایمانم وبیمارستان فرداظهرش بچرو به دنیامیارن وبچه افت قندداشتش وفرداش که اومدیم خونه شب تاصبح بچه مشکلی نداشت ظهرش تشنج میکنه و۲۰روزبیمارستان نگه میدارن .ام ارای گرفتیم گفتن اسیب شدیدپشت سربخاطرتشنج .میخواستم بدونم میشه مثلامادرزادی بوده یابه دلیل تشنج وافت قندشده اسیب مغزی؟
- ویتامین اد
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسر من۵ماهش ماه پیش۵روز ب خاطراسهال واستفراغ بستری شد بعدگفتن ک اد رو ندم چون باعث میش مدفوش شل بشه بعد الان دوباره دارم بهش میدم شل شده شیرخشکی هم هست پدی لاکت میدادم دیگ نمیدم الان باید قط کنم اد رو؟
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- برفک دهان
سلام دخترم سه ماهش و از دوماهگیش دهانش برفک داره و تا حالا پنج شیشه قطره نیستاتین استفاده کردیم خوب نمییشه کم میشه ولی خوب نمیشه
- غلت نزدن
سلام دخترم ۵ماه ۱۵ روزشه که دراز کشیده نگاه میکنه تو بغل یا میشینه سرش رومیاره پایین نگاه نمیکنه وغلت هم نمیزنه
- وزن گیری نوزاد
باسلام خسته نباشید برای نوزاد دوماهه باوزن ۴/۵چه نوع شیرخشک بهتره برای وزن گیری الان یکی درمیان هیپ۱ ونان ای ار میدم بهتراز ای ار چیه ریفلاکس معده هم داره ولی باتوجه به اینکه میگن شیرخشک چاق میکنه ولی بچه من اصلا تپلی نیست
- رفلاکس نوزاد
باسلام خسته نباشید پسرم دوماه ونیمشه بردمش دکتر گفت رفلاکس داره ولی هیچ دارویی نداد پسرم خیلی اذیت میشه وهمش جیغ میزنه اصلا اروم نمیگیره توخواب همش یه چیزی میادتودهنش نفسش بندمیادبعد دوباره قورتش میده بالا هم میاره سرفه هم میکنه ولی مریض نیست سینش هم خس خس میکنه وزن گیریش هم خوب نبوده گفتن بخاطر رفلاکسه شیرخشک بیومیل میخوره چندوقت هم هست اشتهاش کم شده هرچی شیشه میزارم دهنش بازبونش پرتش میکنه بیرون ولی پستونکومیخوره وقتی هم گریه میکنه پاهاشو صاف میکنه سرشم به عقب هل میده چی بهش بدیم بهتربشه.ممنون که وقت میزارید
- غذا
سلام اقای دکتر ،،،میتونم به نوزاد 9 ماهه ام ،،زرده تخم مرغ اصلا ندم ؟؟؟ با هر چیزی درست کردم اصلا زرده تخم مرغ نمیخوره ( بالا میاره ) ،ممنونم از لطف شما !
- شیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید ...پسرم که بستری بود بخاطر اسهالش دکتر شیر ببلاک ال اف گذاشت براش تا جای یادمه گفت تا ۵ روز بعد ۵ روز یبار ال اف یبار شیر نان که خودتون تجویز کردین رو بخوره الان رو پروندش نوشته تا دوهفته میشه بفرمایین یکی درمون منظورش بود تا دوهفته ؟؟؟
- پوست
سلام اقای دکتر صچرت پسرم دون دون قرمز زده مرتب دستش ب صورتشه،میشه کمکم کنیدو واسه موهاش از چه شامپویی استفاده کنم،سه ماهشه
- سلام پسر۴ماهه واکسن زدم وهر۴ساعت یکونیم سیسی پاراکید دادم ایازیاد دادم باوزن ۸و۲۰۰کیلو
- سرماخوردگی
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دختر شش ماهه دارم اِلان سه روز است بینی اش کیپ میشود و تنفس بدی دارد سینه اش هم خس خس میکند و زیاد بهانه گیر شده است ممنون میشوم راهنمایی بفرمائید
- فتق ناف
سلام کودک ده روزه ای دارم نافش بیرون زده از بدو تولد کمی هم احساس میکنم ازش خون می آید آیا درد کودکم و باید چکار کنم ممنون
- عرق کردن
سلام نوزاد سه ماهم وقتی میخوابه پشتش عرق میکنه ایا طبیعی
- سلام آقای دکتر لطفا کمکم کنید ممنون
سلام خسته نباشید من یه مادرشیرده هستم نوزادم ۷ ماهشه و از شیر خودم و کمی غذای کمکی تغذیه میکنه سرما خوردم و دکتر برام سفازولین و کتورلاک زد و داروهای آزیترو و سرماخوردگی و زینک پلاس داد ولی بعداز سفازولین و کتورلاک من حساسیت شدم و لبم باد کرد که با دگزا حل شد حالا نوزادم کمی دونه های قرمز روی گردن و بدنش زده و میخواستم بدونم این داروها مشکلی نداره بخورم و اینکه لوراتادین میتونم استفاده کنم؟بخاطر عصب کشی دندان هم که کمی عفونت داره هر ۸ ساعت یه آموکسی سیلین و مترونیدازول ۲۵۰ هم میخورم که گفته به مدت ۱۰ روز بخور و الان ده روزش تموم نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- گوجه فرنگی
با سلام اقای دکتر میشه لطف بفرمایید وعوارض گوجه فرنگی رو دکر کنید واز چند ماهگی میشود به نوزاد گوجه داد
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۰ ماهشه و موقع دارو خوردن بالا میاره. آیا میتونم قطره زینک سولفات رو داخل شیرخشکش قاطی کنم و بهش بدم؟ قطره آهن رو هم میتونم قاطی کنم؟ قطره آهن لیپوزوفر
- ریه
خسخس و سرفه های مرطوب و عرق سرد در قسمت سر و گردن تب ندارد و بی حال نیست باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟
- وزن نوزاد
سلام. پسرم مریض شماست. بخاطر کرونا می ترسم بیارمش بیرون. به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره و مقداری رفلاکس هم داره و مقداری شیر هم میریزه. وزن تولدش ۳۷۶۰ و دو ماهگی وزنش ۶ کیلو بود. الان چهار ماهشه و ۶۸۰۰ وزنش شده. شیر مادر و فقط از یه سینه شیر میخوره. مدتی هم هست که شب برای شیر بیدار نمیشه. امروز برای واکسن رفتیم بهداشت گفتن وزنش کمه. میتونم شیر خشک کمکی بدم؟ روزی چند بار کمکی بدم؟ و اینکه شیر خشک باید آپتامیل پپتی جونیور باشه؟

