Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید .من امروز نوزاد ۶ ماه ام را بخاطر خس خس سینه دکتر بردم .دکتر دست به ملاجش گذاشت گفت یه کم فاصله داره ببر برسی کن .خداروشکر بچه من سیر تکاملش و پله پله طی میکنه دکتر گفت در تخصص من نیست ببر دکتری که خودش آدرس رو داد.خیلی حالم بده توروخدا خطرناکه .
- شربت
سلام . بچم کولیک داره دکتر گفتن روزی 30 قطره در سه وعده شربت کولیک ایزبهش بدم . الان دوردز چون شبها بی تابی میگرد گریپ میچر هم تجویز کردن که البته گفتن اگه خیلی بی تابی میکنه بهش بدین . دیشب بهش دادم ولی 10قطره کولیک ایز رو ندادم . میخواستم بپرسم همینکار درسته یا کولیک ایز هم باید بدم؟واینکه گریپ میچر خواب آوره؟
- نفخ دلپیچه
اگه همزماازقطره پدی لاکت شربت کامی کالم به نوازادبدیم وبعدازاستفاده به شدت گریه کنه مشکل چیه
- چنگزدن به صورت
سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماهه دارم . شبها هنگام خواب یا در روز وقتی میخواد بخوابه به صورتش چنگ میزنه به طوری که همیشه صورتش زخمه جای ناخن هاشه. علت چی می تونه باشه؟ به پروتیین گاوی حساس هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره
- سرماخ
سلام. ببخشید پسرم 6 ماهشه یه هفته میشه سر ماخورده. آبریزش بینی داره. یه کم صداش گرفته. اشتهاش هم کم شده چکار کنم
- تغذیه
سلام وقت بخیر نوزاد ۷ماهه ای دارم که اصلا فرنی نمیخوره لباشو محکم میبنده روهم چی جایگزینش بدم.سوپ و تخم مرغ و پوره سیب زمینی میدم.ایا هرروز زرده تخم مرغ بخوره اشکال داره؟
- خواب نوزاد
من نوزادم تازه يك ماه را تمام كرده خيلي سخت مي خوابد نزديك يك ساعت طول مي كشد كه بخوابد ولي وقتي مي خوابد سه ساعت تا شير خشك بعدي مي خوابد فقط سخت مي خوابد در برابر خوابيدن مقاومت ميكند گريه ميكند تا بخوابد در ضمن كوليك دارد .بعضي أوقات مطمينم درد ندارد ولي نمي خوابد و شروع به گريه ميكند تا بخوابد . چي كار كنم ؟دليل اينكه نميخواهد بخوابد چيست ؟ چه جوري سريع بخوابانمش؟
- تب سر کودک
دخترم هشت ماهشه سرش تب داره......ولی بدنش نه....هر آزمایشیم دادیم کاملا سالمه.....فقط شربت کوتریکسول دادن.....ایموانس و آهن فرامکس....ونصف آمپول d.....وقتی میخوابه یا شیر میخوره سرش هم خنک میشه....استامینوفن و بروفن هم پایینش نیاورد قطعش کردیم....ـلطفا نظرتونو بفرمایید که مشکلش چیه...سپاس
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام خسته نباشید ،دختر من ۲ ماهش هست از زمان تولد احساس میکردم سینه اش صدا میده،دکتر که دو بار بردم گفتن گرفتگی بینی داره ،الان احساس میکنم خلط پشت حلق داره موقع شیر خوردن نفس کم میاره و گاهی اوقات شیر پس میزنه ،قطره بینی هم میریزم
- فولنس
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و ۱۲ روزشه به صورت اتفاقی از کلیه هاش سونوگرافی دادم گفتن هر دو کلیه ورم داره و فولنس هستش.حالا باید چکار کنم؟دستشویشم حالت خلط داره از یک ماهگی فقط شیر خودم میخوره.چشماشم گریه می کنه خیلی کم در حد دو سه قطره اشک از چشماش میاد.تو سونوگرافی آنومالی بهم نگفتن که فولنس داره.نظرتون در مورد فولنس چیه؟خیلی نگرانم
- واکسن
سلام ۲۲ روز واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو دیر زدم شرایط مناسب نداشتم بنا ب دلایل مختلف عقب افتاد آیا اشکالی پیش میاد دراثر گذاری واکسن؟
- سلام سال نو مبارک مهمترین علامت نوزاد سندروم دوان چیه ممنون
- رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- زردی کودک
با سلام و وقت بخیر کودک من با وزن 3150 گرم و بصورت طبیعی متولد شد، در روز دوم تولد زردی کودک بسرعت بالا رفت و ما به بیمارستان مراجعه کردیم و پس از آزمایش متوجه شدیم که درجه زردی به 20.5 رسیده است ، پس از بستری و قرار گرفتن در زیر مهتابی در عرض دو روز زردی در محدوده نرمال قرار گرفت ، سوال بنده این است که از کجا تشخیص دهیم زردی به مغز آسیب نرسانده و بیلی روبین در مغز رسوب نکره است ؟؟(کودکمان دچار حساسیت فاویسم می باشد) سپاس...
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترنوزاد۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه داره اماخس خس سینه نداره شماچی توصیه میکنیدبراش میترسم تافرداشدیدترشه
- امپرازول
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک ب علت وزن پایین ب متخصص نوزاد مراجعه وشربت امپروزول ب میزان ۲ونیم سی سی روزی ۳بارتجویز کردن وگفتن هربا ۱ساعت قبل وبعدش ناشتا بلشه. ۳بار زیادنیس وبعدش ۱ساعت ناشتا؟
- قورت دادن آب دهان
باعرض سلام وخسته نباشید،نوزاد8ماهه دارم که آب دهانش موقع قورت دادن صدامیکنه احساس میکنم راحت نمیتونه قورت بده یاچیزی مانعشه که اینطوری صدامیده البته بیشترموقع خوابیدن اینطوریه که اذیته خوابش نمیبره گریه میکنه واینکه درموردغذاوشیراینطورنیست،ممنون میشم که راهنماییم کنیدخیلی نگرانم
- یک قاشق مرباخوری چند سی سی
سلام دکتر خسته نباشید یک قاشق مرباخوری چند سی سی میباشد؟؟ شربت استئوکر گفتند برای دخترم روزی یکبار یک قاشق مرباخوری بدهم
- خاراندن سرو صورت نوزاد
باعرض سلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که مدام دستش سمت گوش و بینی اش و بیشتر اطراف گوشش است و مدام دستش را به اطراف گوشش میبرد.معاینه شده و عفونت گوش ندارد و سرماخوردگی ندارد.با این تفاسیرعلت چیست؟با سپاس فراوان

