Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- یبوست نوزاد دو ماه
ببخشید نوزاد من ۴۸روزشه و امروز یک هفته میشه مدفوع نکرده دکتر قطره روتفلور تجویز کردن موثری نبوده ببخشید ممنون میشم راهنمایی کنید
- رفلاکس شدید
نوزادم 50روزشه،هم شیر خودمو میخوره،هم شیرخشک آپتامیلHA(بخاطر حساسیتش)!رفلاکس خیلی شدید داره،هرچی میخوره سریع بالا میاره،سینه اش همیشه خس خس میکنه،کمبود وزن داره.هرچی میخوره همه رو بالا میاره(درحالی ک فوری نمی خوابونمش وهمیشه آروغش رو میگیرم).داروهایی ک مصرف میکنه:قطره ویتامین آد و گاهی قطره کولیکز و شربت گرایپ میکسچر.برای درمان رفلاکس چ دارویی بدم؟
- شربت زینک سولفات
سلام پسر سه ماه و نیم دارم. دکترش شربت زینک سولفات بهش داده حدود 10 روز هست که استفاده می کنیم. نسبت به قبل خیلی اشتهاش به شیر خوردن بهتر شده اما یه مشکل دیگه داریم. احساس من و مادرش این هست که بچه ما با شیرمادر سیر نمیشه. چون قبل از مصرف این شربت در طول شب دو یا نهایتا سه بار برای شیر خوردن بیدار می شد اما الان در بعضی شب ها به 7 یا 8 بار هم میرسد. به طور کلی خواب بچه خیلی کم شده و در طول روز نهایتا چرت های 30 دقیقه ای میزنه و در شب هم 5 تا 6 ساعت میخوابه که چندین بار برای شیر خوردن بیدار میشه. آیا ما باید از غذای کمکی یا شیر خشک کمکی استفاده کنیم؟ راه حل پیشنهادی شما چیست؟
- آب بینی غلیظ
سلام دکتر بسیار متشکرم که به سوالم جواب میدید ،پسرم 6ماهه هست تبش برطرف شده فقط چند ساعت یکبار مخاط بینیش کمی غلیظ تر شده چه دارویی بدم ،قبلا ۴روز سیتیریزن داده بودم،لطفا راهنمایی کنید متشکرم ،درپناه حق پیروز باشی
- اس امپرازول
سلام. پسر من دوماهه . پنج کیلو. رفلاکس شدید داره. دکتر عمومی در مرکز بهداشت بهش اس امپرازول داده. گفت ساشه امپرازول ده رو نصفشو صبح بدم نصفشو شب. ایا این مقدار زیاد نیست واسش؟
- عفونت چشم نوزاد
سلام دخترم ۱۹ روزشه مدفوع که میکنه همراه با باد اولش بو میده . شیر خشکم بهش ندادم
- جوش پوستی
سلام، وقت بخیر پسرم 8ماهشه 9روزپیش به دلیل سرفه زیادبردمش دکتر، براش یک شربت سرماخورده گی یک ضدسرفه و یک اموکسی تجویزکردن، بعداز4روزمصرف بدنش جوش دراورد، داروها رو قطع کردم ولی بازهم جوش میزنه روی شکم، قفسه سینه، دست و پا. لطفاراهنماییم کنید. ممنون
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا پماد کالامین هشت درصد کورتون دارد؟ میخوام برای اگزمای دختر شش ماهه ام استفاده کنم
- مربوط به سوال قبلی قی کردن چشم نوزادم
بخاطر این شرایط کرونا نمیخوام ببرمش بیرون ازخانه حالا باید چیکار کنم براش پماد بگیرم یاقطره یاباید حتما ببرمش تامعاینه بشه پیش دکتر
- مصرف قطره آهن
سلام خسته نباشید بخاطر36هفته ودو روز دنیا امدن نوازد دوقلو :الان دوماهگی هستن مصرف قطره آهن صلاح یانه
- تاثیر واکسن کرونا بر شیر مادر
یا سلام. ایا زدن واکسن کرونای مادر. برای شیر خوار مشکلی ایجاد می کند؟
- اسهال بچه دوماهه
- پودر گاستروفیکس
سلام،نوزادم چهارماهشه،هرنوع شیرخشکی بهش دادم باهاش سازگار نیست.دکتر براش پودر گاستروفیکس تجویز کرده.میشه ادامه بدم و ب عنوان غذای کمکی بهش بدم؟
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
نوزاد ما دختر 45روزه خیلی گریه میکنه روزها خیلی کم میخوابه دستاشو مشت میکنه و از درد به خودش میپیچه شیر مادر تغذیه میکنه روزی دو وعده هم شیر خشک
- فاویسمی
کودکم هفت ماهش فاویسم داره دادن سرلاک برنج nestle براش خوبه
- سلام
نوزادم 20 روزست عطسه میکنه و سرفه های کوچولو هرازگاهم تب میکنه چن روز پیش به خاطر زردی ای که داشت توبیمارستان بستری بود حالاهم میترسم سرما خورده باشه منتها به خاطر وضعیته قبلیش میترسم زیاد گرم نگهش دارم میترسم زردی ش برگرده میشه نحوه مراقبت ودرمانشو توضیح میدین
- سرفه نوزاد ۱۰ ماهه
- ورم دو کلیه جنین
سلام وقت بخیر باردارم و سونو هفته 34 ورم کلیه در دو طرف جنین وجود داره آیا اقدام خاصی میشه انجام داد یا باید منتظر بدنیا اومدن نوزاد باشم در ضمن طب سنتی گفتن دم کرده گیاه فلوس رو بخورم رفع میشه میشه لطف کنید راهنمایی کنید با تشکر
- From Tiny Groups to Large Groups: Scalable Team Building Activities in South Florida

