Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام برای فرزند پسر 7ساله با وزن 27چه مقدار شربت سفکسیم 100باید داده شود یعنی هر 12ساعت چقدر؟
- استفراغ ودل درد
دخترم دل درد واستف اغذداره میتونم قبل از غذا شربت اندامین بهش بدم وچه مقدار؟
- استفراغ مکرر نوزاد ۱۰ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید بچه من ۱۰ماهشهدختره نزدیک ده روز پیش این ویروس جدید اسهال و استفراغ روگرفت ولی تقریبا فقط اسهال بود تا دیروزم تقریبا اسهال بود ولی امروز صبح یک مقدار خیلی کم ماست محلی خورد یک ساعت بعد هم یکم آب گوجه تازه بعد شیر خوردوخوابید حالا از وقتی بیدار شده حتی آب هم بخوره فوری بالامیاره چیکار کنم اغای دکتر خیلی نگرانم...تقریبا تب هم داره ولی قابل کنترله به هیچ عنوان دارو نمیخوره فوری استفراغش میکنه حتی شیر حتی آب همه چی کلا
- وزن کودک
با عرض سلام دختر من هجده ماه هست از موقع تولد شیر خودمو میخوره وزن تولد ۱/۹۷۰ وزن یک سال و نیم ۷/۲۰۰ رزنش کمه . میتونم شیرخشک نیدو قرمز رنگ بهش بدم . برای این که وزن بگیره اهن و مولتی وزینک بهش میدم اصلا وزن نمیگره ازمایشاتش سالم بودره
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برای کودک ۹ ساله برای آبله مرغان دادان خوب هست
- درمان بی خوابی کودک
سلام خسته نباشید آقای دکتر در مواقعی بچه واقعا اذیت میکنه برای بی خوابی میشه شربت گیاهی اهورا اسلیپ رو داد ضرر نداره برای بچه هشت ماه با تشکر اگر ضرر نداره یا داروی دیگه هست میگید .واقعا بچم بعضی اوقات بداذیت میکنه
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه
- سرفه خلط
سلام پسر یکسال و نیمه دارم چندروزه سرماخورده دکار بردم و دارو دادن الان تب نداره فقط سرفه خلط دار شروع شده چه دارویی بدم خوب بشه؟
- تب بعدازتزریقواکسن
سلام آقای دکترمن امروز واکسن ش ماهگی دخترمو زدم شب تب کرد هز۴ ساعت استامینوفن دادم ولی باز دمای بدنش بین ۳۷تا۳۸بالاپایین میشه.چیکارکنم ؟
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
دخترم ۸ سال و نیم هست با وزن۲۸ کیلو سرماخورده دکتر بهش شربت سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت داده یه قاشق غدا خوری درسته این شربت و دو روزه میخوره مناسبش هست سپاس
- سرفه
سلام روز خوش ببخشید شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ به پسر ۳،۵ ساله ام با وزن ۱۷ دکتر داد تموم شد بازم خلط داره آیا می تونم بازم اموکسی کلاو ۶۴۳ بدم؟یا اینکه شربت دیگه میشه معرفی بفرمایید ممنونم
- داروی فارمتین ۶۴۳
- درد مفاصل پا
سلام بچه من شش ونیم سالشه ودوسه روزه کووید گرفته داروهای ایبوپروفن وسفیکسیم دکتر داده اما از دیشبه که پاهاش درد داره ونمیتونه درست راه بره علتش چی می تونه باشه و چه راهکاری داره.سپاس
- دل درد در کودک دوساله
سلام پسر دوساله من یک ماهه دچار یبوست شده البته مدام نیست ۴ روز دفع نداره شربت انجیر میدم روغن زیتون میدم بهش و شکمش رو ماساژ میدم گاهی که نمی تونه براش شیاف گلیسیرین میذارم بعد دیگه کار میکنه یه هفته خوبه بعد دوباره اینجوری میشه .تب نمیکنه نفخ نداره بی حال نمیشه فقط دفع مشکل داره .اما بعد از دفع دل درد داره این مشکل بزرگیه؟
- کم اشتهایی
سلام پسرم 16ماه داره خیلی غذا و تودهنش نگه میداره بعد میریزه بیرون چیکارکنم که غذابخوره
- دادن عسل به 19ماهه
سلام آقای دکترخسته نباشید.میخواستم بدونم دادن عسل به دختر19ماهه مشکلی داره ? چون عسل خیلی دوست داره.ممنون
- افتادن ناخن های دست کودک
باسلام ناخن های پسرم که 17ماهه است میفتن وبه جاش ناخن دیگه ای درمیادمشکل چی میتونه باشه
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر میخواستم از حضورتون سوال کنم که شما به روش تفنگی وگوشواره ضدحساسیت گوش سوراخ میکنید؟واینکه تواین روزها میتونم گوش دختر 11ماهه ام را سوراخ کنم؟ممنون
- دل درد
دختر ۳ساله دارم دو هفته هست می گه دلم درد داره

