Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل دردنوزاد
باسلام.
تشکرازشما. نوزاد ما 34 روزه ست. زمان تولد وزنش 2/800 والان وزنش دوروبر 3/300. بیشتر وقت ها شیرمیخوره از گوشه دهنش یه کم میاد بیرون. یا بالا میاره. شب ها ساعت ۸ به بعد گریه میکنه، دل درد داره. میخواستم بپرسم چیکار باید کنیم؟ - تخم مرغ
سلام اقای دکتر ببخشید ک وقتتون رو میگیرم تخم مرغ باعث میشه بچه دیرتر حرف بزنه؟
- راجبه خلط نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر من دخترم سا ماهشه خلط چن روزا گرفتگیبینی داره هی تمیزمیکنم باز دوباره ایجاد میشه تا به امروز صبح ک صدای خر خر میاد از گلوش و بینیش خلط داره آبریزش داره چکاربادی بکنم
- سلام پسرم ۸ ساله وخیلی سرفه خشک میکنه .شربت توفین جی خوبه بدم
- اسهال نوزاد
سلام دکتر پسرم پنج ماهه اسهال داره این بیست روز دکتر زیاد بردم خوب نشده چیکارش کنم
- سلام یک نوزاد5ماه دارم که چند روزی هست همش نق نق میکنه از کنارش که میرم بیشتر نق میزنه وگریه میکنه بهش سرلاک وشیر خشک هم میدم علتش چی تو روخدا راهنماییم کنید
- بیداری
سلام اقای دکتر دخترمن ۴۰روزشه بیدار میشه شیر میخوره ۵ساعت بیدار میمونه تا بخابه گاهی وقتا روزا هم میشه شباهم میشه گاهی وقتا فقط شبا بعد شیر خوردن بیدار میمونه هم خودش کلافه میشه از بی خوابی هم من.قطره کولیک هم میخوره میخاستمبدونمقطره ای هست که وقتی بیداری زیاد میکشه بخوره تا اروم بخابه
- مطب
سلام. شما مطب تشریف ندارید؟
- کپسول مترونیدازول
آیا کپسول مترونیدازول 20 برای نوزاد 4 ماهه مضر است؟
- همانژیم نوزاد هشت ماهه
همانژیم کنار ابروی نوزاد من ورم کرده انگار باد کرده دلیلش چیه ایا دارو داره که ورمش از بین بره خیلی نگرانم تو رو خدا جواب بدید
- کبودی کف پا نوزاد چهار ماهه
سلام خسته نباشید پسرم چهار ماه ام بعضی وقتا پاهاش کبود میشه علتش چیه
- مقدار مصرف امپول بتامتازون برای کودک س سال
سه روزه سرفه شدید همراه سرما خردگی تب
- بی خوابی
سلام دخترم شباخیلی بیخوابه چه شربتی میتونم بهش بدم
- اسهال
سلام پسر سه ماهه دارم که شکمش شل شده در روز سه چهار بار میریزه چی میتونم بهش بدم
- فرزندم کم خون هست یکسال وپنج ماه است
- پسرم بعد از واکسن 7سالگی خیلی طب داره چکارش کنم
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزادم وارد شش ماهگی شده. شیر خشک نان یک میخوره. چهار روز هست که متاسفانه نتونسته دفع داشته باشه. اقای دکتر خیلی نگرانم. شیاف گلیسیرین نوزادان باید استفاده کنم؟ تروخدا کمکم کنید. خدمت شما پرونده داریم. دستورالعمل های سایت رو هم همیشه انجام میدم. اب دادن و ماساژ دور ناف، متشکرم
- واکسن
دکتر برای واکسن حق انتخاب دارم، کدوم بهتره؟ آسترازنکا یا سینوفارم؟
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
باسلام پسرم با وزن 2850گرم متولد شد الان یک سال ویک ماه با وزن 8200 از نه ماهگی اصلا مزن گیری خوبی ندارد و روزی 2تا3بار دفع مدفوع شل داره و چرب هستند آیا امکان داره به همین دلیل وزنگیری خوب نداره البته اشتها خوردن هم ندارد.

