Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره استامينوفن تاریخ گذشته
سلام پسرم ۹ماهشه دیروز بهش قطره دادم که در تاریخ ۱۴مهر باز کرده بودم تبش پایین اومد ولی حالت تهوع داشت باز دوباره صبح از همون قطره دادم بعد که دادم متوجه شدم سه روز از تاریخ باز کردنش گذشته الان باید چیکار کنم
- دونه قرمز
سلام آقای دکتر دخترمن ۹ماهشه و حدود ۷ماهگی دونه ای زیر بغلش ک واکسن ب ث ژ زدن مساهده کردم ولی هنوز اون دونه هست و قرمزه زیر سینه اش.آسا باید ب پزشک مراجعه کنم
- خوردن دست
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5ماهه دادم تازگیا خیلی بچم دستش بخصوص شصتش رو میخوره میخواستم بپرسم مشکلی نداره؟چه جوری ترکش بدم ؟
- وزن کم نوزاد
دخترم سه ماه و بیست روزش وزنش خیلی کم شیر خشک آبتامیل گرفتم ولی شیشه نمیگیره چکارکنم
- خواب
باسلام ببخشید دختر من سیزده ماه و چند روزش شبها تا صبح هزار بار بلند میشه باید بره زیر سینه تو رو خدا بگید چکارش کنم دارویی ,راه حلی که بشه بخوابه با تشکر.
- آیاقدووزن دخترم خوب است
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که وزنش ده کیلووقدش هفتادوپنج است وزن تولدش سه کیلوونیم وقدش پنجاه ودوآیااین قدووزن خوبه بدوتولدمشکل قلبی هم داشت که وقتی نه ماهش بودعمل کردوکامل خوب شد
- کودک3ساله شیاف دیکنوفناک 50استفاده کردم
- تب 39 درجه نوزاد هفت ماهه
سلام خسته نباشید
نوزاد هفت ماهه تب 39 درجه داره. با پاشویی و استامینوفن و ایپو کم میشه دوباره زیاد میشه. دوروزه حالش ایجوریه. راهنمایی میکینین برای بهبودیش چیکارکنیم و علتش چیه - سرماخوردگی
سلام پسرم بعداز واکسن دوماهگی از دیشب تاحالا بینی هاش گرفته وسه چهار باری سرفه کرده موقعه خواب بد نفس میکشهممکن سرماخورده باشه یا ماله واکسن هستش ؟
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰برای کودک باوزن ۱۱کیلوگرم
تب
- سرفه
کودک ۲۰ ماهه دارم سرفه های خشک نسبتا زیادی دارد و آبریزش بینی و تب نداره خداروشکر ولی نمیدونم از چه شربتی باید استفاده کنم. ممنون
- بی اشتهای
سلا م خسته نباشیددخترمن چهارسالش هست هیچی نمیخورد بردم اش دکتراشتهاورویتامیکس. دادبازهم غذانمیخوردچیکارکنم
- چند وعده غذا
سلام دکتر .دختر ۲۳ ماهه ای دارم کمی بدغذاست .روزی چند وعده غذا بخوره ؟روزی سه وعده غذای اصلی وسطاش هم آب میوه ای یا یکی دو تاتیکه میوه میخوره ،کافیه ؟؟؟
- کودک يک ساله
سلام آقاي دکتر دخترم 4روزه رفته داخل يک سال،وزنش کمه ميتونم بهش معجون گردو و عسل و شير و موز بدم؟؟
- قطره استامینفون
دوتا سوال داشتم قره استامینفون بعد باز شدن تاچه مدت قابل استفادس ، تب بالا ایا نشانه عفونت یا دندان دراوردن
- مصرف همزمان شربت سرماخوروگی و شیاف استامینوفن
سلام بچم ۲ سالو ۲ماهشه تب داشت بهش سرماخوردگی و شیاف استامینوفن و همزمان استفاده کردم خطرناکه الان خوندم ک نباید باهم استفاده میکردم
- عکس باریم انما
سلام دختر ۱۹ ماهه دارم که به خاطر یبوست داروپیدرولاکس استفاده می کردودکترش هم گفت بعداز دوماه دارو روقطع کنید واگر خوب نشد عکس بگیریدوبعداز قطع دخترم دچار یبوست شدومجبورشدیم عکس بگیرم خداروشکر مشکلی نداشت وبعداز گرفتن عکس دارو پیدرولاکس روقطع کردم وروزی یک قاشق روغن زیتون وخاکشیر با اب ولرم بهش می دهم ودرحال حاضر۵روز می باشدبدون دارو روزی یک بار دفع دارد می خواستم بپرسم روغن وزیتون روادامه بدهم واینکه به خاطر عکس رنگی ومواد ی که به داخل روده هدایت شده دفع دارد
- سرفه
برای نوزاد ۳ماهه چه شربت ضدسرفهای میتوان استفاده کرد
- تب زیاد کودک
- اطفال
سلام دختر ۵ساله من از حدود دوهفته پیش سینه سمت راستش کمی ورم داره علتش چی می تونه باشه ایا اقدام خاصی لازمه

