Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک
سلام. برای کولیک نوزاد یک ماهه چه دارویی پیشنهاد میدین؟
- شیر
سلام اقای دکتر دخترم شب تا صبح شیر نمیخوره صبح ساعت ۶ونیم بیدارمیشه میخوره سه ماهشه نگرانی نداره شبا شیر نمیخوره البته اکثر شبا اینجوریه
- علت کشش بدن و پای کودک سکو نیم ساله چیست
سلام خسته نباشید..دخترم میخوابه رو شکم خودشو جمع میکنه و پاهای خود را کشش میده .یکم زور میده به خودش عرق میکنه کمی ...آیا مشکل خاصی دارد.
- دادن گوشت گاو به شیر خوار
در چند ماهگی میشو گوشت گاو به نوزادان داد
- ماهی خوردن
سلام. از چه سنی میتوان به نوزادان و کودکان ماهی داد؟
- درمان
با سلام آقای دکتر فرزند هشت ماهه ای دارم مدت دو روز است بینی اش کیپ است میتوانم بهش سیتریزین بدهم واقعا دارد اذیت میشود
- بیقراری نوزاد وسرماخوردگی
سلام.بچم 40روزشه و 4/5کیلو. عتصه وسرفه میزنه و گرفتگی بینی با رنگ سبز و دو روزه بیقراری میکنه و گریه میکنه فکر کنم احساس درد میکنه آیا میشه قطره استامینوفن بهش داد؟البته برا فخ قطره بهش میدیم و ترنجبین
- شیر مادر
سلام. دخترم وارد 4 ماه شده، به خاطر اینکه شیر نداشتنم بهش شیر خشک دادم، الان شیر خودم بهتر شده، ولی اصلا سینه ام رو نمیگیره. لطفا بهم راه حل بدید، خیلیناراحت و پشیمونم. میخوام شیر خودم و بهش بدم
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و وقت بخیر نوازد من در آزمایش غربالگری تیروئید روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت و با تکرار در روز دهم تی اس اچ 3 و یک دهم داشت که گفتن طببعی است.و با آزمایش وریدی در 29 روزگی تی اس اچ 8.09 و تی4 7.66 داشت که هر دو در رنج نرمال آزمایشگاه بودن که برای هردو مورد تا 16 طبیعی بود. میخواستم بدونم آیا نوزادم کم کاری تیروئید داره و نیاز به درمان دارد؟
- واکسن
سلام وقتتون بخیر..سوال من این فرزندم واکسن یکسالگی داره باید امروز میزدم اما به علت آلودگی هوا بهداشت تعطیل بود ..گفتم ببینم چند روز تاخیر مشکلی ندارد
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن به پسر4ماهم روزی نصف قرص اس امپرازول20میدم ولی پسرم همه روبالامیاره الان اگه بخوام پودرشوبخرم بهش بدمبایدهمون پودر اس امپرازول20بخرم بهش بدم؟بعدش طریقه مصرفشم توضیح میدیدممنون میشم ازلطفتون
- مصرف شير اي آر
سلام وقت بخير دخترم ريفلاكسش تقريباً بهبود پيدا كرده خواستم بدونم تا كي بايد شير خشك اي آر رو ادامه بديم و در صورت جايگزيني كدام شير خشك رو پيشنهاد مي كنيد؟
- زينک
سلام آقاي دکتر گرامي قطره زينک سولفات چند دقيقه بعد از غذا يا شيردهي بايد به کودک يک ساله داده شود؟؟
- شربت اموکسی سی لین ۱۲۵ ب پسرم میدم پسرم نه ماهشه ضرر دارد یا نه؟
- سرماخوردگی وسرفه نوزاد ۱۸روزه
باسلام وخسته نباشید نوزاد ۱۸روزه دارم بدلیل سرماخوردگی پدر ومادر بیماری به نوزاد منتقل شده و ونوزادم دارای گرفتگی بینی وحلق وخروج اخلاط سبز رنگ از بینی و سرفه همانند بزرگسالان هست ولی خوب شیر میخوره وبه نظرم حال عمومی هم خوب هست برای رفع سرفه وگرفتگی واخلاط چه کار باید انجام بدهیم ممنون تشکر
- برای پسر ۹ ماهم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۹ ماهه منم فقط قطره ی مولتی ویتامین پد یابست دادم ایا باید قطره ی اهنم بهش بدم یا نه
- یبوست و نفخ نوزادان
دختر ۳۵ روزه ای دارم ک دائم در حال پیخ خوردن ب خودش هست،بی قراره و هیچ چیز جز مکیدن سینه آرومش نمیکنه،شیر خودم کمه و مجبورم شیرخشک بدم ک با شیر خشک ببلاک ای ار یبوست گرفته و سه روزه دسشویی نداشته،زور میزنه برای دفع و جیغ میکشه اما دفع نمیکنه،چیزهای جورواجور جور دادمش ک دفع کنه اما نکرده،چ کنم؟چجوری دسشویی میکنه ک اینکارو بکنم.راستی نمیدونم برگشت شیر چقد باید باشه ک رفلاکس حساب بشه،آخه دخترم حس میکنم تو حلقش دائم شیرهست،و سینه اش گاهی خس خس میکنه از این شیر ک بالا میاد،آیا باید داروی ضدرفلاکس بخوره؟
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
پسرم پنج بار مدفوع در روز کرده است نگران کننده نیست؟
- لرزش
سلام،پسرم 6 ماهشه امروز موقعی ک شیر میخورد سرش و دستش چند ثانیه لرزید وقتی دستشا گرفتم و تکونش دادم قطع شد نگرانم نکنه تشنج باشه

