Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و ادب دختر من یک ماهشه برای تست کف پا که روز پنجم رفتیم، تماس گرفتن ک تیروئید نوزاد بالاست برای چک کردن مجدد رفتیم و مقدار تی اس اچ ۱۱.۳ بود گفتن باید برای تست مجدد قبل از یک ماهگی ازمایش بدیم در ازمایش مجدد مقدار به ۳۵ رسیده بود قرص لووکسین تجویز کردن میخواستم بدونم ایا قابل درمان هست و دلیل کم کاری چیه؟ در ضمن من خودم تیروئید نداشتم خیلی نگرانم لطفا جواب بدین
- دندان
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهست دوتا دندون پايين و ب تازگي دوتا دندون ديگه بالا درآورده و چند روزي ميشه دندوناشو بهم ميكشه و فكشو مياره جلو آيا دوباره داره دندون درمياره علت چيست و غذا هم نميخوره اصلا فقط شير خودمو روزي ٨ بار ميخوره ممنون ميشم راهنماييم كنيد با تشكر
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- لکه سالمون
با عرض سلام و خسته نباشید حدود یک ماهی است که صاحب فرزندی شده ام که زمان تولد پشت پلک و وسط پیشانیش لکه های قرمز مایل به صورتی بوده و الان که یک ماه گذشته هنوز این لکه ها موجودن و نرفتن خیلی نگرانم.این لکه ها کامل برطرف می شوند؟حدود چه سنی؟
- قطره اهن لیپوزوفر
باسلام من دخترم 6 ماهشه و 7 کیلو هس قطره آهن لیپوزوفر قرمز میدم میشه بگین چقد باس بهش بدم ممنونم
- تبخال
سلام،آقای دکتر شرمنده بابت مزاحمت مجدد،خدمتتون عرض کردم ک تبخال داشت پسرما بوسیده 8 روز گذشته خطر برطرف شده یا نه؟؟؟؟
- رفلاکس
سلام دکترعیدتون مبارک دکترمن میتونم به پسر5ماهم واسه خس خس سینش وبالااوردنش قطره دایمتیکون بدم؟دکترنمیتونم ببرمش یباربردمش بهش قرص اس امپرازول20صبحهانصف بهش میدادم ولی نمیخوره بالامیاره بجاش قطره دایمتیکون بدم؟
- مدفوع زرد
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه ب تازگی مدفوش زرد روشن شیرخشکی هم هست چندوقت ک سرلاکشوبیشترمیدم احتمال داره ازسرلاک باشه؟
- سرما خوردگی
نوزادسه ماهه دارم گرفتگی بینی و سرفه دارد چه شربتی بدهم
- واکسن چهار ماهگی
سلام اقای دکتر برای نوزاد فاویسمی که واکسن چهارماهگی زده برای پایین آوردن تب بالای ۳۸ درجه میشه از شیاف استامینوفن استفاده کرد؟ و مقدار شیاف رو هم میخواستم بدونم. مننون میشم
- زرده تخم مرغ
هرروز به نوزاد ده ماهه یک زرده تخم مرغ یا زرده تخم بلدرچين بدهیم زیاده من حدود یک ماه است که هرروز می دهم آیا ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشد خیلی ممنون
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- واکسن دو ماهگی
سلام آقای دکتر . قطره پروکید رو با چه دستوری باید برای واکسن دو ماهگی به نوزاد داد؟
- قطره آ د
با سلام نوزاد من ۲ ماهه است و قطره آ د را طی پنج مرحله و هر بار وسط شیر دهی به او میدهم،اما هر بار بعد از خوردن کمی بالا می آورد اما بالا اوردن باشدت نیست و از گوشه دهانش خارج می شود و بالشش را خیس می کند،آیا ویتامین آ د جذب بدنش می شود؟
- بزرگ شدن لگن
سلام آقاي دکتر من دخترم 10ماهش تموم شده و 8کيلو 100 وزنشه من از 7ماهگي که داخل 7کيلو رفت برايش ماي بيبي 7کيلو گرم ميبندم همه ميگن چرا بزرگ ميذاري لگن بچه بزرگ ميشه اذيتش ميکنه آيا اين گفته درست است؟؟خيلي نگرانم
- ابریزش بینی
یلام خسته نباشید نوزاد پسر سه ماهه که فاویسمم داره سرماخوره و ابریزش بینیم داره چه دارویی بهش بدم
- بی قراری نوازاد
سلام خسته نباشید دخترم ۲ ماه و۵ روزشه خوابش خیلی سبکه وخیلی بی قراری میکنه شبا هر نیم ساعت بیدار میشه ودوساعت طول میکشه تا دوباره بخوابه در طول روز هم خیلی کم میخوابه میتونم براش شرلت بی بی سد بگیرم
- جوش زدن ناحیه تناسلی
پسرم چهارماه و چهار روزش هست ،دور آلت تناسلیش جوش های ریز زده،حالت گرمی ،سر سفید نیستن،فقط در آلت تناسلیش هست،خیلی زیاد هم نیست،علتش چی هست.ممنون میشم راهنمایی کنین
- ناف
سلام ببخشید سوال قبلی در مورد ناف را پرسیدم خواهشمندم بفرمائید این سفیدی نشانه چیست در مورد فتق ناف نوزادم چه کنم شرمنده بابت مزاحمت دوباره
- گردن نوزاد
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید دخترم چهار ماه و بیست وچهار روزه است وقتی بغلم بنشونمش گردن رو به پایین نگاه میکنه اگه صداش بکنیم راست نگه میداره ولی همش پایین رو نگاه میکنه دد حالت دمر هم گردنش رو بالا میاره گردنش کامل سفت نشده بعضی وقتا درست نگه نمیداره آیا مشکل داره

