Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره یاشربت
سلام آقای دکتر خسته نباشین دخترم چند روز دیگه نوبت واکسن یک سالگیشه واسه آستامینوفن باید قطره شو استفاده کنه یا شربت؟از چند سالگی باید شربت آستامینوفن استفاده کنه ؟ممنونم ازتون.
- خوردن کاغذ
آقای دکتر فک میکنم دختر ۸ماهم کاغذ روکش قرص خورده.و خیلی نگرانم
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد ۲۰ روزه دارم که از خواهرش سرما خوردگی گرفته و بشدت سرفه خشک داره دکترم ک بردم فقط قطره بینی براش نوشته چکار کنم
- ویروس
سلام من پسرم یکسال ۴ ماهشه دو روزی میشه سرفه میکنه همراه با خلط که درست نمیتونه بخوابه اموکسی با شربت سرماخوردگی بهش میدم ولی هیچ فرقی نکرده بنظر شما چیکار کنم
- خس خس سینه
سلام.وقت شما بخیر.پسر من از بدو تولد خس خس سینه داره.وقتی شیر میخوره بعدش خس خس بیشتر میشه.چیکار باید کرد؟
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- استفراغ و رفااکس
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- شکاف
سلام جناب آقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم بیست ماه دارد و پزشکش جنابعالی میباشید. چند روزی هست که متوجه شدم بین مقعد و آلت پسرم شکاف باریک و کوتاهیی ایجاد شده است. آقای دکتر الان پنج شنبه هست و دسترسی بهتون ندارم. لطفا راهنماییم بفرمایید که مشکل چیست و ما چه کمکی میتونیم به پسرم بکنیم؟ یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- تشنج کودک 10 ماهه
آیا ضرورت دارد نوار مغز بگیرم
- سلام برای رفع اسهال نوزاد هفت ماهه چه باید کرد
نوزاد هفت ماهه دارم که دکتر برای سرما خوردگی او آموکسی سیلین ۱۲۵ تجویز کرد بعد از دو روز اسهال شده آیا از این شربت هست
- دندان درآوردن
سلام آقای دکتر،ببخشید کاهش اشتهای شیرخوار ۸ماهه که تازه یه دندون درآورده طبیعیه؟؟؟با قاشق غذای کمکی فرنی وسوپ میخوره،اما از مک زدن شیشه وخوردن شیر خوشش نمیاد سریع دهنشا کیپ میکنه.
- تب بیحالی
باسلام دختر ۱۱ ماهه سرماخورده فقط تب و بیحال هستش دکتر براش شربت دیفن هیدرامین و شربت استامینوفن با شربت سفکسیم مشکلی نداره نگرانم
- واکسن یسالگی
سلام وقت بخیر.ببخشین آقای دکترپسرم واکسن یسالگی ۱۰روزطول کشیدمشکلی نداره؟
- اگزمای کودک
سلام آقاي دكتر. هفته ي گذشته براي اگزماي دخترم پماد تريلوتاپ تجويز كرديد. بعداز ٣ روز خوب شد. ولي دوباره در همان ٢ ناحيه اي كه قبلا اگزما زده بود، دوباره برگشت. آيا بايد داروي ديگه اي مصرف كنه؟ يا ويزيت شه. خيلي ممنون
- واکسن
سلام خسته نباشید آیا مادران شیرده هم میتوانند واکسن کرونا بزنند؟
- مدفوع
سلام خسته نباشید من نوزادم تازه دوماهشع موقع مدفوع کردن خیلی اذیت میشه دلش هی پیچ میخوره انقددلپبچه داره ک اماوقتی ک مدفوع میکنه اروم میشه
- میزان مصرف شربت سفکسیم
باسلام و احترام دخترم 4سال وپنچ ماه داره سه روز تب بالا 40درجه داشته بردم دکتر ایپو پروفن داد گفت هر 6ساعت بهش بده بهترنشد امروز واکسن تب تزریق کردیم میخواستم از شما بپرس سفیکسیم 100براش خوبه یا آفاکسیم چون دکتر براش هیچی نداده ممنون
- تقویت کودک
سلام آقای دکتر من به پسرم شربت مولتی آسماویت میدم آیا لازمه در کنارش قطره مولتی ویتامین و آهن هم بدم ؟شربت زینک هم میتونم بدم

