Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
با سلام چطور میشه فهمید نوزاد ما فاویسم داره؟هفت ماهشه
- سرفه و آبریزش بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۸ماهشه سرفه میزنه آبریزش بینی داره بهش داروی گیاهی بدم یان شربت وقطره؟ممنون میشم راه درمان بگین
- دندان قروچه
یه ساله قروچه دندان داره آزمایش انگل دادم گفت نداری امروزم بردم متخصص اطفال شربت هیدروکسی زین داده آیا خورمیشهدد۷۰خ،درمان داره
- موهای دخترم اول سیاه بودند بد از وسط مو یه سفیدی ایجاد میشه بد رفته رفته مو تا اخرش سفید میشه علت چیست
- شربت
درود و خسته نباشی اقای دکتر ، پسرم دوسالش شده مولتی ویتامین و قطره اهن دیگه بهش نمیدم با توجه به سرما و کرونا چه شربتی نیاز هست بهش بدم که ضعیف نشه وزنش ۱۲ کیلو هست ، زنده باشید
- کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۷سالشه یه مدته که وقتی میرم روستا بدنش دونه قرمز میزنه همراه خارش چند بار باصابون بشورم خوب میشه اما جاش میمونه دکتر بردمش گفتن از گردوخاک حساسیت داره میخواستم ازشماکمک بگیرم که چیکارکنم اینجوری نشه
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای بچه ده ساله چقدر است
- لرزش پای بچه
دخترم ۳ماهو ۱۵ روزش بعَضی وقتا در خواب پا راست میلرزه علت چیه
- طفل نوراد
نوزاد مون ۱ ماهه است و به تازگی زیاد فشار بخود میآورد و صورت خود را چنگ میزند و گریه میکند علت چیست؟
- عدم تحمل لاکتوز وحساسیت ب لبنیات وشیر خشک مناسب
سلام.پسر من ۳ماهونیمشه حساسیت ب لبنیات داره و عدم تحمل لاکتوز داره .شیر خودمو میخوره و همش شکمش کار میکرد واسهال بود ازمایش داد گفتن اتهاب روده داره بهش میلکازیم دادن چن روز بهتر شد ولی دوباره اسهال شد بهش شیر خشک نان آ ال۱۱۰ دادن روزی ۴ بارب همراه شیر خودم و قطره میلکازی الان پسرم دل درد داره ایا طبیعیه؟؟
- مدفوع
سلام . پسر دو ماهه مدفوعش شل و زرده آیا طبیعیه
- شيرمحلي
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه خيلي شير خودمو ميخوره و غذا زياد نميخوره صبحونه که اصلا نميخوره شب ها هم خيلي براي شير بيدار ميشه تاصبح فقط شير ميخوره ميشه بهش شير محلي رو 20دقيقه بجوشونم و فقط شب ها قبل خواب بريزم توي شيشه شير بدم بخوره؟؟
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰روزه
سلام دخترم ۴۰روزشه و سرما خورده عطسه و سرفه میکنه قطره پلارژین میتونم بهش بدم
- درباره شیر خشک
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه دارم که از بدو تولد سینش خس خس میکنه پیش متخصص اطفال بردم گفتن شاید سرما خورده شربت دادن ولی خوب نشده کولیک و نفخ هم داره بعضی وقتا بعد شیر خوردن از گوشه لبش تکه های کوچیک پنیری شکل میریزه بیرون و وسط خواب یدفعه بیدار میشه شدیدا گریه میکنه نمیدونیم از چیه از شیر مادر تغذیه میکنه ولی شیر مادرش خیلی کمه به نظر شما با این وضع چه نوع شیر خشکی بدیم بهتره روزی یکی دو وعده
- قطع شیر شبانه
سلام وقت بخیر اینکه میگن شیر شب از ۴ الی ۶ ماهگی باید قطع کرد بخاطر اثر پوسیدگی روی دندان درسته الان فرزندم ۵ ماه است وزنش در چهار ماهگی ۵ و ۲۰۰ بود بخاطر زود رس بودنش شیر شوشو باید قطع کنم ؟
- سرماخوردگی
سلام نوزاد 55 روزه ام سینه ش عفونت داشت دکتر ازیترومایسین 100 داده 2 روز شده ولی هنوز خیلی سرفه می کنه چه کنم
- بی اشتهایی و حالت تهوع
دخترم دوشنبه صبح این حالت بی اشتهایی و تهوع بهش دست داد و شب گذشته دیروقت هم غذاخوردک بردیم دکتر شربت گیمچرو سفلکسیم 100 دادک وقتی شربت سفلکسیم رو میدم اسهال میشه حال نمیدونم از شربت یا چیز دیگست
- شیردادن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۵ ماهه است به طور ناخواسته باردار شدم آیا مشکلی نداره دخترم شیرمو میخوره
- اسهال
سلام پسر ده ماهه دارم که روز چهارشنبه جهت اسهال معاینه کردید و مترونیدازول تجویز کردید که پنج روز خورد و خیلی بهبود پیدا کرد، فرمودید که به خاطر وسایل آلوده ای که به دهان میبره، اسهال شده و بسیار حساس هست که پی درپی این حالت رخ میده، حالا یه روزه که مترونیدازول نخورده و دوباره علائم اسهال شروع شده آیا لازمه دارو را دوباره شروع کنم و تا چند روز بخوره؟
- پرش های نوزاد
سلام خسته تباشید پسر سه ماهه ونیم ای دارم که وزن تولدش ۳۵۰۰ بوده و وزن الانش ۸ کیلو پسرم وقت خواب خیلی پیچ وتاب میخوره و دیت میاره تو صورتش تو طول روزهم خیلی بیقراره و البته پرجنب وجوش دائماهم اب دهنش به صورت کف وحباب خارج میشه گاهی اوقات توی بیداری انگار ازچیزی میترسه ودستاش بازمیشه ازهم دلیلش چیه؟؟؟

