ذ
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرا مزه سفیکسیم۱۰۰برندایراپراکس تلخ است؟
- ریزش مو
سلام وقت بخیر پسرم 21ماهه هستش جدیدا ریزش مو پیدا کرده تو حموم بیشتر. وقتی دست میکشم بین موهاش چند تار میاد تو دستام کمی نگرانم چون حالت ناخن انگشت شصت پاهاشم قاشقیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- فراموش کردن دوز قطره باکتی برای کودکم
سلام اقای دکتر کودک من دختر یکسال و هشت ماهه هست چشم چپش قی میکنه نمیدونم چقدر دوز این قطره باید مصرف کنم راهنمایی کنید لطفا
- شربت اموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- منیزیم
سلام آقای دکترقرص منیزیم جوشان برای بچه ی ۱۰ ساله میتوان استفاده کرد؟ برای رشد قدی باید یک روز درمیان باشد؟
- سلام آقای دکتر نوزاد بیست روزه سرما خورده سرفه شدید داره خلط دار چیکار کنم خوب بشه اگه بگین ممنون میشم
- سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر پسرم چهارشنبه شب تب کرده بود و شکم درد داشت. بعدش تب قطع شد و یدونه چشمش قرمز شد. صداشم خش دار شد. الان دو روزه سرفه خلط دار داره. گلوشم نگاه کردم فقط قرمزه. من شربت سیموسپان میدم بهش. آنتی بیوتیک لازمه بدم؟
- زمان پوشک گرفتن
سلام دکتر دختر من ۲۳ ماهشه .کی باید از پوشک بگیرمش بهترین زمان که جواب بگیرم کی هستش؟؟ ممنونم
- شیرخشک
دختریک سال وچهارماهشه رفلاکس داره شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره ولی الان پیدا نمیشه چه شیری میتونم جایگزینش کنم
- صحبت کردن کودک
سلام اقای دکتر،پسرم یکسال و هفت ماه داره ،،فقط ۴ کلمه میگه ،،هر چی باهاش حرف میزنم ( کارمیکنم) اشتیاقی نشون نمیده ،،نگرانم چیکار کنم به حرف بیاد؟؟ مرسی
- جواب آزمایش مدفوع
دختر ۴ سال و نیم دارم برای مهدکودک آرمایش انگل مدفوع داده گلبول سفید بین ۰ تا ۱ بوده و گلبول قرمز بین ۳ تا ۴ خواستم ببینم مشکلی داره
- علت قوز کردن کتف در کودک ده ساله
سلام دختر ده ساله ام هنگام نشستن وایستاده قوزمیکند آیا این حالت به کمبود ویتامین در استخوانها مربوط میشود؟
- سلام مقدار مصرف دارو امكسي كلاو
سلام دختر من بين دوازده كيلو گرم تا نيم مصرف انتي بيوتيك آمكسي كلاو چقدر و به چه مدت مصرف بشه
- آزیترومایسین
سلام بچم ۴.۵ سالشه دکتر برای اسهال و استفراغ ش سوسپانسیون آزیترومایسین داده و گفت به مدت ۵ روز بهش بده هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی به نظرتون دستور رو درست نوشته؟ آخه همیشه روز اول دو برابر و روز های بعد کمتر مصرف میشه آزیترومایسین و یه سوال دیگه اینکه اگر امروز شروع کنم دارو رو بهش بدم تا ۵ روز دیگه ، باید امروز رو هم حساب کنم .مثلا امروز و چهار روز دیگه ؟ یا امروز با پنج روز دیگه ؟؟
- سلام
دکتر آزیترومایسن برای کودک ۳ساله که بر اثر سرماخوردگی صداش گرفته کمک میکنه؟درضمن سرفه هم داره
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ سالش فابیسم هم هست ۹ سالش۴۰ کیلو الان یک ماهه سرما خورده ولی عفوتتشخوب نمیشه میتونم بهش آزیترو مایسین بدم
- کاغذ خوردن کودکان
با سلام پسری ۷ساله دارم که تمایل به خوردن گوشه های کتاب درسی خودش در مدرسه رو داره طوری شده که. دیگه به تغذیه هاش دست نمیزنه من باید به چه دکتری مراجعه کنم لطفااا راهنماییم کنید
- بالابودن گلبول سفید علتش چیه
پسرمن ۲ سال ودوماهشه ی هفته پیش تب کرد وادرارمکررداشت بردیم دکتروبراش آزمایش ادارنوشت توآزمایش ادارش جلوی کتون دوتامثبت اومده بود بعدبردیم پیش متخصص آزمایش سی بی سی براش نوشت ک گلبول سفیدش ۳۷ هست میخوام بدونم این بالا بودن گلبول نشانه ی چی میتونه باشه
- رشد کودک
باسلام..دخترم با وزن ۳۵۰۰ بدنیا اومد ..یازده ماهگیش وزنش کردم ۸۳۰۰..بنظرتون وزنش خوبه؟بچه یازده ماهه استاندارش چن کیلو باید باشه؟

