Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- شربت زينک سولفات
سلام آقاي دکتر دخترم 18ماهشه و خيلي بي اشتهاست فقط شير منو ميخوره غذا اصلا نميخوره يا نهايت 2لقمه کاملا نسبت به غذا بي ميل هست اسهال هم شده بود ميتونم بهش شربت زينک سولفات روزي 2 سي سي بدم براي اشتها؟؟
- عفونت گلو نوزاد
سلام من نوزاد دوماه ونیم دارم سرفه و گلو درد داره با سرفه کردن درد میگیره گلوش میشه چرک خشک کن بهم معرفی کنید
- میزان خوردن شربت سفیکسیم
میزان خوردن شربت سفیکسیم ۱۰۰ در کودک سه سال و نیمه با وزن ۱۵ کیلو چه قدر است ؟
- مشکل کودک
با سلام .پسر دو ساله دارم که حدود یک هفته ای میشه آب دهنشو بد قورت میده و باعث نگرانی ما شده .البته دکتر کودکان بردم و ویزیت کردم شربت سودوافترین هر هشت ساعت میخوره.ممنون میشم راهنمایی کنید
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسرم دوماه و شش روزشه سه روز پیش واکسن دوماهگیشو زدم بعد از واکسن صداش گرفته امکان داره به خاطر واکسن باشه شیر هم خوب میخوره دیشب بردمش دکتر شربت نئو تادین براش نوشته به نظر شما تاثیر داره که بهش بدم
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
- ترس
سلام اقای دکتر من دیروز سوالمو پرسیدم ولی ریپلای شده سوالم اما جوابی ندادین_ ۱ماه پیش ک من دخترمو برده بودم حموم و تو حموم درقفل شده بود گیر کردیم و چندبار شوهرمو صدازدمو وخونه نبود مجبورشدم شیشه اشو بشکنمو با دخترم ک ۲سالو ۵ماهشه بیام بیرون بالاخره جفتمون خیلی ترسیدیم والان هروقت ک دخترمو میبرم حمام به زور میادو همش گریه میکنه ترسیده خونمونم عوض کردیم بازم میترسه ک ببرمش چیکار باید بکنم لطفا کمکم کنید
- استامینوفن زیاد
سلام منآقای دکتر پسرم ۳/۵ ساله ۱۸ کیلو وزن داره تب داشت هر ۴ ساعت ۱۰ سی سی استامینوفن میدادم بهش ی ۱۰ سی سی آماده گذاشته بودم رفته خودش برداشته ۲ ساعت بعد خورده یعنی بعد ۲ ساعت ۱۰ سی سی استامینوفن خورده چیکار کنم؟مشکلی پیش نیاد لطفا راهنمایی کنید ممنون
- تب نکردن بعد از واکسن ها
سلام کودک ۱۸ماهه ام بعد از واکسن ها ۴و ۶و ۱۸ماهگی تب نکرد خیلی خفیف بود ایا این علامت اثر کردن واکسن هاست ؟ ۱
- شیر
با سلام خسته نباشید...پسر من ۲۱ماهشه...و شیرخشکیه...الان ۴ روزه که شیرخشکشو قطع کردم....روزا ایراد نمیگیره ولی شب موقع خوابش که میرسه فقط شیرخشک میخاد...شیر پاستوریزه هم گرم میکنم و شیرین...ولی نمیخوره مزه شو میفهمه...ولی شیر موز پاکتی رو یکبار امتحان کردم...پذیرفت و خوابید.بنظرتون من چیکار کنم.
- یبوست کودک
سلام پسر من ۴ سالشه خیلی وقته دیر به دیر دستشویی میره ۷ روز ۸ روز یکبار خودش رو نگه میداره متخصص بردم ازمایش داد فقط اهن بدنش کمه که شربت نوشت برای یبوستش شربت لاکتولوز نوشت که فایده نداره چیکار باید بکنم هر باز شیافت بزارم ضرر داره یا نه راهنمایی کنین توروخدا
- شربت فارمنتین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال و نه ماه دارد. سرما خورده، ایریزش بینی دارد و چشماش هم کمی خیس میشود. عطسه دارد. گلو درد دارد. شربت پلارژین بهش میدم. آیا میتوانم شربت فارمنتین ۶۴۳ بهش بدم،؟ به چه میزان؟ متشکرم برای وقتی که میگذارید. پسرم خدمت شما پرونده دارد از بدو تولد تا الان پزشکش شما هستید . با افتخار برای ما
- وزن کودک
سلام دخترم 40 روز زود ب دنیا اومد الان 17 ماه و نیمشه 8700 وزنشع وزن تولدش 2200 گرم بود به هیچ عنوان غذا ب جز شیر خشک نمیخوره
- آنفولانزا
سلام پسرم 9سالشه آنفولانزا گرفته به شدت سرفه میکنه خلط داره تب ولرز داره چه دارویی بهش بدم
- مصرف قرص کلیدینیوم سی ۷ سال
برای کودک ۷ ساله که رفلاکس معده دارد میتوان قرص کلیدینیو م سی را جهت رفع رفلاکس استفاده کرد
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- سرماخوروگی
سلام آقلی دکتر پسر دوسال و نیمه دارم سرماخورده دوردزه . چه دادویی بهش بدم و بینیش هم ابریزش زیهد داره و صداش گرفته

