سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و ده ماهشه. چند روزی هست هر چند وقت در روز میگه پام درد میکنه.
همش در حال جنب و جوشه بعداز ظهرها هم اصلا نمیخوابه. چیکار کنم؟ ازمایش لازم داره؟
پا درد
by | 12/10/2022
by | 12/10/2022
Please login or Register to submit your answer
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
کودک ۲ ساله من چند روز شده که مدفوعش بدبو و چسبناک هست،کلا یبوست داره ولی این مشکل جدید است. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
سلام خسته نباشید پسرم ۶ سالشه ۱۶ کیلو. سه روزه سرفه خلط دار می کنه سیموسپان میدم. گلوش فقط یکم قرمزه. روز اول ۳۷.۳ تب کرد بعد قطع شد الان تب نداره. همون سیموسپان کافیه؟ یا باید بیارم شاید انتی بیوتیک بهواد؟
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
سلام تو گوگل خوندم که دکترا گفتن استفاده از روروءک برای بچه بد است و برای ستون فقرات مشکل ایجاد میکند، دخترم نه ماهشه هنوز استفاده نکردم براش .ایا شما میفرمایین بد است یا نه؟؟؟؟
سلام دکتر پسرم ۱۴ ماهشه وقتی نوزاد بود حدود یکی دو ماهه موقع آروغ گرفتن پیشونیش دو سه بار محکم به استخوان ترقوه خودم خورد یه کم گریه میکرد آروم میشد تازگیا هم چند بارسرش خورد به در و دیوار از چهار پنج ماهگی قسمت بالای سر و پشت سرشو چنگ میزنه الان هم همین طوره ربطی به این ضربه ها نداره ؟استرس دارم
باسلام وخسته نباشید عذرخواهم پسرمن یک سالشه قبلا خیلی غذا میخورد ولی اونقدی چاق نمیشد الان یه هفتس ک اصلا دهنشو باز نمیکنه و داره لاغرمیشه چیکاکنم...
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دو سالشه بهترین راه برای تراشیدن مو که موهاش رشد کنه .با ماشین هستش یا تیغ زدن ممنون
سلام خسته نباشید، من واکسن ۱۸ ماهگی دخترمو نزدم الان ۲سالو ۶ماهشه اگر بزنم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
سلام دخترم ۲۰ ماهشه حساسیت ب پروتین گاوی داره تخم مرغ لبنیات مغزیجات موز نمیتونه بخوره الان من ویتامین ک از اینا میگیره چجوری تامین کنم و از شیرم میخام این ماه بگیرم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه امسال مهد بردمش ولی از وقتی رفته همش آبریزش بینی و سرفه داره دکترم میبرمش یه مدت خوب میشه دوبار ه شروع میکنه چی میتونم بهش بدم که کمتر مریض بشه ممنون میشم جواب بدین
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم دوهفته پیش یه خراش سطحی دوسانتی پشت سرش برداشت بعد که زخمش خشک میشد دخترم میکندش الان دو روز هست که اطراف اون زخم قرمز شده و سه تا دونه چرکی کوچولو زده من با بتادبن یه بار شستمش و چند بار بتامتازون زدم ولی خیلی نگرانم خطرناک نیست ؟ آخه پوست همون ناحیه قرمز شده نکنه عفونتی شده باشه
با سلام دخترم بعلت سرفه زیاد دکتر بهش شربت سفکسیم داد هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی .. دوسال ونیمشه ؛ میخواستم بدونم تا چندروز باید بهش بدم؟
سلام و وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۴ کیلوگرم. چند روزه سرفه میکنه و الان هم سرفه و عطسه داره. تب نداره. چه شربتی میتونم بدم؟
سلام آقای دکتر. پسرم سه سال و دو ماهشه وزنش ۱۳ کیلو. از دیروز آبریزش بینی داره. الانم درجه حرارت بدنش ۳۷ هست. شربت کوریزان بدم؟
سلام وقتتون بخیر جناب دکتر میزان مصرف این شربت برای پسر بچه هفت ساله با وزن ۳۸ کیلوگرم چقدر است ؟