Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده چربی
در کنار سر دخترم کنار شقیقه یک توده هیپواکو باابعاد ۳۲ در ۱۱هست ایا این توده خطرناک است؟
- سلام من به دخترام که دوقلو هستن وپنج ساله هستن این شربت رو که دادم سرفه نداشتن ولی الان درگیر سرفه شدن چکار کنم دارو رو قطع کردم ولی سرفه قطع نمشه
لطفا راهنمایی کنید ممنون
- آروغ زدننوزاد
سلام آقای دکتر کودک دوماهه من رفلاکس داره، تا کی باید آروع بگیرم؟کی خودش آروغ میزنه چون شبا خوابش میپره
- پا کوبیدن کودک در خواب
کودک ۵ ساله م در خواب پا میکوبید علت چیست با تشکر
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲ سال و هفت ماه با وزن 18کیلو
دو روز هستش ک دخترم تب ولرز داره همراه با گلو درد وتو خواب بد نفس میکشه
- باقیمانده انتی بیوتیک
سلام، دخترم ۷ ساله هست با وزن تقرببا ۱۹، دکتر برای سرفه های شدید و بی وقفه ش ازیترو ۲۰۰ نوشت بمدت ۵ روز، روز اول ۵ سی سی و چار روز بعد ۳ سی سی، دیروز روز اخر مصرف دارو بود ولی نصف دارو باقیمانده!!!طبیعیه یا حتما تا اخر دارو باید مصرف بشه؟؟؟؟؟
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
- مدفوع
سلام روز،بخیر ،پسرم ۲۱ ماهه است و۴ روزه دفعات مدفوع بیشترو شل شده است بعدمدفوع مانند کف دفع میشودیا ابتدای مدفوع کف دفع میشود گاهی مواقع هم میگه دلم درد میکنه کمی هم بی قرار شده وکم اشتها میخواستم ببینم چکارشده و چه غذاهایی بدم ،ایا از خوردن میوه های فصل ممکنه باشه،خیلی متشکرم❤
- مقدار مصرف امپول بتامتازون برای کودک س سال
سه روزه سرفه شدید همراه سرما خردگی تب
- میزان مصرف آفاکلاو ۶۴۳
آقای دکتر سلام و درود ،پسرم ۸ سال دارد و ۳۰ کیلو گرم وزنش هست ،دکتر کودکان جهت عفونت سینوسی ،۱۰ سی سی آفاکلاو ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت تجویز داشتن ،لطفا نظرتون رو بفرمایید ،واقعا شک دارم ،باتشکر
- جراحی لوزه
سلام دخترم 28کیلو وزن داره وشش سال ده ماهشه.الان دوماه هست با خوردن کوچکترین سردی مثل آب سرد یا بستنی سریع لوزه هاش ورم میکنه و تو بینی حرف میزنه.تب میکنه در واقع سینوس هاش هم سریع چرکی میشن به همراه ریه واقعا خسته شدم از بس دارو وچرک خشک کن دادم به نظر شما لوزه اش رو جراحی کنم خوب نمیشه.
- بی اشتهایی وعدم وزن
سلام پسرم حدود ۸سال سن داره قدش ۱۲۱وزن۲۱است خیلی غذا بد میخوره حبوبات اصلا در غذا نمیخوره فعالیتش زیاده وخوابش نسبتا کم به هیچ عنوان ظهر نمیخوابه وزنش تغییر نمی کنه تو را خدا چه کار کنم ولی هوش بالایی داره خدا را شکر
- شلی عضله بدون هیچ نوع مشکل مغزی
- روش مصرف آیزترو
سلام پسرم هفت ساله است شربت آزیترو ۲۰۰ bda-zin رو برای گلودردش گرفتم روش مصرفش چجوریه
- سفکسیم ۱۰۰
آیا مصرف سفکسیم ۱۰۰برای عفونت گوش و گلو خوبه؟ومیزان مصرف این دارو برای کودک ۳ساله باوزن ۱۵ کیلو گرم چقدره؟ودر چه فاصله زمانی باید مقدار تعیین شده مصرف شود؟
- یوبوست
دختردوساله او دوماهه یوبوست داره وهر دوهفته باشیاف شکمش کارمیکند الان ده روزه یوبویته لاکتولوز فیشر وهر دارویی روامتحان کردم.حتی پارافین خوراکی چ کنم
- سرماخوردگی
دخترم ابریزش بینی داره الان دو هفته است ولی تب نداره میتونم اموکسی سیلسن ۱۲۵ بهش بدم ؟
- کودک ۱۷ماه در مورد یبوست ومقعد
سلام خسته نباشید دختر ۱۷ماه دارم مقعدش اولش یکم ترک خورده بود ولی الان یکم زده بیرون باید چیکار کنم شکمش هم هر دو روز در میون کارمیکنه
- چشم
سلام من ی پسر هشت ماهه دارم جدیدا متوجه شدم که وقتی به سمت چپ نگاه میکنه انگار یکی از چشماش حالت چپ شدن پیدا میکنه لطفا راهنمایی میکنید
- کمر
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 20ماهشه بعضی وقتا دست از کمرش میگیره اما گریه نمی کنه به نظر شما مشکلی نیست احتیاج به معاینه هست یا نه؟ دنده آخر سمت چپش یه ذره برجسته است عکس گرفتیم ازش ستون فقرات نرمال بود به نظر شما اینا ربطی به هم ندارن ؟یه کم نگرانم لطفا راهنمایی کنید ممنون از لطفتون

