Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کار کردن زیاد از حد شکم نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید
من پسری ۵ ماه دارم و یکدفعه مدفوعش زیاد شد. در روز ۵ تا ۶ بار مدفوع میکنه وهم شیر خودمو میخوره همم شیرخشک به عنوان کمکی بهش میدم میخواستم بدونم علتش چیه وچیکارمیتونم بکنم؟ تازگی ها لاغرم شده واشتهاشم خوبه. بخاطره دندونه اسهال نیست رنگشم زرده.
با تشکر
- چشم نوزاد
- زیاد خوابیدن نوزاد
سلام ممنونم تشکر که سوال قبلی رو جواب دادین سوالم اینه که دخترم خیلی میخوابه هم روزا هم شبا شیر خودم رو میخوره مثلا ۱۱شب میخوابه تا ساعت ۱۰صبح بعد از اون هم روزا یک یا دو ساعت بیدار باشه دوسه ساعت هم میخوابه تا شب این نگران کرده که طبیعی هست
- شیر خشک
سلام پسر سه ماهه ای داریم که شیرخشک گیگوز میخورد بهش حساسیت نشان داد نان ااچ ا دادم حالا دیگه نمیخوره خیلی بوی اهن میدهد مزه شو دوست ندارد الان بهش چی بدم
- یبوسیت نوزداد 10 روزه
- خواب نوزاد
سلام ببخشید نوزاد سه ماهه ای دارم .روزها خیلی کم در حد یک ساعت می خوابد ولی شب ها را هشت نه ساعت می وابد ایا این کم خوابی اش مشکلی دارد ؟؟
- دور سر نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم موقع تولد دور سرش35/5 بود الان که 9ماه و 12 روزش است شده 42 بنظرم طبق نمودار نیست و کم می باشد لطفا راهنمایی کنید اگر کم است چکار باید بکنم لازم بذکر است تا الان قطره هاش بسیار نامنظم بهش دادم
- غذاي كمكي
سلام وخسته نباشي ،دخترم وارد ٥ ماهگي شده چون تو بيداري شير نميخوره و گرسنه ميشه دستش رو ميخوره امكان داره از اين ماه غذاي كمكي رو شروع كنم وتو خواب هم شير خودمو بخوره؟ممنون بابت پاسخگويي
- تغذیه
سلام آقای دکتر برای کمبود وزن دختر شش ماه ونیمم به شما مراجعه کردیم ،مسائلی که گفتید را انجام دادم فقط نمیدونم در روز چه مقدار آب جوشیده سرد بدهم با تشکر
- نفع معده
سلام خسته نباشیددخترم دوماهشه بردم دکتربراش رانتدین نی نی کر اهورانی نی داد بعدبراش سنونوشت گفت خوب نشدببرسنو بگیربردم دکتردیگه باز رانتیدین باقطره استامینوفن سوسوانسیون دادبرای چی خوبه قطره استامینوفن
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- قطره باکتی ماید برای نوزاد دوماهه استفاده کرد
وقت بخیر چشم چپ پسرم قی میکنه یکم و اشک میاد چقد قطره باید بریزم
- گریه کردن دخترم
سلام روزبخیر دخترم۲۱روزه بدنیااومده شیرخودموخوب میخوره ولی زیادگریه میکنه یه ذره میخوابه بیدارمیشه بازم گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟آیاخطری داره یکمی بهش قطره استامینوفن پاراکیدبدم؟
- 1400
سلام آقای دکتر پسرم36هفته دنیااومدونارس بودنه روز بستری وباحال خوب مرخص شدالان هفت ماه نه روزه است الان در حال حاضر به روی شکم وبرعکس غلت میزندوتازه دوروزه که به عقب یا به اطراف خودش میکشه وخیلی کوتاه باکمک دستاش اگر زبه حالت نشسته بزارمش میشینه آیااینکه خودش نمیشینه وچهاردست وپا نمیره نرمال است واینکه اگر من کمکش نکنم نمیشینه امابازی وغذاخوردنش خوبه آیانرمال است
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- واسه همه غذا ها عوق میزنه
سلام روزتون بخیر دختر من ده ماهشه سکسکه های فروان داره غذا نزدیک دهنش میبرم عوق میزنه اشتها یه غذا نداره دو ماهه اصلا وزن اضافه نکرده ولی شیر خشک رو خوب میخوره و گلوش چند وقته خس خس میکنه زینک هم دادم فرق نکرد انقدر هین غذا خوردن عوق میزنه که بالا میاره مشکلش چیه چیکار کنم
- غذا کمکی
سلام . دخترم ۵ ماه و ده روزشه. واسش فرنی ارد برنج شروع کردم. ارد برنج و کمی شکر با شیر مادر یا شیر خشک. دو روز مختلف یک قاشق مربا خوری یک بار در روز دادم. هر دو روز بعد از ۴تا ۵ ساعت دلدرد شد. علت چیه باید چکار کنم ؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم یکسال ویک ماهشه فقط ابریزش داره باگاهی عطسه این ابریزش چندروزی هم هست کم ادامه داره چی بدم خوب بشه؟
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر. برلی نوزادی که زرده تخم مرغ میخوره اگه به حاش تخم بلدرچین بدیم چن تا زرده ی بلدرجین می تونیم بدیم چون زرده بلدرچین کوچیکه
- ناف نوزاد
سلام نوزادم ۴۸ روزشه چند روزیه یه گردی کوچک بغل نافش درامده چی میتونه باشه؟ خودش خوب میشه؟رنگشم صورتی

