Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام دخترم ۳سال و۱۱ماهشه امروز تب کرد تبشم ۳۷ و۷درجه بود واسه پایین اوردنش چیکار کنم ممنون
- یبوست
سلام دکترجان خداقوت پسرم۱۵ماهشه الان چند روز خیلی سخت مدفوع میکنه واقعا اذیت میشه مدفوع هم خیلی خشک هست به نظرتون چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید متشکرم
- عادت کردن گوش
سلام خسته نباشید پسرم دوسال و ده ماهشه برای معاینه روتین تحت نظر شماست از لحاظ شنوایی وقتی به دنیا اومد مشکلی نداره والان هم تمام صداهارو میشنوه حتی اهسته سوالم اینه ک یه دوماهی میشه همش با دوتا دستاش جلوی گوششو میگیره وبازی میکنه خیلی تکرارمیکنه ایا اشکالی داره؟؟ ممنونم
- سرماخوردگی
بچه پنج ساله بعد از یک هفته که از سرما خوردگیش گذشته تازه تو دماغی حرف میزنه و گاهی تک سرفه میکنه شربت پلارژین میخوره با مونته لوکاست یعنی باز مریض شده؟
- قرمزی چشم
سلام وقتتون بخیر دخترم چند روزی میشه چشمش ترشحات زیاد داشت و قرمز بود قطره باکتی ماید ۱۰ رو براش گرفتم هر ۸ ساعت یه قطره براش استفاده کردم و با اب گرم و چای هم پاکش میکردم ترشحاتش کم شده ولی قرمزی چشمش خیلی زیاد تر شده به نظرتون الان چی براش استفاده کنم چشم پزشک تا بعد از تعطیلات نمیان
- تابه تاشدن چشم
سلام دکترپسردوستم تقریبایکسالشه میگه عصری خوابیده بعدسه ساعت بیدارش کردم چشاش تابه تا شده وهرچقدباهاش حرف زدیم اثلا متوجه نمیشده میشه علتشوبگیدوبایدچکارکنه
- شربت ستادین دی سی
پسرم ۸سالشه سرفه خلط دارشدیدداره میتونم ستادین دی سی روبهش بدم
- تزريق دگزا براي اطفال
سلام دختر ١٥ ماهه دارم كه پنج روز ميشه كه كروپ شده سرفه هاي شديد همراه با آبريزش بيني ولي بدون تب شربت بلارزين كيدز دادم فعلا بهتر نشده ميخواستم بپرسم تزريق دگزا در كودكان زير دوسال مجاز هست ميتونم يك چهارم آمپول دگزا تزريق كنم ؟
- قطره آهن و یبوست
پسر ۱۰ ماه دارم،قطره آهن که بهش میدم یبوست میگیره،چه قطره ایی پیشنهاد میدین که یبوست نیاره
- پسر من ۲ سالش گوشش بلبلی با چسب گوش درست میشه
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره
- پاسخ
سلام خسته نباشید اقای دکتر من پسرم ۵ سال نیمش هست از موقعی که به دنیا امد ریفلاکس معده داره تا الان باید چیکار کنم خوب بشه الرژی هم داره برای الرژی چیکارکنم
- خراب شدن سینه
دخترم ۶ سالشه از وقتی که به مهد میره کلا سینش خرابه و خلط با عفونت داره هر دو هفته پیش دکتر اطفال هستم انتی بیوتیک و هیدروکورتیزون میده یه هفته خوبه دوباره مریض میشه
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرم ۲۳ ماهشه یبوست شدید داره اصلا به سختیدستشویی میکنه بهش پودر پیدرولاکس دادم نمیخوره اگه هم بخوره جرعه جرعه میخوره که تاثیری واسش نداره همچنین شیاف گلیسرین استفاده کردم تاثیر نداره. میخواستم راهنماییم کنید که چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- توت فرنگی
باسلام وخسته نباشید خدمت شما،مصرف میوه توت فرنگی برای کودک 10ماهه مشکلی ایجاد میکند؟سلامت باشید
- شربت سنادین
سلام پسرم ۳ ساله هست شربت ستادین بهش ۶ سی سی دادم آیا ضرر داره براش اتفاقی که نمی افته؟
- آمپول بتامتازون
سلام وقت شما بخیر، آمپول بتامتازون برای درمان سرفه و آلرژی در کودکان چه مدت بعد از تزریق، تاثیر در بهبودی نشان میدهد؟
- اسهال
سلام پسرم ۵سالشه ۳روزه اسهاله شربت لوپرامید بهش میدم اصلا تاثیر نداره باید چه اندازه بهش شربت بدم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- ميزان دوز سفكسيم
سلام خسته نباشيد پسرم ٣ سال و ١٠ماهشه و وزنش ١٤/٩٠٠ كيلو ميزان دوز سفكسيم چند سي سي هر ١٢ ساعت هست؟
- درددورناف درکودکان
سلام برادرم که هفت ساله است حدود نه ماه پیش گفت که دلش درد میکنه وپزشک برایش ازمایش وسونوگرافی نوشت که سونوگرافی کاملا سالم بود وازمایش هم طبیعی بود به جز ازمایش مدفوع که wbcیا همان عفونت دیده شد که پزشک تشخیص داد روده متحرک شده ودارو داد بهد از دوهفته دارو خوردن دوباره ازمایش داد و عفونت برطرف شده بود یعنی در ازمایش مدفوع دیگر wbcمشاهده نشد ودرد دلش هم تقریبا خوب شد یعنی دیگر مثل سابق دل دردش دایم وبا شدت نبودولی به ندرت میگوید که دورنافم درد میکنه وبعد از چند دقیقه استراحت میگوید خوب شد ودوباره به فعالیت وبازی خود ادامه میدهد البته در این نه ماه فقط یک بار تعداد دفعات دل دور نافش زیاد بود ولی بازهم میزان دردش کم و بعد از چند دقیقه خوب میشد که دوباره ازمایش وسونوگرافی داد هر دو کاملا سالم بودند وwbcهم در مدفوع دیده نشد.میخواستم بدونم علت درد دور نافش که هراز چندگاهی وبه ندرت درد میکنه وبعد از چند دقیقه خوب میشود چیست؟؟؟؟؟ البته الان که اول ابتدایی است در روزهایی که مدرسه نمیره اصلا نمیگه که دور نافش درد میکنه ولی وقتی مدرسه میره میگه دوره نافش درد میکنه وبعد از مدرسه هم حرفی از درد دور نافش نمیزند . برادر بزرگم هم وقتی کوچیک بود موقع مدرسه میگفت دلش درد میکنه ولی الان که بزرگ شده دلش خوب شده است ایا ممکن است برادر کوچکم هم مثل برادر بزرگترم باشد وبا بزرگتر شدنش درد هراز چندگاهی دور نافش خوب شود. .اگر میشود راهنمایی کنید که چیکار کنیم چون دکتر خیلی بردیم ولی هرکدام یه چیز میگن یکی میگه از استرسه یکی میگه از معده است و....(محل درد چهار انگشت روی ناف است)ممنون

