Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه زدن بدن
سلام اقای دکتر.دخترم ۲سال نیم داره صبح که از خواب بیدار شدیهو بدنش دانه زددانه ورم میکنه بعدازچنددقیقه کم میشه دوباره دانه میزنه این دانه زیادشدبعضی جاش کم شدبعضی جاش دوباره همونجا میزنه میخواستم بدونم علتش چیه ممنون
- سوختگی خفیف دست
سلام،من پسرم۲۲ماهش ۱۲کیلو وزنش یادم رفته هر۱۲ساعت باید چند سی سی آموکسی سیلین ۱۲۵ بخوره؟
- سرماخوردگی
با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک دوساله ام چند روزی هست سرما خورده آنتی بیوتیک مصرف میکنه وبااینکه راه بینیش بازه خروپف میکنه آیا دلیلش میتونه داشتن لوزه سوم باشه در اینصورت راه درمان چیست
- قطره آهن
سلام آقای دکتر بچه من۱۱ماه س قطره سیدرال میدادم ۱میلی ،الان دکتر گفته ۱میل و نیم.چند وقت پیش هم فروزومال ۱۱ میدادم. سوالم اینه زیر چشمش حتی وقتی خوابش پر شده هاله بنفش رنگ کمرنگ داره.این یعنی کم خونی؟ قطره رو با فاصله از شیر هم میدم.درضمن زینک هم دکتر تجویز کرده اونم با فاصله از آهن میدم. شرمنده م که طولانی شد خداقوت
- سرفه کودک
سلام پسرم ۴ ساله است بعد از چند روز تب مجددا پیش متخصص بردم سرفه های تک تک داشت فقط گایافنزین دادند،بعد ۵ روز سرفه هاش خیلی زیاد شده و شب ها تو خواب هم سرفه میزنه،چه دارویی بهش میتونم بدم
- شربت آموکسی سیلین250
برای دخترم که 17کیلو وزن داره و گلو درد وبدن درد داره چند سی سی شربت آموکسی سیلین 250بدم
- علام عفونت ادراری واژنش بو میده چه دارویی بدم
برای عفونت ادراری دخترم یکسال و نه ماهش چه دارویی بدم واژنش بو میده عفونت ادراری احتمال زیاد داره
- غذانگه داشتن دردهان
دختری چهار ساله دارم غذاتودهنش نگه میدارد زود قورت نمیده
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه الان چند وقته مدفوعش سفت شده ببخشید اول دفعش ک میاد خیلی سفت سیاه بعدش بهتر میشه علتش چیه؟؟؟
- پاسخ بهکودک
پسرم حالت تهوع اسهال. دردشکم ولی اشتهای داره چیکارکنم
- افتادن ناخن دختر ۶سالم
همه ناخن های دست وپای دخترم یکی یکی جدا شدن میفتن پارسالم همین موضوع پیش اومد و دکتر یه سری ویتامین نوشت میخوام بدونم دلیلش چیه؟ نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- استفراغ
سلام دکتر عزیزپسرم سه سال و سه ماهشه استفراغ وتهوع داشت بردم دکتر متخصص گفت که سرم و آمپول اندانسترون که ریختن توسرم وزدن.ودیگه بالا نیاوردبعدازاون.امانگرانم کرد گفتم ک گاهی اوقات میگه مامان دلم درد میکنه گفت خانم اگه استفراغ ادامه داشت بیاریدبستری بشه ممکنه روده اش پیچ خورده باشه.علائم خاصی داره این پیچ خوردگی و آیا ممکنه.؟وخواستم بگم خدای هستی بهتون خیربده بابت این سایت که راه انداختین
- دخترم سرما خورده ۵ سالش هست
سلام خدمت آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست سرما خوردگی داره سرفه ی شدید در شب ها می کنه باید چی بهش یدم
- تخم مرغ
سلام پسرم چندروزه رفته تو۸ ماه میتونم بهش تخم مرغ بدم
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم
- باد فتق
سلام من نوزادم ۴۲ روزشه و دچار باد فتق شده است به نظر شما باید عمل کنیم یا بعد از یکسالگی عملش انجام شود و نوزاد من داعما زور میزند در حدی که صورتش کبود میشود بعد از عمل این حالت رفع میشود
- توده زیربغل
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید
اقای دکتر ی موضوعی هس که خیلی ذهنمو مشغول کرده ممنون میشم راهنماییم کنین
بنده ی کودک ۴ساله دارم که ی توده زیربغل سمت چپش هس ی بار تو شهرمون بردم دکتر نوشت سونو گفتن که چربیه و هیچ مشکلی نداره خاستم اگ میشه شماهم ی راهنمایی بکنین خودشم نرمه با دست زدن جابه جا میشه - کم کاری تیرویید وکم بودن ویتامین دی و کم خونی مینور و اهن
سلام دکتر دخترم ۸سالشه تیرویسدش ۵.۸ هستش کم خونی مینور داره وفرتینش۲۱وویتامین دی اون ۲۶ البته هر۲ماه قرص ویتامین ۵۰۰۰۰مصرف میکنم ۴هفته اولش دونه ای یکی بود هموگلوبین خونش هم ۹،۸ هستش آیا تیروییدش ممکن بیشتر بسه و برا کم خونی اهن ومینورش باید چکار کرد
- خارش سر و صورت و عرق سرو

