Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم وزنش ۹ کیلو یکسالشه دکتر واسش آموکسی سیلین گفته صب و شب ۳ سیسی مقدارش درسته ؟ ممنون
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- چکاپ
سلام خدا قوت. آقای دکتر دخترم با وزن ۲۲۰۰ در فروردین ۱۴۰۲ به دنیا اکمد الان ۳۱ ماهشه وزنش ۱۱.۲۰۰. خوب غذا نمیخوره و شبها دیر میخوابه. من یک ماه پیش ازش آزمایش خون گرفتم آهن خونش ۱۰۷ و دخیره آهن ۲۲ بود. ویتامین دی ۳۳بود ولی mcv خونش ۷۳.۸ بود. دخترم اصلا قطره آهن استفاده نکرده آیا لازمه که استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنیم
- سرماخوردگی و سرفه
سلام پسرم دوسال و یکماهشه سرفه داره چه دارویی براش استفاده کنم؟
- آمپول ردکننده جنین در ماههای اول
آمپول ردکننده جنین در ماه های اول
- شکم درد
سلام وقت بخیر بچم نزدیک ۶ سالشه حدودا ۲۰ کیلو وزنش تب داره . سرش یکم درد میکنه و میگه شکمم درد داره. میل به غذا نداره برای شکم درد چی دارو بهش بدم؟
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- فاصله
سلام فاصله اهن نیوهم۱۰سیسی با شیر چقدر باشه ؟ مولتی که توش اهن داره چقدر؟
- ریزش مو درکودکان
باسلام .دختر۵ ساله من یک ماهه ریزش مو داره دوسه روز ریزش داشت بعد خوب شد بعد الان دوروزه باز موهای سرش میریزه
- دوز مصرف سفیکسیم100
با سلام و خسته نباشید دوز مصرفی سفیکسیم 100 برای دختر 27 ماهه با وزن 15 کیلو چقدره؟
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
دختری ۱ ساله و ۹ کیلو دارم چه میزان سفکسیم و هرچندساعت باید بهش بدم ؟
- کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۷سالشه یه مدته که وقتی میرم روستا بدنش دونه قرمز میزنه همراه خارش چند بار باصابون بشورم خوب میشه اما جاش میمونه دکتر بردمش گفتن از گردوخاک حساسیت داره میخواستم ازشماکمک بگیرم که چیکارکنم اینجوری نشه
- مدفوع سبز رنگ و شل و بسیار بد بو طفل ۲۰ماهه
سلام کلا مدفوع پسرم سبز و شل و بدبو هست و وزن روی خط نرمال داره خیلی ناراحتم علتش چیه و درمان داره یا طبیعی هست؟
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- شادرینگ
سلام خسته نباشید خواهش میکنم کمکم کنین یه دختر 8ماهه دارم الان 10روزی میشه چندین بار دیدم که یهویی بدنش میلرزه انگار آب یخ میریزن رو بدنش، نوارمغز بردم دکتر گفت هیچ مشکلی نداره سالمه، ولی گفت احتمال میدم شادرینگ باشه، پرسیدم تا کی میمونه این شادرینگ گف تا دوسالگی هست تو بعضی بچها هم قبل از دوسالگی از بین میره خواهش میکنم راهنمایی کنین منو خیلی داغونم برام توضیح بدین بیزحمت
- سلام پسرم ۴سال و۳ماهشه چندسی سی آزیترومایسین ۲۰۰بایدبهش بدم ۱۹کیلووزنشه
سلام پسرم ۴سال و۳ماهشه ۱۹کیلووزن داره چندسی سی آزیترومایسین ۲۰۰بهش بدم
- انگور
سلام دکتر کودک من 9 ماهشه میتونم بهش انگور بدم؟
- تهوع کودکان
سلام پسر من ده سال داره هروقت ماشین سوار میشه چه مسیر داخل شهری چه خارج از شهر حالت تهوع میگیره و استفراغ میکنه ممنون میشم قرص یا شربت معرفی بفرمایید . من خودم هم اینطوری هستم و قرص تهوع میخورم ولی نمیدونم به پسرم می تونم بدم یا نه. ؟
- سرفه
سلام اقای دکتر پسرم سرفه میکنه خلط دار .سینه اش خلط داره چیکار کنیم
- قرص فنازومکس
دخترم 6ماهشه قرص فنازومکس مشکلی براش نداره؟

