Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انفولانزا
سلام و درود ببخشید پسرم علایم انفولانزا داره و دکتر بردمش اموزشی کلام داده از دیشب اسهال شده از وقتی دارو خورده بنظرتون چکار باید بکنم ؟ ممنون
- قرص آسنترا۵۰
دخترم شش ماهشه و از شیر خودم تغذیه میکنه خوردن اسنترا برای شیردهی و نوزادم ضرر ی نداره ؟
- سرماخوردگی
سلام نوزادیازده ماهشه تب وسرفه ریزش آب بینی وچشم داره لطف کنی بفرمایید چه دارویی بهش بدم
- قرص تاوانکس برای کودک پنج سال و نیمه
من دخترم پنج سال و نیمه هست به مدت یک هفته به تجویز متخصص اطفال نصف تاوانکس ۵۰۰ رو هر روز خورد روزی یک بار مشکلی هم پیش نیامد آیا ممکن است صفحات رشدش آسیب دیده باشد و رشدش مشکل پیدا کند ؟
- شیرخشک
ببخشید من تا الان به دخترم شیر خشک ببلاک میدادم یکسال و ۴ ماهشه شیر خشکش پیدا نمیشه چی جایگزین کنم که معدش بهم نریزه ببلاک خیلی خوب بود ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام دخترم گلوش عفونت داره سفکسیم صد چقد بدم
- مدفوع روشن
سلام ،پسر دو سال و نیمه ای دارم که بعضی وقتها مدفوعی روشن میشه ،همیشه اینجوری نیست اما احساس میکنم وقتی ژله میخوره اینجوری میشه ممکنه از خوردن ژله یا یه ماده غذایی باشه یا مشکلی هست
- یبوثت
سلام..فرزندی ۹ساله دارم که یک ساله دستشویی نمیره یبوثت داره و شلوارشو کثیف میکنه به روانشناس و پزشک مراجعه کردم یک ماه خوب شد اما دوباره شروع کرد و مثل قبل شد..چه کاری انجام بدم ک خوب بچه؟مشکل روحی داره فرزندم یا بیماریه؟باتشکر
- سلام دکتر
دختر ۲سالم یکی یا دوتا گیلاس خیلی ریز از درخت کند خورد صبح سم زده بودند درخت رو نمیدونستم یکم دوغ بهش دادم یکساعت و نیمه میگذره علائمی نداشته چه کنم؟
- سرفه
سلام آقای دکتر،بچه من 5سالشه چند دوره انتی بیوتیک استفاده کرده،آیا امکان داره از آمپول بتامتازون استفاده کنه؟
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین کودکان
با سلام و احترام پسرم دچار گلودرد و تب شده است ، وزنش ۳۰ کیلو گرم و نه ساله می باشد محبت بفرمایید مقدار و چگونگی مصرف شربت آزیتروماسین ۲۰۰ رو
- سرفه خشک
سلام آقای دکتر ،پسرم 3سال و شش ماهه هست سه روز پیش علایم سرماخوردگی داشت روز اول بیحالی و کمی آبریزش داشت بهش شربت سرماخوردگی کوریزان دادم الان آبریزش و یا تب نداره گرفتگی بینی داشت که اسپری بینی و بخور استفاده میکنم امروز دچار تک سرفه شده مخصوصا موقع خواب چه دستوری میفرمایید ممنونم
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد؟؟
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- کم اشتهایی
- موهای زائد روی اندام تناسلی نوزاد
سلام من نوزاد شش ماه دارم که چند وقت بعد،از به دنیا امدنش متوجه شدم مو روی بیضه هاش داره الان که شش،ماهشه هنوز داره و ززرگتر شدن موها علتش چیه من دوران بارداریم از ماه اول انوکسپارین روزی یکبار زدم تا آخر بارداریم و چندماه پروژسترون استفاده کردم میتونه علتش،ابنا باشه .
- بیماری لثه
سلام خسته نباشید پسرم ٢ سالشه .حدود٥روزه که لثه هاش خونریزی داره.دهانش بوی بد میده و لثه هاش متورم شده وقرمز شده...بردمش دکتر.دکتر دیفن هیدرامین و ویوله دوژانسین داده که استفاده کنه...وهمچنین آبسه هم داره که پماد دادن.میخواستم بپرسم آیا با اون قطره ویوله دوژانسین خوب میشه؟؟خودم که سرچ کردم علائم بیماری جینجیویت مزمنو داشت.لطفا راهنماییم کنید ممنون
- گوش
با سلام و خسته نباشی مدتیه که پسر 5 سالم گاهی صدایی مثل سوت کشیدن یا خشخش در گوشش احساس می کنه و معمولا شبها قبل از خواب بیشتر اینو احساس می کنه. ممنون میشم راهنماییم کنین چون به دلیل کرونا نمی تونم ببرمش پیش پزشک و خیلی نگرانم
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- جای واکسن
سلام.پسرم 54روزس جای واکسن بدو تولدش چرکی شده ورم کرده چطورتخلیه میشه آیا میشه بادین تخلیه شده یاپماد

