Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز خسته نباشید پسرم ۴ ماه ۲۰روزشه و سرفه و گرفتگی بینی داره بردم پیش متخصص قطره پلاژین و اسپری نورمونیکس و آزیروسین ۲۰۰ داد و حالش تغییری نکرده و احساس میکنم بدتر شده لطفا راهنمایی کنید میترسم دوباره ببرم بستری کنن
- چرکی چشم کودک
قطره باکتی ماید چجوری استفاده کنم برا دخترم ۳ سالشه
- برای بچه چهار ماهه دوسی سی خیلی نیست
برای بچه چهار ماهه دو سی سی خیلی نیست
- جلوی سرنوزاد
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم جلوی سرنوزادچندماهگي بايدبسته شود.بچه من 2ماه نیم داره انگاربسته شده مشکلی پیش مياد
- مصرف شربت ستادین دی سی
سلام خسته نباشید،همسرم هفته پیش سرماخوردگی داشت که بامصرف داروی ستادین دی سی خوب شد امروزدخترم که ۳سالونیمش هست،همین سرماخوردگی روگرفته ایامیشه شربت ستادین دی سی بهش بدم؟ علائم سرماخوردگی مشابه سرماخوردگی همسرمه
- سلام اقای دکتزنوزاد پنج ماهه دارم ک رفلاکس داره دکتر شیرببلاک ال اف نوشت چون مجرای معده اسیب دیده بود الان نیست دیگ ال اف میتونم شیر ایزومیل بدم یا نه بعد وزنـمیده یا ن
- ادرار نکردن کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۱۸ ماهشه الان تقریبا ۱۵ ساعته ادرار نکرده چیکار کنم؟
- ضربه زدن سر
سلام اقای دکتر وقت شما بخیربچه یکساله۳ماه دارم خیلی لج بازه بهش ک نه میگی سرشومیکوبون زمین البته قبلن فقط خوابش میومد باگشنه بود جلب توجه میکرد الان سرلجش اینکارومیکنه چیکارباید بکنم؟
- یبوست کودک ۶ ماهه
پسر من خوب آروغ میزند گاز معده دفع میکند خوب شیر میخورد تقریبا یک ماه هست که اصلا مدفوع نمیکند وهر ۴ یا ۵ روز با شیاف گلیسیرین مدفوع میکند و اصلا هم گریه یا تب یا ... ندارد مشکل خاصی دارد
- دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۴ساله
دخترم یه ویروس گرفته که خودمون هم همینطور بودیم دو روز تب و گاهی هم تک سرفه..چون مسافرت بودم دسترسی به یه دکتر خوب نداشتم این داروها رو دادم البته الان تبش قطع شده ولی اسهاله...من از روز اول بهش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ میدادم(ایرانی)میشه دور مصرفیشو شما هم بهم بگین اشتباه نکنم چون دکتر خودم گفتن یه ویروس جدیده...دخترم ۲۲کیلوس
- عفونت چشم
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. دخترم ۶ سال و نیمشه.از چشمش ترشح زرد رنگ میاد بیرون و کمی هم انگار چشمش متورم شده.نمیدونم از چیه،سرما هم خورده تازه.ممنون میشم راهنماییم کنین که چی استفاده کنم براش که خوب شه.توی خواب هم ترشح داره چشمش و خشک میشه ترشحات و براش آزاردهندست.برای سرماخوردگیش هم لازمه آنتی بیوتیک استفاده کنه ؟زنده و موفق باشین
- امیر
سلام پسرم دو سالو هفت ماهشه اسهال زرد رنگ چسبناک داره لطف کنین راهنمایی کنید
- شیر خشک
سلام میتونم شیر خشک نان دو رو یه هفته مونده به شش ماه به بچه بدم ؟ سپاس
- گوارش و غدد
سلام بچه ام استفراغ کرد بدون اسهال.به علت تکرر استفراغ تحریک شد و کمی خلط خونی داد..17شهریوربستری شد..مشکل گوارش بهبود پیدا کرد..دیدم دارن هر روز ازمایش میکنشش..مقدار اسید خونش هفت و نیم بود به وزن نوزاد9800هفت ماهه نمیخورد بچه بازیگوش و طبیعی..ترخیصش کردم با مسیولیت خودم تا ببرمش متخصص غدد..اما الان تب میکنه و کمی اسهال داره شیرش رو کم کم در وعده های بیشتر میدیم تا معده اش بهم نریزه..چیکار کنم نمیدونم دکتر
- حساسیت به پروتئین گاوی
با عرض سلام وخسته نباشید ... دختر هفت ماهه دارو که بع دلیل حساسیت به پروتئبتن گاوی نه گوشت و نه لبنیات گاوی مصرف نمیکنم.. اما از جایی که دیگه غذاهای کمکی باید بهش بدم خواستم بدونم مشکلی نیست ماست بز یا گوسفند بدم.. یا خودم مصرف کنم.. و این رژیم نخوردن لبنیات تا چه زمان ادامه بدم؟ ممنون
- وزن کم کردن نوزاد
سلام واحترام. تشکر آقای دکتر گرامی که وقت میزارین خداخیرتون بده. پسرمن یک سال ودوماهش وزنش 9 کیلو نیم. موقع تولد2 کیلو و700 بود. دکتربردم چک گفت وزنش کم.. آزمایش نوشت ک نرفتم هنوز.. آیا این آزمایش انجام بدم؟ واینکه بدغذاست وهرچیزی نمیخوره پیشنهادتون چیه وچه غذاهایی بدم بهش.
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- فشار و زور زدن بیش از حد نوزاد.. چرا نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و رنگ صورت آن قرمز میشود؟
- سلام اقای دکتر شیر خشکی میخام برا دختر هشت ماهه ام الان نان 2بهش میدم اصلا وزن نگرفته و همیشه یبوست داره یه شیر خشک زود هضم میخام که سبک باشه وزن دهیش هم خوب باشه الان شیرش رو عوض کنم مشکلی نداره لطفا یه شیر خوب بهم معرفی کنید از وقتی نان یک و نان دو به میدم همیشه نفخ داره و شکمش بد کار میکنه
سلام و خسته نباشید ،دختر دو سال و شش ماهه ی من روزی یک بار مدفوع خیلی سفتی داره نمیدونم چیکار کنم دو بار در روز شیر میخورن هر دفعه یک لیوان آیا میتونه از شیر باشه ؟
- سلام دخترم یک سال ویک ماهشه تب داره ولی دست وپاهاش سرده چیکارکنم استامنوفن بهش دادم ولی هنوزتب داره

