Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلژي گاوي
سلام آقاي دكتر من از كجا بدونم بچم آلژي گاوي داره يا نه؟
- درآوردن دندان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم ۴ روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه.نزدیک یک هفته میشه اسهال داره ولی بی قراری نمیکنه.ممکنه به خاطر دندونش باشه؟و تا کی ادامه داره.درضمن لثه اش یک مقداری کوچکی تیز شده ممنون ازشما
- بی قراری شبانه نوزاد
با سلام اقا دکتر پسرم ۷ ماهشه شبا فقط جیغ میزنه هیچ جوره اروم نمیشه و دلیل گریه هاشم نمیدونم چیه . هیچ علائمی از رفلاکسم نداره
- افتادن از ارتفاع یک متری پسر ۴۵ روزه
پسر 45 روزه ام از بلندی 1 متری افتاد. سرش هم ورم کرده. نزدیک 6 ساعت هم خوابیده بود فقط. من باید چیکار کنم؟ الان 9 روز میگذره ولی ورمش هنوز هم خوب نشده. من چه کار کنم؟
- درمورد یبوست نوزاد
دکتر سلام وقت بخیر من دخترم دوماهشه چندوقت یه یبوست داره بعضی وقتا ۳ تا ۴ روزه مدفوع نمیکنه خیلی اذیت میشه لطفا راهنمایم کنید ماساژ میدم آب قند بهش میدم ولی بیفایدس
- تعویض قطره آهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید من یکماهه به دلیل سیاه شدن دندونای دخترم ومقاومتش تو خوردنش قطره آهنش رو که از طرف مرکز بهداشت میدادن عوض کردم یه قطره به اسم liposomal Iron خریدم طعمش خوبه بوی آهن نمیده آیا این دوتا فرقی ندارن ؟؟؟دخترم یازده ماهشه
- دور سر
دورسر نوزادم زمان تولد ۳۵.۵ بود و در دوماهگی ۳۸ آیا مشکلی هست؟ سه ماهگی باید به چند برسه که طبیعی باشه؟
- شکستگی
سلام دختری۳ماهه دارم بغلش میکنم کتفش صدا میده دررفتگی استخوانه دردی چیزی نداره ممنون
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم چهل روزه شه از وقتی که به دنیا اومده اسهاله هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک نان چکار کنم شیر خشک رو عوض کنم
- ترس از آب
سلام آقای دکتر. بچم ده ماهشه. از آب رودخونه و آب وان و حتی آب تشت کوچیک میترسه که پاشو بندازیم تو آب. فقط زیر دوش نمیترسه. پاشو میزنیم به آب رودخونه یا تو تشت آب بریزیم پاشو بزنیم به آب میترسه و گریه میکنه. موقع پوشک کردن پاهاشو سفت میکنه و باز نمیکنه. دستمال کاغذی خیلی دوست داره و برمیداره ریز ریز میکنه. شبها هم دو سه بار برای شیر خوردن بیدار میشه. این کاراش طبیعیه؟
- خواب نوزاد
نوزاد سه ماهه من خیلی می خوابد وفقط برای شیر خوردن بیدار است در حدود30 بیداراست ایا طبیعی است.
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام کودک ۸ماهه ای دارم ک زرده تخم مرغ و سوپ گوشت نمیخورد حتی زرده تخم مرغ را با شیر خودم مخلوط میکنم
- سرما خوردگی نوزاد چهار ماه
سلام پسرم چهار ماهشه دو روزه سرما خورده آبریزش بینی هم داره
- پریدن قطره در گلو.
سلام آقای دکتر بچه ده ماهم قطره پرید تو گلوش ممی تونست نفس بکشه بعدش استفراغ کرد حالش خوب شد،از کجا بفهمم قطره تو ریه اش نرفته باشه،خواهش میکنم کمکم کنید مننوتم
- ورم ناحیه تناسلی
سلام خسته نباشید. پسرم هشت ماهشه و ختنه نشده شیر مادر میخوره. یک روزه که از زیر پوست قسمت نزدیک به سرِ ناحیه ی تناسلی اس یکم ورم کرده. جوش ماننده. اما قرمز نیست. انگار از داخل دونه زده؟ مشکل داره؟
- سرلاک میوه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۱۱ماهشه میتونم بهش سرلاک گندم و میوه بدم؟چون سرلاک اینارو دوس داره ولی چون یبوست میاورد قط کردم
- گلو درد نوزاد
با سلام و خسته نباشید نوزاد ۵ ماهه نه تب و نه ابریزش داره فقط سرفه میکنه و سرفه هاش رگه های گرفتگی داره مثل اینکه عفونت کرده با این اوضاع نمیخام ببرم بیرون دکتر میشه راهنماییم کنید مطمنم که چرک داره گلوش و اگه بخام سفکسیم بدم چقدر بدم و چه نوعی ؟شربت زادیتینم دارم اگه میشه هر چه زودتر راهنماییم کنید ممنون میشم
- شربت اموکی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه
سلام اقای دکتر ببخشید که وقت تان را میگیرم میخواستم بپرسم که شریت امو کی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه که صداش گرفته باشه ایا خوب است یا خیر
- سرماخوردگی
سلام نوزادم سه ماهشه سرماخورده سرفه میکنه وبالا میاره چ دارویی بدم بهش سرفه اش بهتربشع ممنون میشم جواب بدین؟بردم دکتر بهش سفکسیم 100دادوشربت کتوتیفن ولی بهترنشده لطفا راهنماییم کنید
- جناب دکتر سلام .من پسرم ۹ ماهش هست و از یک روز پیش سرفه میکنه دکتر شربت ازیترومایسن ۲۰۰ دادن طریقه مصرف دارو لطف کنید ممنون میشم .وزن بچم

