Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- چندسی سی شربت آیزوترماسین به بچه ۱سال بدم ؟
- زردی
سلام نوزاد ۴روزه با زردی ۱۵بستری شد و با زردی ۹/۵دو روز بعد ترخیص شد .دوروز بعد روزهشتم آزمایش دادیم ده شده .الان روز نهم احساس میکنم کمی زرد شده .احتیاج به پیگیری و آزمایش هست؟
- سوختگی پای بچه
سلام پسرمن یکسال ودوماهه وپاهش چندماهه دچارسوختگی ادار شده هرکارمیکنم خوب نمیشه ومن باردارم وشیرگاومصرف میکنه
- بیماری های اطفال
دختر بچه ۸ ماهه باتب ولرز ۳۹ درجه دکنر استامینوفن داده وگفت آنفولانزا داره
- شیر نخوردن
سلام دکتر. شربت زینکم براش میدم روزی یک سی سی. فرنی هم شروع کردم. شیر خشک آمپتامیل یک یه هفته بهش دادم روزی یه بار زیاد دوست نداره ولی وقتی گشنشه مجبور میشه میخوره اسهالشم با شیر خشک برطرف میشه معدش هر دو سه روز یا یک روز در میون کار میکنه اشکال داره آیا ادامه بدم شیر خشک رو؟
- سردی دست و پای نوزاد
سلام اقای دکتر علت سرد بودن دست و پای نوزاد دوماهه چیه؟
- پسر ۱۰ ماهه از شب تا صبح تو خواب غلت میزنه و ناآرومعلتش چی میتونه باشه؟
حدود دو ماهی هست ک پسرم تو خواب غلت میزنه و ناآروم چن بار هم دکتر بردم هر کدوم ی تشخیص دادن سونو شکم و ریفلاکس هم گرفتن مشکلی نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.
- #آنتی بیوتیک برای نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۸ ماهه دارم ۱۰ کیلو وزن داره .دکتر آزیترومایسین به جهت سرماخوردگی بهش داده ولی وقتی میخوره بالا میاره عق میزنه و مدفوعشم آبکی میشه میتونم بجاش سفکسیم بدم.دوزش را میفرمایید
- شیرخشک pdf
پسرم۳۶ هفته با وزن ۲۳۵۰ متولد شد یه بار برای کمبود برای کمبود کلسیم رفت ان ای سیو یه بار برای کمبود آهن رفت و ۴۵ سی سی خون گرفت میشه شیر خشک pdf بهش بدم؟؟ الان دو ماهشه قطره آهن از کی بدم و چند قطره؟
- علائم طبیعی نوزاد
سلام
دخترم زمان تولد زنش 3300و قد51،دورسر36دچار تنگی نفس شد،بعد هم تشخیص رفلاکس دادند وشربت راینتدین هر8ساعت تجویز کردن،خیلی بی قراری میکنه گفتن چون توی ماشین یاباصدای سشوار آروم میشه کولیکه،قطره کولیک اید بهش میدم تقریبا خوبه اما بازم روزی دوساعت گریه میکنه،الان دخترم63روزشه و وزنش 5100وقدش 57 دور سر40 دخترم طبیعیه؟مخصوصا اندازه سرش؟ ضمنا خیلی وقتها بغلش میکنیم آب دهنش میریزه،بعضی وقتها هم درازمیکشه از دهنش آب یا کف و حباب میزنه بیرون، چندروزه ب شدت بینی و چشماشم میماله حتی گاهی با این کار از خواب بیدار میشه،چندروزه گاهی موقع شیر خوردن چندبار سرفه میزنه،بعضی وقتا توی خواب هم تک سرفه میزنه،دست و پاهاش هم گاها سرده و دمای بدنشم با دماسنج دیجیتال زیر بغل بین،35/9_36/7هست و پاهاش بعضی وقتها همزمان ک سرده عرق هم داره.
همه ویژگی های دخترم طبیعیه ؟ خیلی نگرانشم - کولیک
با سلام بخشید آیا شربت گریپ میکسچر ایرانی برای نوزاد ۴ ماهه عوارض داره؟ نوزاد واقعا خیلی گریه میکنه
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
با سلام كودك ما ٤٥ روزشه و داخل مدفوعش خلط با رگه خوني ديديم ضمنا هم شير مادر هم شيرخشك بهش ميديم تب نداره ولي شيرو بالا مياره مقداري اب دهانشم ميره ممنون ميشو راهنماييم كنيد
- تولد نوزاد
با سلام آیا نوزادی که در 35هفته و شش روز بارداری با وزن 2250،قد47،دور سر33بدنیا آمده نارس محسوب میشود؟و همیشه از نظر تکاملی (جسمی و هوش)عقب تر از کودکان ترم میباشد
- غذای کمکی
سلام. میشه به نوزاد هفت ماهه گیلاس و هندوانه و خرما داد؟ شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره
- بی قراری و گریه هنگام بلع
سلام نوزاد یک ماه و ده روز که وزن گیریش خوبه هم شیر مادر میخوره هم شیرخشک جدیدا موقع بلع بی قراری میکنه و گریع اش میگیرع رفلاکس پنهانم داره امپرازول هم مصرف میکنه ناشتا یک سی سی، چیکار کنم واسه این بی قراری احساس میکنم همیشه گشنشه
- قدووزن نوزاد۷ ماهه
سلام دخترم بدو تولد وزنش ۲و۶۰۰بوده و قدش ۴۶ الان هفت ماه شه وطنش ۶کیلوه و قد شم ۶۴ دارم دیونه میشم تورو خدا کمکم کنید آزمایشم انجام داده آلرژی گاوی دادهاند کنم وزن بگیره
- دهان
سلام آقای دکتر نوزاده هیجده روزه ای دارم زبانش سفید است ولی بقیه دهانش مشکلی ندارد و درست شیر نمی خورد آیا این برفک دهان است و باید چکار کنم ممنون از پاسخگویی شما
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون

