Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برا نوزاد یکماهه چقد شیر خشک بدیم چند پیمانه چقد اب
- شربت استامنیوفن
کودک من دو ماهه است و وزن پنج کیلو دویست.واکسن زده برای جلوگیری از تب چه قدر شربت استامینیوفن پاراکید بهش بدم.؟اصلا این شربت براش ضرر نداره؟؟
- ایانوزادم بیماری فاویسم داره میتونم از قطره ی چشم باکتری ماید۱حرو استفاده کنه؟
- سلام اقای دکتر خسته نباشی دو تا بچه دارم یکی ۶ ساله است یکی ۱۸ ماهه ناخن دست و پا کنده میشه دوباره میاد درمان چی است ممنون از لطف شما
- چشم
سلام دکتر قطره باکتی مالید رو برای کودک چهار ساله در روز چندبار استفاده کنیم
- شربت پاراکید برای بچه ١٠ ماهه
دخترم ۱۷ کیلوست و ۴ ساله شه چند سی سی شربت پاراکید تب بر بدم ؟
- قطره چشمی باکسی ماید
آیا قطره باکسی ماید برای کودک یک سال و نیم مشکلی ندارد ؟و هر چند ساعت استفاده شود
- شربت اموکسی سی لین ۱۲۵ ب پسرم میدم پسرم نه ماهشه ضرر دارد یا نه؟
- واکسن کزاز
سلام آقای دکتر امروز بچم افتاد روی زمین یه میخ هم اونجا افتاده بود نمیدونم پاهاش به میخ خورد یا نه ولی چون افتاد زانوش یکم زخم شد واکسن کزاز لازمه بزنه؟
- سلام دخترم چهارسال داره شربت ستادین بهش دادیم بعدازنیم یاعت بصورت استفراق زرد رنگ پس داد
- سلام خسته نباشی دکتر ببخشید پسران دوروزه اسهال و استفراغ گرفته وتب داره بهش افاکسیم داده ولی خب نمیشه
- حالت تهوع در ساعت طلوع افتاب
با سلام و عرض ادب، پسری دارم چهار و نیم ساله، دیروز وقت طلوع آفتاب در ساری شروع به بالا آوردن کرد و تقریبا هر نیم ساعت یکبار همینجوری میشد، نگران شدیم و ببيمارستان منتقل کردیم، دکتر گفت ویروس هست و یک آمپول تزریق شد، جالب اینجاست که تقریبا یک ماه و نیم پیش هم همین حالت تو شهر تبریز براش اتفاق افتاد اما اونجا هم دکتر گفت چیزی نیست و فقط ویروس هست، حالا علتش رو میخوام بدونم از چیه؟ عواقب بدی بعدا نداشته باشه یه وقت؟ چجوری میشه علت یابی کرد؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام جناب من یه دختر ۸ماهه دارم گرفتگی صدای شدید پیدا کرده و نمی تونن درست نفس بکشه تب هم داره و خیلی بی قراری میکنه
- سلام دخترم دوسال ونیم است ناخن های پاهاش می فته وناخن جدید درمیاره مشکلش چیه ممنون
- مشکل تناسلی نوزاد
- سلام و درود پسر من سه سالشه کف پاهاش بعضی وقتا زرده فشار میدید بیشتر زرد میشه بخاطر چیه لطفاً از نگرانی درمون بیارید
- چرکی بودن گلو وسینه
سلام دخترم دوسال ونیم داره سرماخورده سینه اش عفونت داره سرفه های خلطی داره شربت ازیترومایسین ۲۰۰ خورده بهتر نیست چی بهش بدم
- گلبول سفید در مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه ام ، مدفوع خلطی و نفخ و دلپیچه دارد. آزمایش مدفوع انجام دادیم، گلبول سفید ۲ تا۳ عدد بود. مدفوعش همیشه آبکی و خلطیه. باید رژیم غذایی رعایت کنم؟ شیرخشک کمکی باید مخصوص الرژی باشه؟
- شروع
باسلام در ۴ونیم ماهگی با چه کمکی و چه مقدار و به چه ترتیب غذایی پیش برویم برای نوزاد؟ چون وزن گیریش خوب نبوده بهداشت گفت شروع کن
- دخترم سرما خورده ۵ سالش هست
سلام خدمت آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست سرما خوردگی داره سرفه ی شدید در شب ها می کنه باید چی بهش یدم

